Ik zoek zeg maar de sokjes die ze bij hema verkopen met anti slip in het grijs, wit, roze en donker grijs maar dan zónder die anti slip. Ik heb ze bij prenatal wel gezien maar dat waren van die hele dikke. Ik wil gewoon normale, dunne sokjes Mijn dochter heeft maat 21/22 van schoenen, 86 van kleding. Iemand een idee? Internet kom ik ook niet verder mee..
Bij prenatal vind ik wel een setje waarvan er 2 effen zijn maar de rest met stipjes e.d. Geen ramp hoor als ik geen andere kan vinden maar heb dan liever een setje effen sokjes haha, lekker moeilijk ben ik Je hebt er wel effen witte maar die zijn tot 6 maanden..
Baby dump ook alleen maar tot 12 maanden.. De markt kom ik helaas nooit, die is hier bij ons in de buurt op mijn werkdag vandaar.
Jaaa Dat bedoel ik Alleen jammer dat de witte er niet meer zijn in haar maat.... Ga in ieder geval vast grijze bestellen. 12-24 maanden is dan de goede maat neem ik aan? Hoe vallen ze? En krimpen ze nog in de was/droger?
Hema op de sokken kinderafdeling, niet bij de babys... Effen witte en grijze maat 23 maar vallen klein.