Hoi Dames, bij een eerste heb je niets om mee te vergelijken daarom een vraag er stond vanmorgen een doos in de kamer, mijn dochter die rond kroop stond er een paar minuten later tegen aan, is dus zelf omhoog geklommen en gaan staan... uiteraard kon ze zichzelf nog niet laten zakken dus kon ik ze net nog opvangen! dit is toch wel vroeg of niet??
Voor mijn niet naar mijn kinderen waren beide enorm snel en trokken zich met 5,5 maand op Maar gemiddelde kinderen zijn een stuk later
Dat is zeker vlot. Mijne was al vlot en die was 7 maanden dat ie datd eed. Dus 6 maanden is zeker vroeg.
Dochter trok zich met 10 maand op tot staan, zoon met bijna een jaar. Dus ja, 6 maanden is erg vroeg.
leuk al die verschillende reacties!! dan is ze inderdaad echt vroeg, sinds vanavond is ze er ook achter, dat ze in de box kan staan dat word dus snel de bodem naar beneden het is echt grappig als je zo een klein ding ziet staan.. maar nadeel is dat 'baby'er dan zo snel af is!
Hier ook een kleine aap. Gelukkig nog niet in de box, alleen op schoot. Ze wil niet meer bij ons knuffelen, alleen maar staan met haar handjes op onze schouders. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voor ze het in de box ook doet!
hier ook een hele snelle meneerke rolde al om op 3m en terug op 4m. hij kon al staan op 5m en op 6m kruipt hij al rond. En nu bijna 11m kan hij al bijna lopen.... pffff heel vermoeiend zo een snelle want ik heb echt handen en ogen te kort; Wel trots dat hij dat allemaal wel al kan maar hij kan echt geen min stil zitten. een relax, kinderstoel, loopwagentje,... was hij er in een fractie van een sec direct uitgekropen
idd je hebt gelijk het hoefde voor mij allemaal niet zo snel te gaan... ik wachtte op hem al zo lang en nu vliegt het weer voorbij
Voordeel is dat je minder lang/veel loopt te tillen met je kleintje En baby-af.... als het erop aan komt, blijven ze nog zo lang klein en kwetsbaar en mama heel hard nodig hebben, OOK als ze tegelijk al zo zelfstandig willen zijn
Idd vlot! Hier ook een vlotte dame, ging met 7 maanden staan en met 9 maanden liep ze los. Ze zat in de box toen ik haar ging ging filmen en ineens trok ze zich op, ik begon te gillen want de box stond natuurlijk nog omhoog en mevrouw had dikke schik
Onze kleine meid vond het ook wel een goed idee om met 6maanden en een week te gaan staan ..... heb de schrik nog in mn keel staan. Ze had nog nooit een poging ondernomen om te gaan optrekken en box stond dus nog hoog. Ik was even mn zoon in de gang aan het schoenen en jas aandoen terwijl dochter in de box lag te spelen. De deur gaat dicht en toen ik de deur weer opendeed om dochter uit de box te halen hing ze half over de boxrand heen ..... wist niet hoe snel ik erheen moest om haar evt op te vangen! Gelijk box en bedje naar beneden gedaan en ook bij schoonouders alles naar beneden gehaald. Nu gaat ze steeds vaker en vaker ptoberen over te steken tussen de meubels en vanmiddag in de tuin deed ze 4stappen los naar mij toe. Zoon stond met 8maanden en 3dagen. Die deed netjes wel eerst poging tot hahaja. Dus bij hem was ik voorbereid.