hoi allemaal, hebben jullie leuke unieke ideeën voor een 3e verjaardag? is voor ons zoontje vind het erg leuk wat bijzonders te hebben of te doen! Zo vind ik een thema sowieso erg leuk... welk thema ? we doen smorgens voor z'n slaapje de familie en smiddags de rest... een leuke grote 3D taart laten we maken en cupcakes voor Kids, waarvan hij tzt zelf mag kiezen waarvan, en vind een bedankje voor de Kids omdat ze geweest zijn erg leuk! hebben jullie daar ideeën voor? iets aparts? leuk om te brainstormen! ik hoor het wel!
Onze zoon is helemaal gek van Cars en dan met name Bliksem. Dus hier was de keus snel gemaakt Cars taart laten maken (3D) cars slingers, ballonnen, tafelkleed, bordjes, bekertjes, saté prikkers met alle figuren erop gemaakt. Voor de kindjes als ze weer weg gingen een zakje van cars met een doosje rozijntjes, bellenblaas, ballon ed erin. Kijk anders eens op Partydeco.nl kan je veel inspiratie opdoen voor thema's!
Mijn zoontje was helemaal into the jake en de nooitgedacht piraten. dus daar een taart van en bordjes en tafelkleed. ook zn traktatie voor de opvang was van jake.
Monstertrucs? Dat nieuwe programma met Lego (weet de naam even niet) superhelden? Spiderman of Batman bijv.?
Ik zou het feestje in thema van de taart doen (of eigenlijk andersom: de taart in het thema van het feestje). Aan de hand van het thema kun je dan gerichter zoeken naar ideeën, vind het nogal moeilijk om zo in het wilde weg wat te gaan roepen...
Hier is de (levensechte) kassa en winkelwagen, mandjes en bijbehorende artikelen (groente, fruit, doosjes met producten) een grote hit. De rest wat ze heeft gekregen is misschien meer voor meisjes, namelijk een poppenhuis en poppenwagen.
Ik zou kijken waar hij van houdt en daar het thema op laten aansluiten. Mijn zoontje is bijvoorbeeld dol op dino's, dus dat was vorig jaar het thema. Dit jaar wordt het, op zijn eigen verzoek, dino's & draken.
Wat vind je zoontje leuk? Dat lijkt me bepalend. Zoonlief is gek op brandweer en kreeg dus een brandweer auto taart met van die spuitende vuurwerk kaarsjes die in een restaurant ook weleens zijn. Brandweer auto als kadootje en uiteraard brandweer helmen op etc.