Ik heb net zitten rekenen en kom uit op zo'n 180 euro per kind voor sinterklaas, voor kerst zo'n 100 per kind.
Wij zitten meestal op rond de €150-200 per kind voor sinterklaas. Voor kerst zo'n €50 per kind. Maar we hebben niet echt een vast budget, ik kijk gewoon wat ze leuk vinden en eventueel nodig hebben. Wel zorg ik dat ik aan beide kinderen ongeveer evenveel geld uitgeef.
Ik zit voor mijn neefjes en nichtje voor Sinterklaas rond de €30 en voor de Kerst rond €15. Maar dit is dus alleen als tante zijnde. Als mijn kleine er straks is weet ik niet wat voor bedrag ik zou doen. We doen rond Sinterklaas ook altijd met een groepje volwassenen surprise voor €15. Met Kerst trekken we onder de volwassenen een lootje en dan voor €50. Dit hebben we een aantal jaren geleden bewust ingevoerd omdat iedereen eerst voor iedereen een cadeau kocht maar omdat de familie groter werd was dit niet meer te doen.
Ik heb 100+ ingevuld maar dat is alleen voor mijn eigen kinderen. Ik koop ook altijd nog cadeaus voor neefje, nichtje, schoonouders, moeder en broers... alleen sinterklaas trouwens, maar dat kost ons altijd zo'n 600 tot 750 euro .
Hier altijd een boek met kerst, en 5 cadeaus met sinterklaas, 1 a 2 grotere cadeaus en wat kleinere maat wel zeker minimaal 100 euro per kind
Ooooh ik voelde mezelf al gek dat ik van die dure dingen voor mijn zoon had bedacht maar valt reuze mee dus.
Teveel... meestal rond de 125/150 per kind voor Sint. Kan ook wat meer of minder zijn. Kerst was vorig jaar een switch met 2 spellen. Dit jaar wordt het denk ik Lego voor de 1 en een spelletjes wekker voor de ander. Dan nog een spel voor het gezin en ik denk voor elk van de kids ook nog een smart game spel...
Ik heb 50-75 euro ingevuld, maar koop naast de persoonlijke cadeaus wel nog een tablet voor het hele gezin samen dus kom dan zeker boven de 100 euro pp
Dit jaar Sint 40,- per kind gok ik, andere jaren was dat rond de 100 per kind. kerst; geen budget, zal 100+ worden per kind. Meestal een standaard rijtje; pyjama, boek, spel, Lego, crea en iets gezamenlijks
Hier juist niet teveel, ze hebben al zoveel zooi. Ze willen beide een grote nerf pistool, daarbij kopen we nog voor beide een pyama, voorleesboekjes, gezamelijk spelletje en nieuwe stiften& potloden. Dat is zat Dus verwacht per kind 75-100 kwijt te zijn. Voor kerst nog geen idee. Misschien ook gewoon een leuk gezelschappspel.
Hier gaan we de kosten meer naar de Kerst verplaatsen. Sinterklaas bestaat nl niet We hebben nu uitgelegd dat we Sinterklaas nog wel vieren, maar dat we meer kadootjes onder de boom gaan doen. Maar een budget heb ik niet. Maar geen bedragen van €300 of meer hoor.
Ik denk rond de 100/125 per kind voor kerst en Sint samen. Ze krijgen allebei met beide feestdagen een 'groot' cadeau (voor zoon een skateboard en metaaldetector, voor dochter een mini piano en baby born), en verder wat kleine dingen als boekjes en knutsel spullen en spullen die ze echt nodig hebben zoals een koptelefoon voor school. Dit jaar hebben we besloten om alleen dingen te kopen waarvan we denken dat ze er echt mee gaan spelen, en niet meer heel veel klein plastic speelgoed wat in de kist beland. Daar hebben ze wel genoeg van ondertussen met z'n tweeën
Rond de 50-75 per kind. Sinterklaas doen we dit jaar iets kleins. Oudste geloofd niet meer en de jongste snapt er toch nog niets van. Kerst zullen we dan weer iets meer doen. Denk dat we dit jaar met Sint zo'n 20 euro per kind en kerst rond de 100 per kind. Overige schoonfamilie rond de €20/25 euro. Volgens mij gingen we lootjes trekken en schoonouders en zwager/schoonzus zitten iets krapper bij kas, dus beetje rekening houden met elkaar.
Ik weet het niet precies. Vorig jaar was het denk ik rond de 100 voor Sint en 50 voor kerst per kind voor 2 kinderen. Nu leg ik minder de nadruk op Sint en wil ik graag iets meer voor kerst doen. Dus ik denk andersom nu, 50 voor Sint en 100 met kerst. Dat is dan incl. nuttige dingen als bv een badjas. Voor 100 euro alleen maar speelgoed voor kerst doen we niet. Edit: Ik ben aan het jokken Ze kregen vorig jaar een switch met Sint. Die alleen al was natuurlijk 300 euro. Dus nee, dit jaar wel flink wat minder.
Wij deden altijd 100-150 per kind. Sinds dit jaar geloven ze alledrie niet meer en gaan we lootjes trekken, dan zo'n 30-40 pp. We kopen dit jaar nog een kerstcadeau erbij 50 pp denk ik, dus zal op 100 pp neerkomen.
Geen idee... Koop wat ik leuk vind maar wel minimaal 5 cadeautjes per kind. Dus of het nou iets van 5 euro is of 30 daar let ik eigenlijk niet op...