Losse thee

Discussie in 'De lounge' gestart door Liva89, 3 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Keizers 7 kostbaarheden!

En heerlijk is de Rosé Wedding Thea van Harrods, maar dan moet je net in de buurt zijn ;).

Lady Grey van Twinings vind ik ook erg fijn.

2. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw
    Ik lees veel goeds over Keizers 7 kostbaarheden, toch ook maar eens proberen:).

Tot nu toe vind ik Sensai Sencha het lekkerst van Teabar & champagne cassis + orange nightfall zijn ook erg lekker!

3. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Ik heb glazen potjes van de Xenos om het in te bewaren. Ik heb onlangs een 2 liter theepot met filter voor losse thee (en een theelicht/rechaud erbij) aangeschaft en dat bevalt me echt super goed! Staat gezellig, je hebt meteen wat meer en er dwarrelen ook veel minder deeltjes van de thee door het water dan met zo’n thee ei/knijper..

Luna86 vindt dit leuk.
  4. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw
    Ik heb een theedoos met blikjes er in, erg handig vind ik zelf.

Paardenbloem vindt dit leuk.
  5. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.383
    30.688
    113
    Vrouw
    Ik koop het gewoon bij de plus. Heb nu 'gember fitness'. Dat is mijn favoriet. Groente thee met gember en nog wat frisse kruiden. En een smaak waarvan ik de naam kwijt ben. Iets met relaxen ofzo. Ook best lekker. Wel irritant die rare namen allemaal. Zet er gewoon op wat erin zit o_O

Ik bewaar het gewoon in de zakjes waar het in zit (plastic zakje, waar ik dan een wasknijper op zet)
    Ik heb 2 thee eien. Of eigenlijk 1 grote ronde waar je een hele pot mee kan zetten en een soort theelepel met deksel die je in een kopje zet.

Enige bezoek wat ooit thee drinkt is mijn moeder. Dus dat is altijd genoeg. Rest zijn koffieleuten.

Luna86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina