Keizers 7 kostbaarheden! En heerlijk is de Rosé Wedding Thea van Harrods, maar dan moet je net in de buurt zijn . Lady Grey van Twinings vind ik ook erg fijn.
Ik lees veel goeds over Keizers 7 kostbaarheden, toch ook maar eens proberen. Tot nu toe vind ik Sensai Sencha het lekkerst van Teabar & champagne cassis + orange nightfall zijn ook erg lekker!
Ik heb glazen potjes van de Xenos om het in te bewaren. Ik heb onlangs een 2 liter theepot met filter voor losse thee (en een theelicht/rechaud erbij) aangeschaft en dat bevalt me echt super goed! Staat gezellig, je hebt meteen wat meer en er dwarrelen ook veel minder deeltjes van de thee door het water dan met zo’n thee ei/knijper..
Ik koop het gewoon bij de plus. Heb nu 'gember fitness'. Dat is mijn favoriet. Groente thee met gember en nog wat frisse kruiden. En een smaak waarvan ik de naam kwijt ben. Iets met relaxen ofzo. Ook best lekker. Wel irritant die rare namen allemaal. Zet er gewoon op wat erin zit Ik bewaar het gewoon in de zakjes waar het in zit (plastic zakje, waar ik dan een wasknijper op zet) Ik heb 2 thee eien. Of eigenlijk 1 grote ronde waar je een hele pot mee kan zetten en een soort theelepel met deksel die je in een kopje zet. Enige bezoek wat ooit thee drinkt is mijn moeder. Dus dat is altijd genoeg. Rest zijn koffieleuten.