Jaaaa helemaal geweldig! Hebben de andere 2 seizoenen al op dvd en ben zo nieuwsgierig hoe het nu verder gaat. Nog een weekje wachten...
Ben ook al aan het aftellen! Eerst even medium kijken en dan LOST! Kijk het altijd samen met m'n mannetje .... een van de weinige series die we samen kijken. Heb de bananen/chocolade donuts weer in huis gehaald en ook de worst. [gewoonte tijdens de vorige lost seizoenen geworden] Wij zijn er klaar voor.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa EINDELIJK begint het weer. Nog een paar minuutjes...... Ik ga er lekker klaar voor zitten. Lfs Kelly
Was weer als van ouds! Nu weer een week wachten. Kon het op het eind nog maar net droog houden trouwens.
Nou dat was weer lekker. Heerlijk wat had ik ze gemist. Ben nu wel erg geneigd om alles maar te gaan downloaden. Ik wil gewoon meer zien. Ik kan echt niet wachten..zucht...
Nou ik snap er helemaal niks meer van.. Wordt me een beetje te vaag allemaal. Het duurt zolang voordat er eindelijk eens duidelijkheid komt. Vind het een beetje te vaag worden. Zou graag weten wat er aan de hand is, kan zo de situatie niet meer inschatten.. en daar baal ik van en daarom vond ik het ook niet leuk! Groetjes Kalush
Ik vind het echt weer SUPER. Het is idd wel vaag, maar dat vind ik wel leuk. Kan niet wachten tot volgende week. Zit erweer helemaal in.
Ooh, ik vin het zoooooo spannend. Inderdaad lekker vaag, maar ik heb nog steeds een theorie, dus we zien wel. Volgende week duurt zo lang.... IK denk dat ik binnenkort maar eens seizoen 2 ga kopen. 1 hebben we al in huis. Kunnen we een keer een LOST marathon houden, haha.(Is wel een lange marathon inmiddels. Liefs 8) Sunny 8)
mijn zoon heeft afgelopen tijd wat lostforums afgelopen, en wat daar voor theorieen de ronde doen. ook zie je daar allemaal heel interessante dingen die ik dus over het hoofd had gezien. zoals de nummers, en haaien met het dharma teken.
Ik ook echt genoten en ik vindt het ook echt gaaf. Wat een engerd die ,Ben . Ik kan niet wachten tot volgende week. Ally
Wel vaag dat ZE alles van je weten. Zouden ze volgende week ook weer die andere laten zien die nog op strand zitten.
chips we zijn gisteren in slaap gevallen! ben wel heel benieuwd welke theorie jullie hebben, ik denk dat alles één grote test is, omdat ze allemaal iets speciaals hebben meegemaakt, alsof dit een beproeving is en waar heel veel mensen meekijken (denk aan die film met jim carrey)