Kate, Sawyer en Jack zijn gevangengenomen door Ben (die had zich geinfiltreerd in de groep op het strand) Jack zit apart in een kamer, Sawyer in een kooi buiten en Kate wordt wakker in een douche. Ze moet zich douchen en daarna aankleden in een zomers jurkje....daarna moet ze eten met Ben. Jack probeert te ontsnappen en eist de vrouw die steeds met hem praat een deur te openen. Ben staat ineens achter hun en zegt dat zou ik niet doen. Jack eist het toch en dan stroomt het water naar binnen. Ze kunnen de deur nog wel dichtkrijgen en hij wordt KO geslagen. Sawyer krijgt de kans te ontsnappen uit de kooi, omdat een ander in een kooi tegenover die van Sawyer de kooi open kreeg. Hij werd gepakt en beschoten met een stungun. Hij werd teruggegooid in de kooi. Kate wordt na het eten met Ben in de kooi tegenover Sawyer gevangen gezet. Dit is het wel een beetje in grote lijnen.
Hoi Monika bedankt voor je uitleg zeg... ik moet er echt weer even inkomen zeg.. mijn hersenen pijnigen zich nog wie die Ben ook al weer was vrijdag dus echt weer kijken
Ben.... oh ja... er begint weer iets te dagen... maar eens even kijken of ik een website kan vinden van Lost bedankt voor de moeite Monika !
@Noura: welke sites heeft je zoon bezocht? Ben nml wel nieuwsgierig naar die aanwijzingen. Heb vrijdag heel intensief gekeken maar kon echt niks ontdekken
Ik vind het nog steeds een beetje vaag ,want al die Others kennen iedereen bij de voornaam. Want laatste aflevering vorig seizoen zag je heel iets anders ,dat iedereen patient was en in een gesticht zaten . WAt hebben ze met elkaar te maken . Ally
hihi, eve ik weet het niet, maar zal het hem vragen en dat die het opschrijft, want hij is zich er helemaal aan in het verdiepen, hij had vrijdag ookal opgemerkt dat op de deur van de hotelkamer waar sun was, een paar nummers stonden die ook in die code voorkwamen. maar je hoort van me! ik weet je te vinden
Nou vage site hoor.. vertel het me zo maar vind ik veel handiger.. Wat zijn dat voor vage mensen. Krijg een beetje het idee van de film: The beach.. met Leonardo di Caprio.. Zaten ook mensen op een verborgen eiland.. Groetjes Kalush
Ik ben een zware LOST fan! Ik had die afleveringen al gezien! Mn man had ze van internet gehaald Ik vind jack echt zooooo'n lekker ding en Sawyer! En ik vind Saïd ook zooo leuk
Nou vertel een klein stukje.. vertel vertel.... Hoe kan het dat die anderen contact hebben met de gewone wereld? Snap er de ballen niet van..
nee niet alles vertellen hier, niet iedereen wil weten wat er gebeuren gaat maar volgens mij heeft iedereen wel een andere visie erop, maar toch... ik ga nu weer kijken;
Hier ook een fervente lost-fan. Heb donderdag al aflevering 12 gezien, daar zijn ze nu in Amerika (gedownload via internet ). Op deze site http://www.lost-tv.com kan je ook veel vinden qua theorieën (je moet dan even kijken op messageboard en het is wel allemaal in het engels). Liefs, Tanya
](*,) Ik heb gisteren helaas niet kunnen kijken ,was naar een verjaardag,ik baal er echt van. Wie kan mij een korte samenvatting geven van gisteren Ally