Ow joepie! Dank je! Hebben we er weer zin in? Lost is nu ook op veronica, alleen dit zijn oude afleveringen, weet iemand wanneer het op Net 5 weer begint? Groetjes Kalush
Wie weet nog hoe het afgelopen was het afgelopen seizoen (lekker dubbel) Tis toch wel mijn favo serie hoor!
Ik hoop ook dat het snel weer ebgint. De nieuwe afleveringen dan. Welk seizoen is nu als laatst op tv geweest? Want ik heb namelijk de serie op dvd gevolgd. Het laatste seizoen dat ik heb gezien is seizoen 2. Is seizoen 3 al op tv geweest? Of gaat die binnenkort starten?
http://www.lost-tv.nl/?p=bekijknieuws&id=30 Zou toch leuk zijn als het volgende maand weer zou gaan beginnen. Ik zal de tv gids in de gaten houden. Ik weet dus alleen niet wat in de laatste aflevering van het vorige seizoen is gebeurd. We waren namelijk op vakantie. Weet iemand het nog? lfs
Ik dacht seizoen 3. Volgens mij hebben ze ook niet alle delen laten zien, want ik vond dat ze erg snel waren gestopt, of ik heb het mis ofzo. In sep beginnen ze toch met seizoen 4? Of gaan ze dan verder met seizoen 3?
Dat is mij dus ook niet helemaal duidelijk. Ik hb zelf als laatste seizoen 2 gezien via DVD. Ik zou dus ook graag willen weten met welk seizoen ze straks gaan starten.
Wij zijn ook begonnen met het kijken van Lost, ik heb ze op dvd en was van plan om het te kijken toen ik nog zwanger was, maar op de dag dat ik ze kreeg begonnen de weeen........ Nu zitten we er dus helemaal in en hebben seizoen 1 net gekeken, morgen weer verder met seizoen 2, vind het echt super spannend!
is seizoen nu al eindelijk uit op dvd ? de serie kan ik vaak niet volgen ivm onregelmatige diensten . maar een dvdtje kijken gaat prima ! L.sybje
Wie weet wanneer seizoen 3 begint op tv? Seizoen 2 is geeindigt met 2 mannen in de sneeuw en die bellen de "vriendin" van desmond. Deze aflevering hebben ze niet op de button gedrukt ......is michael met z'n zoontje op de boot er vandoor en zijn Kate sawyer en jake gevangen genomen. Ik kan niet wachten op seizoen 3!
Net5 Half 10! Ik zit er weer plat voor met een bakkie chips en een lekker drankje (zonder alcohol natuurlijk)