Ik kwam er ook achter dat het morgen weer begint, maar ik las op een forum dat ze al bij aflevering 9 zijn....de eerste 8 zijn al in mei ofzo op tv geweest. Ik weet het niet zeker, maar ik hoop dat ze bij één beginnen.
Ow, daar weet ik ook niks van.. nou ja we zullen zien morgen. Zou wel erg vaag zijn als er al een paar afleveringen geweest zijn.
Hier ook een echt fan! Maar ze zijn al bij aflevering 11 van seizoen 3, aflevering Enter77. Ik hoop dat jullie allemaal bij zijn... Veel kijkplezier vanavond.
Ik heb eigenlijk geen idee meer.... Maar als die andere afleveringen in mei zijn geweest heb ik ze vast gezien! Weet iemand wat de laatste aflevering was, waar die over ging?
is lost 3 ook al te huur of niet ? Ik kijk meestal 1 hele serie tijdens een paar nachtdiensten ! L.sybje
Ja, die ging over Hurley en zijn vader. (De flash-backs) En Hurley vindt een busje en uiteindelijk gaan ze hier mee rijden. Kate en Sawyer zijn weer terug op het eiland bij de anderen. Jack is nog bij 'the others'. Begint er al iets te dagen?
Nee, volgens mij nog niet. Maar wij hebben ze gedownload en dan kijken we ook een aantal afleveringen achter elkaar.
Hier nog een Lost fan! Ik zit vanavond klaar hoor! Ik zag vorige week ineens reclame dat het weer kwam, dus was helemaal blij! Mijn vriend ook, die kijkt ook "verslaafd" mee.
Ja, inderdaad. Samen met die jongen (vriendje van Alex, dochter van Danielle). Hoe heeft die ook al weer?
Vond het weer een vage aflevering, moet er echt weer inkomen. Maar spannend was het wel weer.. Hihi en Sayer die werd ingemaakt met tafeltennis.. lachuh.. Hij is mijn favoriet!
Wij zijn nu ook weer aardig bij geloof ik, we hebben nu 8 afleveringen gezien van deel 3 en ik geloof dat op tv aflevering 9 tezien was vorige week? Het wordt niet veel spannender maar wel steeds vager..... Desmond die in de toekomst kan kijken....vind ik niet leuk, want als ie gelijk krijgt gaat charlie dood en dat vind ik juist zo'n leuk personage. Ik lees dat Sawyer ingemaakt wordt met tafeltennis, hier maak ik uit op dat ze dus helemaal niet terugkomen op hun eiland, maar weer op het eiland van "the others". Ben benieuwd.
Op tv was vrijdag aflevering 11. Jawel, Kate en Sawyer zijn terug op hun eiland en daar wordt Sawyer ingemaakt door Hurley met tafeltennis. Ik hoop ook niet dat Charlie dood gaat... Veel kijkplezier!
AAAAHHHHH, help.....we zijn klaar met seizoen 3 en in febr begint seizoen 4 pas in amerika. Ik vond seizoen 3 niet super spannend, het einde is wel leuk en niet leuk.....laat jullie nog in spanning! Ik zeg alleen Hurly is stoer!
hihi ik heb de afgelopen 3 weken alle seizoenen s' avonds zitten kijken. Kan niet wacht op seizoen 4!