@koeky, jij ook al verslaafd, hoe vond jij seizoen 3? Wij zijn ook in een sneltreinvaart door de 3 seizoenen gegaan, als je eenmaal kijkt kun je haast niet stoppen.
Ja zwaar verslaafd. Ik vond 3 wel verwarrend, maar extreem spannend. Je denkt steeds ow zit 't zo, en ineens is het weer anders . Ze willen nog doorgaan met Lost tot en met 2010 hoorde ik. Dus nog 3 seizoenen te gaan.
Ja, super, ik ben heel erg benieuwd hoe ze nu weer in het gewone wereldje terecht komen, of dat normaal is of weer met vage mensen zeg maar, want als je Jack hoordde praten over dat pasje wat ze van hun hadden gekregen, dan denk ik van wie is dat pasje, van oceanic of evt. The others.... We moeten nog even geduld hebben jammer genoeg.
Hier nog een fan. Kan niet wachten tot dat het vrijdag is. Ik vraag me ook af hoe ze weer terug komen. Ik denk dat het een test is ofzo. Hoeveel seizoenen zullen er komen. Is dat eigenlijk al bekend of nog niet. Ik vind het wel jammer dat het zo lang duurt tot het volgende seizoen. Mag van mij iedere week komen. Lfs Kelly