Zijn er hier nog meer fans van LOST? Ik moet nog 8 afleveringen van seizoen 3 kijken, ben helemaal verslaafd en heb alle dvdboxen thuis! Kan niet wachten op seizoen 4 en heb ergens gelezen dat ze doorgaan tot seizoen 6
Yep! Hier nog een Lost fan! Ik kijk iedere aflevering samen met mijn vriend, tot nu toe hebben we geen enkele aflevering gemist. Morgen komt de laatste aflevering van het seizoen op tv, ik meen zelfs een dubbele aflevering (of had Heroes nou een dubbele aflevering vanavond? ).
Hier ook geen aflevering gemist, vind het erg jammer dat vrijdag alweer de laatste (inderdaad dubbele) aflevering van het seizoen is. Moet daarna weer zoooooo lang wachten!
Ohh ik kijk het nooit op tv haha... Dus geen idee of t een dubbele aflevering is! Welk seizoen is er nu op tv?
Ze zijn op tv nu helemaal bij met de VS! De nieuwe afleveringen daar laten nu niet lang meer op zich wachten.
Hier ook een super grote LOST fan! Mijn vriend download de afleveringen altijd zodra ze in de VS zijn, dus het is al weer ff geleden dat wij seizoen 3 gezien hebben. Kan niet wachten tot seizoen 4 begint, weer lekker voor de buis hangen!
Sweetangel, bereid je voor! De laatste aflevering van seizoen 3 is zo verwarrend..... echt lost Ik kan niet wachten tot de nieuwe serie afleveringen klaar is!
ik wacht even tot ik seizoen 3 weer kan huren ....dan kijk ik in 1 keer de hele serie ...heerlijk ! misschien dagt ik de hele serie nog wel ga kopen ...moet nog wel even gaan zoeken naar een leuk prijsje dan .... L.sybje
Wij kijken ook altijd, het enige nadeel vind ik dat je dan zolang moet wachten p het vervolg, moet je er weer helemaal inkomen en moet ik me bedenken wat er ook allemaal alweer gebeurd was.. De afleveringen van vanavond neem ik op, ga morgenavond kijken.. Zal wel weer erg vaag ophouden..
Oh oh oh ik ben benieuwd! Ik had idd al gehoord dat t erg verwarrend is! Ik moet er nu nog 6 kijken, gister weer 2 gekeken haha! Sybje; op MP kun je de serie kopen voor 12,50 per box. Heb ik gedaan en is super kwaliteit!
Je moet kijken naar de advertentie waar ook in staat gratis verzenden. Dat is die waar ik t besteld heb. Zijn dus wel kopieen, maar superkwaliteit én hij stuurt ze supersnel op. Ik vind de boxen in de winkel ook VEEL te duur
Heb de laatste aflevering helaas maar gedeeltelijk gezien. Kan iemand me vertellen wie er in de doodskist lag waar Jack naast staat?
Is niet naar voren gekomen, wilde het ook wel weten.. maar blijft een verassing.. Wat ik wel weer heel vaag vond is dat ze nu dus ook in de toekomst hebben gekeken.. snap er nu helemaal geen bal meer van..
ja heerlijk he hoe ze ons nieuwschierig maken Mijn man zit er nu nog steeds over te denken hihihi. Hij had gekeken op internet. Daar weten ze ook niet wie er in die doodskist ligt/lag. Maar ze zeggen wel dat er nog veel meer van die toekomst beelden worden getoond in de volgende seizoenen. Wel vreselijk balen dat we weer een jaar moeten wachten totdat ze weer beginnen met het volgende seizoen