Hoi, Mijn dochter heeft heel veel last van verborgen reflux, maar merk dat het melk wat uit haar mondje komt helemaal niet naar zuur ruikt. Maar ze slikt wel losec. Is dat niet vreemd?
ik denk dat de arts wel weet waarom er losec voorgeschreven moet worden, als je er aan twijfelt zou ik persoonlijk even de KA bellen met die vraag. het hoeft niet altijd zuur te ruiken, het heeft te maken met het maagklepje en de melk kan ook gewoon naar boven komen zonder de zure geur.
hi hi hi.... sorry maar het staat er idd erg grappig! mijn zoontje had ook veel last van reflux, maar rook nooit zuur uit zijn mond. ook de melk die een hele tijd na de fles terug kwam, rook niet echt zuur.
tuurlijk meid. iedereen maakt wel eens typfoutjes. Maar grappig is het wel toch? Maar dat het mondje van de kleine niet zuur ruikt kan natuurlijk ook van de Losec komen he. Of rook het vantevoren ook niet zuur? Neem aan dat de dokter niet voor niks Losec heeft voorgeschreven. Trouwens bij de jongste van mij ( die verborgen reflux heeft ) ruikt zijn mondje ook niet zuur. Hij krijgt Zantac.
De losec zorgt ervoor dat het niet meer zo zuur is, dus dat kan wel kloppen. En als het meteen na de fles omhoog komt dan ruikt het sowieso minder zuur omdat het dan nog niet echt met het maagzuur gemengd is.