Welke rietjesbeker bevalt jullie het beste en waarom? Er is zoveel keuze dat ik even geen idee heb welke ik moet aanschaffen. Ik zou wel graag een antilekbeker willen...
ik heb een difrax rietjes beker, ik ben er niet kapot van Het ding lekt en het klepje om hem dicht te doen zit aan de fles vast waardoor het klepje altijd in het gezicht van mijn zoontje zwabbert. Na 1x roosvicee is het rietje rose gekleurd. Daarnaast ziet hij er niet erg robuust uit, lipje met deksel ziet eruit alsof het elk moment af kan breken.
Ik heb alleen ervaring met de nuby en die bevalt goed moet ik zeggen. Alles is uit elkaar te halen om te wassen. Hij lekt niet. Alleen soms als we hem een poos geleden gemaakt hebben loopt het rietje vol, als je hem dan pakt kun je dus wel wat knoeien. Soort van vacuüm denk ik?!
Ik ben juist wel tevreden met de difrax beker! Het klepje om hem dicht te doen is inderdaad lastig, maar heb ik eraf gehaald; gebruik ik alleen als ik hem meeneem. Af en toe lekt ie een beetje. Maar mijn dochter is er helemaal weg van.
Ik heb 2 Nuby rietjesbekers (die je kan dichtschuiven) en ik vind ze prima! Hij drinkt er goed uit en ze zijn makkelijk schoon te maken. Plus rietjes los verkrijgbaar, dus makkelijk te wisselen als ze aan vervanging toe zijn.
Ik heb de rietjesbeker van de zeeman. En hij heeft nog nooit gelekt en kost maar 2,99 ofzo. Het enige 'minpuntje' is dat als je er drinken in doet en je draait de dop erop, dan gaat er vanzelf al wat drinken in het rietje zitten. Maar eventjes beker op de kop, dan gaat dat er ook uit. Ik heb al veel rietjesbekers geprobeerd, van difrax, van Nuby, van Hema en allemaal vond ik het niks.
hema ook iets van 2 a 3 euro Daarvoor prenatal (dezelfde als bij de hema) en die was in de aanbieding 1 euro.. Werkt hier prima!
die van de hema, hebben wij hier nu en die vind ik erg geod en is zeer voordelig dus prima. Die van de difrax is een onding zelfs als die til op tafel staat lekt die nog, dan stuur je ene klacht en dan krigj je als respons terug dat de bekers goed gekeurd zijn als anti lek volgens een of ander certificaat en dat is het en daar betaal je dan 9 euro voor, nee hoor gewoon naar de hema voordelig en goed antilek alleen met vullen wat drinken in het rietje maarja dat is dan ook het enig minpunt.
Ik heb ze ook al bijna allemaal geprobeerd, difrax en prenatal was geen succes. Difrax heeft ze een keer hard laten vallen terwijl hij vol was en zat meteen een scheur in. Prenatal vind ik zelf een rotding. Nuby bevalt tot nu toe het beste. Ik heb de grote zonder handvaten..
ja ik heb ook die zonder handvaten, die lange...hier lekt het wel...ik zal die van de hema maar es proberen...pfff wat een gedoe haha...is het niet de tuit die lekt, dan wel rietjesbeker
Wij hadden altijd die van Nuby. Heb er in totaal een stuk of 6 gehad denk ik en ooit eentje die lekte maar de rest niet.
Die van de Hema bevalt hier prima! Kostte maar iets van 3 euro geloof ik. En bevalt veel beter dan dat rotding van Difrax wat we eerst hadden!!
Tuit ben ik helemaal klaar mee Nog NOOIT een gehad die niet lekte. Gelukkig vindt mevrouw rietjesbeker fijner
Hier zowel Difrax als Nuby....Difrax lekt inderdaad, maar die gebruiken we thuis altijd want Irem drinkt er (veel) beter en makkelijker uit dan uit de Nuby. Die overigens ook niet lekvrij is *zucht* maar beter dan de Difrax.
Hier ook nog een nuby (2) maar ze lekken allebei als een tierelier. Niet alleen uit het rietje, maar ook langs de rand van het deksel.
ja hier dus ook daar!...uit de randjes van het "afsluitding" ...ook heel irritant, als er iets boven in het rietje nog zit..en je shcuift em dicht..dan spettert ie als je em weer opent... als ik erbij ben, druk ik altijd nog in het rietje vooraf...maardat doet mijn zootnje dus niet....vervolgens heel spoor van druppels op mijn laminaat!!! haha niet leuuuuk
Ik weet niet hoor maar mijn Nuby heeft gewoon een mooi klein gaatje in het plastic naast het rietje en hij lekt dus altijd als je hem neerlegt. Ik begrijp dat dat niet de bedoeling is?
ja dat ook ...door dat gaatje druppelt dus ook in het afsluitdopjes-kiertjes ...whatever...maar het rietje moet je goe dproberen door te schuiven met dat antilek ding... btj jammer wel hoor...wnat zal ook vast liggen aan hoe ik het weer in elkaar zet...maarja