Is er iemand al eens naar de Jonge Gezinnen Beurs geweest? En wat vond je ervan? Ik ga vrijdag met mijn moeder, maar vraag me af of het de moeite waard is. Het is een vrij lange reis voor ons.
ik ben vorig jaar geweest, en ik vond het hartstikke leuk.. wel druk, maar goed, op welke beurs is het nu niet druk. ik zou dit weekend ook, maar door verjaardagen gaan we dus niet... jammer!
Ik ben op de 9 maanden beurs geweest met Soufian en mijn moeder in maart en naar de Jonge gezinnen Beurs in september toen ik zwanger was. Beide vond ik erg leuk. Gave aanbiedingen waar je van kunt profiteren. Veel plezier
wij gaan zaterdag ook naar utrecht, maar weten nog niet of we ook langs de beurs gaan. we hebben eigenlijk alles al. en het lijkt me juist leuk om heen te gaan als je nog spulletjes nodig hebt.
Ik ben vorig jaar ook geweest en vond het erg leuk! Zaterdag ga ik weer. Kan me wel voorstellen dat als je ver in je zwangerschap bent het dan wat minder leuk is. Tis nl wel errug druk! Maar tis de moeite waard!
wij gaan ook zaterdag naar deze beurs toe. Heb er best wel veel zin in. Gezellig leuke ideeën op doen. Kan beter mijn pinpas thuis laten
Ik ben 3 jaar geleden geweest met mijn schoonzus en was echt heel leuk. Wij gaan zaterdag,ik heb er echt super veel zin in. Hebben jullie ook het boekje kinderen gekocht daar zat het kortingsboekje in,zo niet op de beurs liggen ze ook als het goed is.
Ik wou ook graag gaan maar het is zo'n eind rijden en die drukte....ik was een keer naar die negen maanden beurs in de Rai we kwamen daar aan en er stond me een rij! Dus meteen weer rechtsomkeert gegaan. Ik wil dus wel maar ben bang voor drukte......er was een tijdschrift van jonge ouders en daar zat een boekje in met allemaal gratis artikelen die je bij stands kon ophalen en ook korting op bep. dingen.Weet niet of die nog in de winkel ligt..
vales@ je bedoelt ook met die kortings bonnen er bij en zo? die heb ik ja. moet ik zeker meenemen en niet vergeten
Ja dat boekje met allemaal kortingsbonnen. En als je nog geen toegangskaarten had gekocht zoals ik,zit er in de Kinderen zelf een bon dat je toegangskaarten 10.50 kosten inplaats van 12.50 dus die ook niet vergeten uit te knippen scheelt weer geld
De toegangskaarten hebben we via de internet gekocht. Wij krijgen als het goed is een cdtje van nijntje gratis erbij of zo iets
Ja dat klopt die kan je daar ophalen geloof ik hé. Wij moeten nog kaarten kopen daar aan de kassa dus met die bon scheelt het ons weer 4 euro
Oh ik was die helemaal vergeten want was eigenlijk uitgerekend op 3 november dus dacht dan loop ik vast niet meer zo geweldig. Ben intussen al bevallen en voel me geod en het is hier vlakbij dus misschien ga ik wel ff kijken. Ben benieuwd!
@senseemillia ik liep na de bevalling van me eerste ook al 6 dagen later op de 9mnd beurs en met Caitlin met een week al in een winkelcentrum te shoppe go girl
Wij gaan donderdag... ik ben best benieuwd. Mijn zus (die sinds maart een kleine heeft) gaat mee en mijn moeder. Ik hoop maar niet dat ik té jaloers terug kom , maar zal wel meevallen. Groetjes, Josien
tot wanneer is die beurs er ik wou vorig jaar gaan maar was toen super misselijk van mij zwangerschap dat het niet door is gegaan.