Leeg Vruchtzakje

Discussie in 'Miskraam' gestart door Maai31, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maai31

Maai31 Nieuw lid

18 jan 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb een vraagje, ik heb gister te horen gekregen bij de eerste echo dat het vruchtzakje leeg is, en ik dus moet gaan wachten op een miskraam.

Nu heb ik steeds steken in mijn buik (boven mijn lies), ik vraag me nu af of dit de komende miskraam is of dat dit nog steeds bandenpijn is.

Heeft iemand hier ervanring mee? Het is mijn allereerste zwangerschap dus weet nu niet zo goed wat ik met mezelf aan moet.

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hey meis,

Wat vervelend voor je zeg!!

Het kan inderdaad het begin zijn van je MK. Ik voelde voor mijn MK ook wat steekjes, niet heel heftig, maar het was er wel.

Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd! Het is heftig en emtioneel, neem je tijd meis!

Liefs

3. kalli

kalli Niet meer actief

Hoi Maai,

Ik ben er ondertussen wel achter dat voor iedereen de ervaring van een mk heel anders is, dus ik kan je helaas niet vertellen wat je allemaal te wachten staat. Ik voelde me ook echt eenzaam en onwetend over wat komen ging, het heeft me wel enorm geholpen om hier veel te lezen en zelfs met mijn omgeving erover te praten. Zo kom je er in ieder geval achter dat je niet de enige bent en je krijgt heel veel steun van de meeste mensen.

Heel veel sterkte de komende tijd!!!

4. Mamavan2schatte

Mamavan2schatte Actief lid

8 jun 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte ermee!!:(

5. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Maai31 veel sterkte! Wat vervelend voor je!
    Hoelang moet/ga je wachten op de miskraam? Of hebben jullie het daar nog niet over gehad.
    Hoelang was je zwanger op de echo en hoever dacht je te zijn?

Hoop dat je het "een plekje" kunt geven, het is natuurlijk niet niets.

Hier ook met de echo een leeg vruchtzakje gezien, erg jammer.
    Ben nog aan het wachten op de miskraam (vorige 2 keren kwam het ook vanzelf) maar heb ook cytotec thuis, kan ik altijd nog inbrengen.

Sterkte meid!

6. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    heel veel sterkte meid
    voor iedereen loopt het anders maar in iedergeval sterkte ermee

7. Maai31

Maai31 Nieuw lid

18 jan 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet vrijdagochtend bellen naar de verloskundige, dan gaan we het hebben over eventuele medicijnen om het om te wekken. Maar de krampen worden nu erger dus denk dat het niet lang meer duurt.

Ik dacht dat ik bijna 9 weken zwanger was.

Jij ook heel veel sterkte!
    De rest ook erg bedankt voor jullie reacties!!

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik heb het ook gehad ,maar bij mij kwam het niet op gang , heb eerst cytotec gehad en daarna een curretage ..

Sterkte , knufffff

9. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Maai31, heel veel sterkte...

Ik had (in het begin van de zwangerschao) ook last van mijn onderbuik links bij de lies, daarna zijn de klachten ff weggeweest.

Na 1,5 week weer 1 dag deze klachten met bloedverlies, toen bleek een 'missed abortion'.

Gisteren ben ik gecuretteerd en heb vanaf toen weer deze pijnklachten. Als ik dit morgen nog heb, dan ga ik de gyn bellen.

Vraag me af waar deze klachten vandaan komen!

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou denken dat dat je baarmoeder is, die weer kleiner wordt. ook dat veroorzaakt bandenpijn, (na een bevalling ook altijd zo).

11. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Rozemarijke, nu je het zegt, klinkt logisch.

Deze pijn had ik hetzelfde voor de curettage, natuurlijk doordat de banden opgerekt worden.

Ik heb vandaag de gyn. gebeld en ik moest mijn temp in de gaten houden dat ik geen koorts krijg en anders over 2 dgn even terugbellen.

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, dat is wel belangrijk idd. Want bij koorts loop je kans op een baarmoederontsteking en die moet wel behandeld worden.

Deel Deze Pagina