Lotgenoten gezocht IUI en IVF 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Teddy1984, 17 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Oh lieve teddy.. dat zal schrikken zijn geweest. Gelukkig heeft het geen negatief antwoord met zich mee gebracht. En je droom. Ooh meid.. ik heb er ook zo 1 gehad. Ik was zwanger van een prachtig prinsje. Je kan je mijn geluk goed indenken... erna mn diepe verdriet.. bij het ontwaken. Ik heb over mn beide kids gedroomd.. maar bij mn zoon droomde ik over een dochter en omgekeerd. Hihi ... maar ik geloof ook dat dit voorspelling is ... echt !! Knuffel.

Straycat, we zijn beide zweverig.. jij en ik !! Heel fijn ! Ik wil ook errug graag naar een medium voor een consult !! En ook coor jou geld.. dat het kindje er al is. Alleen moet het nog een mooi lijfje krijgen ! Kmuffel !!

Welkom nieuwe dames... op naar goed geluk voor een ieder !!

Ik heb volgens mij EINDELIJK ovulatie pijn hihi. Vanavond ff geknuffeld.. precies op tijd denk ik. Normaal vanaf dag 10 al opbouwende krampen. Maar nu patsboem au !! Haha.. ach.. ik heb er weinig vertrouwen in...

2. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Bo Ja mooi is dat he. En wat apart is dat he dat jij die dromen ook hebt. Ik hoor het van meer vrouwen die zwanger proberen te worden. Ze dienen zich gewoon al aan :) Mij is aangeraden alvast een boekje te maken waarin ik verhalen voor mijn "zoontje" zal schrijven. Want dan voelt hij zich welkom en dat voelt het "zieltje" ook zeg maar. Ik ben er wel aan begonnen. Zo nu en dan schrijf ik wat liefs voor hem haha. Dan voel ik ook ineens heel veel liefde om mij heen. Ik ben benieuwd je weet nooit misschien lukt het wel deze ronde. Al snap ik dat je vertrouwen totaal weg is.

3. Teddy1984

Teddy1984 Actief lid

5 jul 2014
    117
    0
    0
    Noord-Holland
    @Bo, bedankt voor je lieve woorden. Wat goed om te horen dat jij die dromen ook had en dat ze bij jou ook echt uit zijn gekomen met je zoon en dochter. Nu hopen dat ze snel een broertje of zusje krijgen!
    En iedere ovulatie is een kans, ook al is het misschien een kleine kans, maar je weet het maar nooit! Het kan toch zomaar raak zijn!

@straycat, wat bijzonder dat je ook al verhalen aan je ongeboren kindje schrijft. Heel mooi dat je dat al kunt. Ik durf zoiets niet. Ik ben ook bang om nu al iets van babyspullen te kopen of na te denken over de babykamer bijvoorbeeld. Ik heb dan de angst dat het toch niet gaat lukken en zo alleen maar moeilijker voor mezelf maak. Ik heb natuurlijk hoop dat het wel gaat lukken maar durf ook niet veel te hopen. Klinkt dat een beetje logisch?
    Ben jij trouwens nu al begonnen met de pil?

@adnil, hoe is het met jou? Heb jij ook al de controle echo gehad? Jij moet binnenkort toch ook beginnen met de Gonal F?

Ik heb vanavond voor de eerste keer Gonal F gezet. Moet zeggen dat het prikken wel makkelijker gaat dan de decapeptyl. Vervelend is gewoon dat ik al hele dag vreselijke menstruatiepijnen heb waardoor prikken in je buik ook niet fijn voelt. Begin wel steeds meer na te denken over overstimulatie. Hoop echt niet dat er meer dan 20 eitjes gaan groeien. De eerste controle echo volgende week zal wel spannend worden. Ga duimen dat alles goed blijft gaan.

4. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @teddy Ja die spullen haal ik ook niet. Want hoe spiritueel ik ook ben die angst zit er bij mij ook
    Zo van stel als ik het me inbeeld en altijd kinderloos blijf enzo. Dan vond ik schrijven nog vrij onschuldig. Ik snap heel goed wat je bedoeld. Nee de pil ben ik dus nog niet aan begonnen lijkt ook wel dat ik die niet krijg ofzo. Die menstruatiepijn klinkt heftig. Komt dat van het vorige hormoon? Ja die over stimulatie vind ik ook echt zo eng. Ben echt bang :S

5. roelien81

roelien81 Actief lid

9 nov 2014
    106
    0
    0
    wolvega
    Hallo .

Het ligt nu aan mij dat we niet spontaan zwanger kunnen worden.
    Omdat ik gestereliceerd ben. Als dat niet was gebeurd kon ik normaal zwanger worden...

Liefs roelien

6. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Hey meiden,

daar ben ik eindelijk weer... heb even snel doorgelezen wat jullie allemaal geschreven hebben.

@ineke fijn dat je opgeladen bent in je vakantie! Wel naar dat je geen zekerheid nog hebt voor je vriend zijn werk.

@straycat wat grappig dat je zo zweverig bent. Ben ik veel te nuchter voor, maar erg leuk om te lezen. Spannend dat je ook gauw mag beginnen!

@bo voor jou schiet het dan ook al mooi op richting je intake!

@teddy wat naar dat je menstruatiepijn hebt tijdens het prikken, heb ik zelf gelukkig nooit last van. Wel schrikken van je cyste/blaasje! Maar gelukkig dat je mag beginnen!! Wanneer heb je eerste controle?

@roelien welkom bij de club! Succes met de controle!

@toekan ook welkom bij de club! spannend welke weg jullie nu ingaan!

Ik ben nog steeds aan het spuiten en afgelopen donderdag de laatste pil gehad. Voel weinig, alleen mijn huid is onrustig, nooit last van pukkels, nu heel veel...
    Morgen controle en beginnen met Gonal-F als het goed is.... spannend!! Ik moet 's ochtends spuiten, vond 's avonds wel prettiger, dus morgen ff informeren of ik toch 's avond kan. Ben er nu wel klaar voor om te beginnen, toen ik met de pil begon had ik het idee dat het proces al begon, dus duurt erg lang nu!
    Ik zal proberen iets vaker te reageren, voor mezelf ook makkelijker bij te houden hoe het met jullie gaat!

7. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Veel zwangeren in ons besloten clubje ... 3 maarliefst. Er zijn er nog 3 niet zwanger .. waaronder ik. Ik ben dalijk de laatste niet zwangere.. let maar op ! Confronterend. Ook al gun ik het ze met heeeeel mn hart.

Ook 2 zwangerschappen in mn omgeving.. mensen die ik het dus NIET gun. 1 ervan liet dr kind weghalen met 16wk omdat het geslacht haar niet aanstond. Ik ga er van over mn nek. Ik heb gejankt als n baby. Oneerlijke klote wereld !! :(

En nu dag 22 nog steeds een witte ovu test.. verdorie.. normaal ben ik al 7 dpo pfff. :( klaaaaag modus.

8. roelien81

roelien81 Actief lid

9 nov 2014
    106
    0
    0
    wolvega
    Hallo Dames.

Ik heb goed nieuws zaterdag ochtend heb ik de punctie
    we zijn helemaal happy.

9. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @bo ik kan met voorstellen dat je dan moet janken! Snap niet dat mensen zo kunnen denken en het daadwerkelijk doen! Des te ouder we allemaal worden des te meer zwangeren en kinderen om ons heen, maakt het niet makkelijker! Mijn beste vriendinnen nog niet, gelukkig! Scheelt een heel stuk! 1 zelfs nog vrijgezel...

@roelien wat fijn dat jullie de punctie mogen doen! Het is jullie 1e punctie toch? Spannend!

Wij zijn vanmorgen naar het ziekenhuis geweest en alles is goed, dus de eerste Gonal-F spuit zit erin! Helaas wel verplicht 's ochtends spuiten. Volgende week vrijdag echo om te kijken hoe het gaat. Komend weekend nog genieten en na het weekend begint het degelijke gezonde leven, alles voor een goed resultaat!

10. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Adnil Grappig he? Heb het al mijn hele leven. Ik snap er niks van. Ik zie jullie allemaal aan de pil gaan maar ik heb ze daar over helemaal niet gehoord. Is dat normaal? Ik ga morgen wel even bellen want nu word ik ongerust.

@Roelien veel succes en ook sterkte. Ik duim voor je!!!!
    We horen het hier wel hoe het is verlopen.

Ik heb vanmiddag alles opgehaald bij de apotheek. Wat een tas vol zeg. Ik wist niet dat ik alles meteen mee kreeg. Maar wel fijn. Alles in de koelkast gestopt. Ik ben benieuwd.

11. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @straycat elk ziekenhuis heeft volgens mij z'n eigen werkwijze, maar navragen kan nooit kwaad! Zo raakt je koelkast goed gevuld he?! Deel 1 is er nu uit, heb spuiten van Lucryn eruit en alleen beide flesjes met de vloeistof er nog in, scheelt een heel stuk! Flesje 1 is bijna leeg... Gonal-F naalden zijn veel dunner volgens mij, die voel je ongeveer niet, scheelt weer! Wanneer mag jij de eerste spuit zetten?

12. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Adnil Ja dat klopt. Het verschilt flink. Misschien dat ze het bij mijn ziekenhuis dan niet doen. En de koelkast raakt echt gevuld. En hij stond al zo vol. De gonal-F naalden heb ik inderdaad gezien. Die zijn wel dunner inderdaad. 16 mei moet ik de eerste spuit zetten.

13. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @StrayCat oh dat schiet ook al op! Dan begin je met Lucrin of iets wat daarop lijkt of direct met Gonal-f?

14. Teddy1984

Teddy1984 Actief lid

5 jul 2014
    117
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi dames!

Ik heb nu twee dagen Gonal F erop zitten en ik kan niet bepaald zeggen dat ik er vrolijk van word :( Ik ben echt de hele dag misselijk! Gisteren was het zelfs zo erg dat ik er meerdere keren van moest overgeven. Heb ook totaal geen trek in eten ofzo. Iedere avond na de spuit ben ik misselijk tot ik naar bed ga en vooral overdag. Zat ook net de bijsluiter te lezen en daar staat gewoon dat mijn klachten vaak voorkomen (1 op de 10). Nou dat hadden ze er ook wel even bij mogen zeggen!

@straycat, dus jij hebt nu ook een hele koelkast vol liggen haha. Ja het gaat nu echt beginnen. Ik denk dat jouw ziekenhuis idd een ander protocol aanhoudt omdat je niet aan de pil hoeft. Maar je moet straks toch wel decapeptyl spuiten toch? Of ga je gelijk door naar de Gonal F?

@bo, jeetje ik schrok echt van jouw verhaal! Wie doet nou zoiets, zijn kind weg laten halen om het geslacht, wat walgelijk! Ik heb ook veel zwangeren in mijn omgeving dus ik weet hoe je voelt. Is echt niet leuk. Ben vorige week nog op kraambezoek geweest en er komen nog minstens 2 dit jaar. Ook van mijn vriendin die per ongeluk zwanger is geraakt.. Hoe oneerlijk kan het soms toch zijn!

@adnil, wat fijn dat bij jou alles goed was en je nu ook met de Gonal F mag beginnen. Waarom moet jij deze s ochtends spuiten? Ik moet hem juist na het avondeten zetten. Zo raar dat ziekenhuizen allemaal hun eigen regels erop na houden. Spannend dat we zo gelijk oplopen, ben benieuwd hoe het bij jullie gaat. Ik heb dinsdag de eerste controle echo.

@roelien, veel succes bij de punctie komend weekend!

15. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Teddy Fijn vooruitzicht met de Gonal F :eek: Oh jeetje. Ik hoop dat ik die klacht niet krijg. Klinkt wel een beetje als "zwangerschapsmisselijkheid" ofzo. Ja de hele koelkast ligt vol. En hij zit al zo vol. Was echt even door duwen haha. Ik moet inderdaad beginnen met de decapeptyl.

16. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @Teddy geen idee waarom het 's ochtends moet, maar vinden ze prettig daar. Op dag van echo mag ik nog niet spuiten, zodat ze dan snel de punctie kunnen doen indien nodig. Wat naar dat je zo misselijk bent! Wat voor hoeveelheid spuit je? Ik 150. Klinkt alsof je al zwanger bent, misschien houd je het nog een maand of 3 vol ;) zou fijn zijn! spuit jij ook nog steeds de decapeptyl? ik nog wel de lucrin.

Ik zag vanmorgen een ooievaar over de auto vliegen toen we naar het ziekenhuis reden, zie nooit een ooievaar... misschien is het een teken...

17. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Adnil Oh dat is een voorteken haha :)

18. Teddy1984

Teddy1984 Actief lid

5 jul 2014
    117
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi dames,

Nou, mijn lichaam begint volgens mij eindelijk een beetje te wennen aan de Gonal F. Ik ben nog wel steeds wat misselijk maar ik kan er nu wat beter mee omgaan. Ik begin ook al wat steekjes in mijn onderbuik te voelen van eitjes die aan het groeien zijn dus ik ben heel benieuwd naar de eerste echo dinsdag!

@adnil, hoe gaat het bij jou met Gonal F spuiten? Heb jij nog ergens last van? Ik spuit zelf 100 eenheden. En daarbij nog iedere ochtend de decapeptyl. Die wordt wel steeds lastiger om te spuiten als je eenmaal de naaldjes van Gonal hebt geprobeerd, echt tien keer fijner! Heb jij ook wat kleine blauwe plekken op je buik van al het prikken? Ik in ieder geval wel ;)

@straycat, heb je het nog nagevraagd in het zh waarom je niet aan de pil hoeft? Met de decapeptyl breng je de boel ook al behoorlijk tot rust dus misschien vinden zij dat wel voldoende. Maar 16 mei begint al op te schieten, voor je het weet zet jij ook de eerste spuit!

Fijn weekend nog allemaal!

19. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    he meiden !!

Ik zit er ff doorheen, ff wat minder actief. Ik zit niet lekker in mn vel, mn werk valt me onwijs tegen. Ik ben pas van baan geswitcht.. en ben er niet blij mee. Ik heb eind mei nog een aantal solli gesprekken, hier wil ik zsm weg.

Ik vind het fijn om te zien dat de Gonal wat begint te wennen teddy. Het lijkt me behoorlijk heftig allemaal als ik het zo lees.
    Jou man moest toch nd uroloog na de 2e zaadanalyse ? Hoe lang duurde dat proces ongeveer ? Ze maken dan een echo toch en doen een bloed onderzoek? Hoop niet dat dit allemaal nog meer vertraging met zich mee brengt...?

Straycat.. hoe gaat het daar ??

Hoe was de punctie gegaan ...? Weet ff niet meer wie het nou was ? zit op mn telefoon, haha, heel onhandig!!

20. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Teddy Dus je lichaam moest echt even wennen?? Gelukkig zakt de misselijkheid af zeg. Ik hoef niet aan de pil trouwens. Ik had even gebeld. Het was niet nodig. Maf dat jullie dat dan wel moesten. A.s zaterdag de eerste spuit. Ik zie er wel tegen op hoor.

@Bo rustig aan hoor. Zeker tijdens zo'n zware periode. Met mij ging het even minder. Ben ziek geweest. Verkouden, hangerig. Ik ben eigenlijk nooit ziek. Ik denk dat het door de stress komt.

Heb het vandaag even moeilijk gehad met moederdag. Het blijft geen leuke dag als je al dat moeder geluk bijv. op Facebook ziet :(

Deel Deze Pagina