Lotgenoten gezocht IUI en IVF 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Teddy1984, 17 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @straycat oh dat valt mee qua leeftijd! Ik ondertussen ook al 30 en manlief 38... Dan mag jij ook al snel aan de Gonal, kun je mij mooi aflossen hihi. Hoop vandaag laatste Gonal gezet te hebben.

Vanmorgen weer controle gehad, groeit nu stuk harder, alles in ieder geval al 14 mm en meeste 17 of 18 mm. Morgen weer controle, pff blijf heen en weer rijden. Heel irritant pas om 12.00 uur, lekker praktisch met werken... Ben al met al voor 2 minuten controle 2 uur kwijt met rijden en wachten! De arts van vandaag verwacht maandag of dinsdag de punctie. Ik voel de druk al goed in m'n eileiders, dus hoop dat ik morgen laatste controle heb.

2. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Adnil Ja gelukkig wel. Mijn kids krijgen wel een oudere vader. Maar ja het zij zo ;) En spannend zo snel al een punctie. Wat goed dat ze nu wel gegroeid zijn.

3. Teddy1984

Teddy1984 Actief lid

5 jul 2014
    117
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi dames!

Nou ik heb mezelf de afgelopen dagen even flink bij elkaar moeten rapen. Was behoorlijk van de kaart door het nieuws van vrienden en onze eigen afgebroken ICSI. Maar ik kan niet alleen maar verdrietig en down blijven dus probeer nu toch weer wat positiever erin te staan. Vanochtend hebben we onze vierde IUI gehad. Helaas met maar 0,4 miljoen zaadcellen maar wel met drie follikels, dus duimen maar! Vanavond beginnen met utrogestan om de innesteling te bevorderen. Misschien helpt het wel.
    Ben wel in discussie met het ziekenhuis wanneer we verder mogen voor de volgende ICSI. Ik wil gelijk eigenlijk weer met de pil beginnen maar zij doen daar wel moeilijk over. Ga er alles aan doen om toch in juni het weer op te pakken. Maar hopelijk is het niet meer nodig...

@adnil, wat goed dat je eitjes na een mindere echo toch weer goed zijn gaan groeien! Echt spannend hoor dat de punctie nu dichterbij komt! Hoop echt dat het voor je meevalt en een goede score hebt! Wel vervelend al die controles hè? Ik heb deze week ook al vier keer in het zh gezeten, is voor nu wel even genoeg. Er komt echt zoveel bij kijken.

@straycat, het komt voor jou nu ook dichtbij! Hoop dat de groei iets vlotter verloopt dan bij ons haha. Blijft altijd een spannend proces. Had niet verwacht dat het bij ons zo zou tegenzitten maar zo zie je maar dat zelfs ICSI niet vanzelfsprekend is.

@bo, wat fijn dat jullie nu ook snel kunnen beginnen! Daar zal je vast wel opgelucht over zijn. Goed dat ze in het ZH ook zo met jullie meedenken!

4. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Teddy Ik ga duimen voor je IUI poging nu. Hopelijk lukt het. En hoef je niks meer te doen. Logisch dat je jezelf bij elkaar moest rapen. Ik snap dat helemaal. Knap dat je er toch weer bent hoor. Ik hoop ook dat de groei voorspoedig loopt. Maar ik verwacht het wel, aangezien er bij mij verder niks is. Maar je weet nooit natuurlijk.

5. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @straycat een oudere vader kan ook een lieve (of lievere) vader zijn!

@Teddy je hebt de IUI dus al gehad? Spannend, met 3 eitjes toch grotere kans!! Ik duim ook voor je! Zou fijn zijn als je in juni gewoon weer voor de ICSI zou kunnen! Snap wel dat je alles ff goed zat was en je jezelf weer bij elkaar moest rapen! Zo'n uitslag in combinatie met hormonen... pffff...

Ik net weer naar het ziekenhuis geweest en maandag 09.00 punctie :) Vind het eng maar ben blij dat het eindelijk zover is!!

6. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Adnil Zo is dat! Oh wat spannend zeg. Ik ga voor je duimen. Kan jij ook op zaterdag trouwens naar het ziekenhuis?? Lijkt me heel handig.

7. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @StrayCat ja gelukkig wel, in het ziekenhuis waar we de IUI hebben gedaan kon het niet op zondag en feestdagen, zaterdag vaak wel. In Zwolle kan het op alle dagen. 2e pinksterdag dan ook de punctie. Was wel heerlijk rustig op de afdeling vandaag :)
    Dankje dat je voor ons duimt!

8. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @adnil Goh echt handig zeg. Hoef je geen vrij te vragen. Ik heb ze er niet over gehoord bij mijn ziekenhuis. Dus zal wel niet kunnen haha.

9. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @StrayCat het is natuurlijk net hoe het uitkomt ivm de groei en de punctie... Helaas moet ik gewoon werken vandaag, dus 12.00 's middags niet erg praktisch. Maar gelukkig kan alles hier!

10. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @adnil Dat is wel fijn dat het dichtbij kan. Succes maandag.

11. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Wow adnil wat ontzettend spannend zeg !!! Ik ga aan je denken morgen om 9u !! Op naar een super opbrengst !!

12. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Grrrrr ben ongesteld geworden met de Decapeptyl spuiten. Hoe kan dit nou?? Ik kan wel huilen :'(

13. Teddy1984

Teddy1984 Actief lid

5 jul 2014
    117
    0
    0
    Noord-Holland
    @adnil, wat spannend morgen de punctie! Heel veel sterkte en hoop dat alles goed mag gaan, ik zal voor je duimen!

@straycat, je hoort toch gewoon ongesteld te worden met de decapeptyl spuiten? Dat is toch alleen maar goed. Je kunt dan nu de uitgangsecho plannen en doorgaan met de Gonal F. Ik werd ook gewoon ongesteld met de decapeptyl. Pas daarna kun je gaan stimuleren. Of hebben ze bij in het ziekenhuis iets anders verteld?

14. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Teddy Neeee dit meen je toch niet? Bij mijn ziekenhuis zeiden ze dat je niet ongesteld hoorde te worden. Ik ben nu echt boos op het ziekenhuis. Wat een faal. Sorry hoor. Ik zat er echt doorheen dat ik ongesteld werd. Ik dacht daar gaat de poging, ik zag alles al varen. Ik zat even te Googelen en daar stond ook dat je ongesteld word met Decapeptyl. Lekker ziekenhuis waar ik loop zeg.

15. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Nee straycat dat meen je niet. Wat vreselijk dat je overstuur was om niks... pffff dikke knuffel !

16. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Bo Ja stom he? Komt door het ziekenhuis. Die leveren tegenstrijdige berichten. Mijn man zei net dat hij ook al een keer een tegenstrijdig bericht had gehad. Ik bel ze morgen wel even. Maar ja als ik overal al lees dat je dus wel gewoon menstrueert met Decapeptyl. Zal het wel gewoon horen.

17. Teddy1984

Teddy1984 Actief lid

5 jul 2014
    117
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou dat is dan inderdaad wel slechte voorlichting zeg! Want het is juist heel normaal dat je ongesteld word. Wat raar dat ze in het ziekenhuis wat anders zeiden. Bij mijn duurde mijn periode zelfs iets langer dan normaal en dus spoot ik al Gonal F terwijl ik nog steeds ongesteld was. Maar ik denk dat je niet dus niet zoveel zorgen hoeft te maken!

18. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Teddy Ja ongelooflijk toch. Heb al meer slechte verhalen over ons ziekenhuis gehoord. Maar het ligt tien minuten er vandaan dus dat is makkelijker. Heb nu spijt dat ik niet een stad verderop ben gegaan naar dat ziekenhuis. Nou ik bel ze morgen wel even. Ik zei al tegen mijn man lekker professioneel als ze zo te werk gaan in het ziekenhuis dat is wat als ze operaties moeten gaan doen. Door verkeerde communicatie halen ze zo een verkeerd been eraf ofzo. Ik maakte er maar even een grapje van haha. Maar ik vind het serieus wel schandelijk.

19. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Jeetje Straycat das schrikken! Ik had Lucrin maar werd ook gewoon ongesteld...

Wat lief dat jullie meedenken en duimen! Bedankt!! 😘

Nu poging tot slapen, jullie horen morgen van me... Slaap lekker allemaal!

20. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Adnil inderdaad schrikken. Pff haha ben alweer gerust gesteld nu. Ik zat notabene ook nog op de verjaardag van mijn moeder toen ik ongesteld werd. Ging met een onweer gezicht weg. Ze zal het wel gemerkt hebben.
    Jij heel veel succes morgen! Ik ben erg benieuwd.

Deel Deze Pagina