@Straycat ook nog op een verjaardag, extra schrikken! Heb je al gebeld of kan dat morgen pas? Punctie viel reuze mee! Prettig was t natuurlijk niet, maar had veel erger verwacht! Vandaag lekker relaxen, mag van arts nix doen... En dat kan ik natuurlijk wel 😄 9 eitjes hebben ze eruit gehaald, morgen hoor ik meer over de bevruchting, spannend!
@Adnil Gebeld maar ze nemen niet op. Volgens mij zit er niemand. Het is natuurlijk tweede pinksterdag (handig). Wat goed om te lezen dat de punctie meeviel zeg. Is voor mij ook een geruststelling. Nu duimen dat er veel goed bevrucht worden. En de TP natuurlijk. Ik hoop zo dat het slaagt
Hallo dames Ik heb op 9 mei jl mijn punctie gehad. ze hebben er 10 eitjes uit gehaald. van de 10 waren er 7 bevrucht helemaal blij. 12 mei jl heb ik de terugplaatsing gehad. daar kregen we te horen dat er van de 7 4 in de vriezer zijn gegaan. Afgelopen zaterdag heb ik een test gedaan. deze was positief. helemaal happy. Zondag kreeg ik een bloeding en die is ook weer gestopt s'avonds . vanmorgen ook weer een test gedaan en die was nog mooie positief als zaterdag. nu mag ik morgen officieel pas testen en dat gaan we ook doen hoor. Maar er spookt door mijn hoofd wel zwanger niet zwanger. mijn lichaam veranderd wel. en mij gevoel zegt het namelijk ook dus ik denk dat ik maar een banner onder mijn handtekening ga zetten ik heb foto's bij gedaan van mijn zwangerschapstesten foto 1 is van zaterdag en foto 2 van vandaag liefs Roelien
@roelien gefeliciteerd!! Wat super! Hoop dat onze uitslag ook zo positief is! Ben jaloers op je 😀 Ik gun het je natuurlijk van harte!!
@adnil, wat fijn dat de punctie is meegevallen. Dat geeft de meiden die nog een punctie nog moeten krijgen ook wat geruststelling dat het niet zo vreselijk pijnlijk hoeft te zijn. En wat een goede score! Zal nu wel spannend worden hoeveel eitjes er bevrucht worden! Blijf voor je hopen! @straycat, wat vervelend zeg dat het ziekenhuis jullie verkeerd heeft ingelicht! Nu was je helemaal bezorgd om niets. Ben benieuwd wat ze hebben te zeggen als je ze morgen te pakken krijgt. @roelien, gefeliciteerd!
Ziekenhuis gebeld. En dat ik ongesteld ben klopt inderdaad. Prima op schema. Zal morgen wel even vertellen dat ik verkeerd ben geïnformeerd. Volgens mij had de arts het druk. Morgen dus gewoon echo en dan hoor ik wanneer ik met de Gonal F kan beginnen.
@straycat fijn dat je gewoon op schema ligt! Er zijn vier eitjes bevrucht 😀😀😀 Donderdagmiddag terugplaatsing!
@Adnil 4 van de 9? En de rest is dan niet bevrucht ofzo? Spannend zeg. Ik ga heel hard voor je duimen!!!!
@StrayCat gemiddeld wordt de helft bevrucht ongeveer, dus redelijk normaal volgens mij. Heb er hopelijk maar 1 nodig Super spannend allemaal!
@adnil Okay vandaar. Dat is wel handig om te weten. Ik hoop het zo voor jullie dat het slaagt. Ik zend positieve energie naar jou Vanmorgen heb ik een inwendige echo gehad. Alles was helemaal top. Mooi dun baarmoederslijmvlies. Veel eitjes te zien zowel links als rechts. En morgen mag ik starten met de Gonal F. Spannend.
@StrayCat dankje! Wat fijn dat je mag beginnen! Heel spannend allemaal! Veel eitjes, dat moet toch goedkomen... Hoeveel Gonal-F ga je spuiten? Ik duim voor je
@Adnil Haha niet teveel eitjes hoor anders ga ik overstimuleren hahaha. Lijkt me trouwens dood eng. Maar denk er maar niet bij na. Ik moet 150 eenheden spuiten. Was de normale hoeveelheid. Omdat ik ook een normale baarmoeder heb haha. Er hoeft niks verhoogd ofzo te worden tot nu toe dan. Hoeveel moest jij spuiten??
@StrayCat ik heb ook 150 gespoten, ben blijkbaar ook normaal hihi. Overstimulatie ben ik nooit bang voor geweest. Moet nu wel 2 liter water per dag drinken om het te voorkomen, begin ondertussen net zo'n waterval te worden
@Adnil Ja dat had ik al gelezen inderdaad van dat water drinken. Dat zit wel goed ik drink altijd al heel veel. Alleen dat vele plassen is wel een nadeel inderdaad. Ik denk dat overstimulatie ook maar vrij weinig voorkomt eigenlijk. Dan is 150 ook wel standaard inderdaad.
@adnil, wat een goed nieuws! Veel succes morgen bij de terugplaatsing en hoop dat ie ook blijft plakken! Hoor je morgen ook of je nog embryo's hebt die ingevroren kunnen worden? Moet jij trouwens ook al de utrogestan nemen? @straycat, jaah jij kunt nu ook echt beginnen, spannend! Hopelijk reageer je goed op de Gonal F en heb je er niet zoveel last van. 150 is inderdaad wel normale dosis. Ik moest beginnen met 100 maar reageerde daar dus niet op, dus ik zal waarschijnlijk de volgende keer ook wel 150 krijgen. Zelf kan ik mijn gedachten niet van onze IUI houden. Ik heb ergens toch de hoop dat het is gelukt. Voel verder nog niet veel ofzo hoor. Maar ben wel erg moe en hangerig van de utrogestan. Het geeft wel echt troep dus ik ben geen fan ervan maar ja, hopelijk is het voor een goed doel! Zou zo geweldig zijn als het is gelukt! Nog 9 daagjes wachten.
@Teddy Ja spannend he. Ik ben zo benieuwd. Wat begonnen ze bij jou dan laag aangezien je PCOS hebt toch? Ben ook benieuwd hoe ik erop reageer. 5 juni moet ik weer voor controle dan krijg ik weer een inwendige echo. Ik duim zo voor jou dat de IUI gelukt is echt waar. Ja die Ustrogestan pillen ik vind het belachelijk dat ze die niet makkelijker maken. Dat kan toch niet zo. Ons maar een beetje laten lijden. Moet je die dan ook nemen als je IUI doet?
Meiden wat spannend hier !! Straycat ik duim dat gonal meevalt. Lijlt me zo vreselijk als je er ziek van word.. das mijn enige angst md ivf ..... Teddy ik duim echt vreselijk hard !! Overuren zelfs voor je dat de ivf jullie bespaard mag blijven door dit 'doseringsfoutje' .. dat zou toch een giller zijn he !! Ik hoop t echt.. het mag ook weleens een x mee zitten vind je niet. Wanneer is je nod ? Adnil, ohhhhhmy !!! Vandaag plaatsen ze gewoon een baby to be in je buik *graaf je maar lekker in kleintje!* ik duim met je mee, en hoop dat poging 1 al jackpot is voor jullie !! Ik ben hier ook aardig blij inmiddels. Het is bijna 1 juni (zaad inleveren) en dan is het al heeeeel bijna 4 juni !! Ik tel de dagen.. eindelijk duidelijkheid, eindelijk actie ! Ik weet dat er vrouwen nog veel langer bezig zijn dan wij .. maar het voelt als een weggegooid jaar. Of iig wat betreft onze kinderwens. Natuurlijk heb ik veel andere mooie dingen mee mogen maken !! Ons clubje is momenteel extreem spannend vind ik !!
@teddy ja sinds maandag ben ik begonnen met de utrogestan, met de laatste iui ook gehad. Smerig spul is het, snap ook niet dat ze t niet makkelijker maken... Ik hoop,zo dat jullie iui lukt!!! Naar dat je moe bent van de utrogestan! Ik heb vorige keer nergens last van gehad, nu alleen gevoelige borsten, maar dat komt vast niet daarvan. @bo schiet al mooi op voor jullie, eindelijk! Idd raar idee dat ze een bevruchtte eicel terugplaatsen, een mini baby. Bedankt dat jullie allemaal meedenken, doet me goed! 😘