Lotgenoten gezocht IUI en IVF 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Teddy1984, 17 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teddy1984

Teddy1984 Actief lid

5 jul 2014
    117
    0
    0
    Noord-Holland
    @bo, nu maar hopen op een duidelijke uitslag dan kunnen jullie ten minste verder. Ik begrijp precies wat je voelt met je vrienden die zwanger zijn. Wij hadden twee weken geleden precies dezelfde situatie. Ik hoorde het via sms en heb daarna echt flink gejankt. Dus vind het heel knap dat jij je tranen kon inslikken. Het voelt gewoon heel oneerlijk. Aan de ene kant wil je wel blij zijn maar het doet ook pijn dat het bij jullie niet lukt. Toch moeten we hoop blijven houden!

@straycat, wat bijzonder van je voorspellende dromen! Lijkt me wel gaaf, dat wil ik ook wel. Zeker als ze daarna ook uitkomen. 15 zou wel een mooi aantal zijn dus maar hopen dat deze droom ook uitkomt!
    Kun je ook niet dromen dat ons hele forumclubje zwanger wordt ;)

@adnil, we moeten elkaar maar ondersteunen op het wachtbankje, het is echt killing dat lange wachten! En je moet echt op je eigen gevoel afgaan hoe je deze weken wilt doorbrengen. Iedereen die wil helpen bedoelt het vast goed maar het gaat toch om jouw lichaam.

@fab, wat een mooie opbrengst en wat fijn dat de behandeling meeviel! Nu hopen op veel bevruchtingen!

2. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Teddy Haha ik zal mijn best doen voor jullie. Ik ga leren pendelen dus wie weet kan ik dat nog doen voor jullie straks :D

3. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Adnil, wat is het bij jou mega spannend zeg !!!

Straycat, je mag op mij wel pendelen hoor :D graag zelfs. Het is op mn fb al weken dat er aankondigingen zijn.. om gek van te worden. Maar onze beste vriendjes staan zo dichtbij. Ik heb het losgelaten nu en ben echt enorm blij voor hun !! Onze tijd komt hopelijk ook snel .. we zijn gister gezellig uit eten geweest om t te vieren !

Fab, oh wat fijn dat de punctie mee viel. Daar ben ik ook echt bang voor zeg, zo'n naald in je buik. Brrr ... hoor je morgen hoeveel bevruchtingen er zijn ? Ik duim voor je meis.

Teddy, oh lieverd nog 4 daagjes !! Zoek je veel afleiding ? Lijkt me enorm spannend allemaal. Ik geloof dat ik er ook maar weinig geloof in zou hebben dat het met een gelukje via de iui zou lukken maar ik zou bruisen van hoop !!! En voor jou hoop ik enorm hard mee !! Het zou gewoon de stunt van t jaar zijn als dit lukken mag !!

Ik begin inmiddels echt vreselijk nerveus te raken voor donderdag.. we zitten nu écht op het randje van de start...

Ik ben bang ook dat ze zeggen iui.. en dat het dan gewoon niet lukt... steeds die dikke teleurstellingen... pff ik weet niet of ik dat nog aankan...

4. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @Straycat lijkt me een goed idee die voorspellende droom voor ons :) Je mag mij ook wel pendelen, weet ik waar ik aan toe ben...

@Teddy ja inderdaad elkaar maar ondersteunen. Wel erg fijn zo op het forum! Echt aftellen voor je!

@Bo Naald in de buik gebeurd niet hoor, gelukkig! Gaat vaginaal... Niet dat t prettig is, maar scheelt wel een stuk denk ik! Snap dat je nerveus bent, maar t schiet op! De teleurstellingen ben ik ook altijd bang voor, maar probeer positief te blijven... Denk ook niet dat ik na deze IVF nog een poging zal doen indien nodig.

5. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Adnil, niet ? Zou je hierna stoppen ??

6. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Bo Ik moet het nog leren hoor hahaha. Maar ik ben bezig. En rot is dat he. Je wil zo graag blij zijn. Maar het is dan zo moeilijk dat je dan bijna toneel moet spelen.

@Adnil Ik ben nog lerende hahaha. Ik laat het je sowieso weten als ik het pendelen onder de knie heb.

Ik ben nog steeds moe. Zo vervelend. Maar lijkt wel of het ietsje beter gaat vandaag met de moeheid.

7. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @bo nee denk ik niet, ben het getrek aan m'n lichaam zo zat! Maar we gaan voor deze poging, positief 😇

@straycat ben benieuwd!

8. Teddy1984

Teddy1984 Actief lid

5 jul 2014
    117
    0
    0
    Noord-Holland
    @Adnil, ik hoop echt voor je dat deze poging mag lukken! Maar anders gaan jullie dus niet verder met het traject of gewoon even een lange pauze? Ik begrijp het wel hoor, want het is allemaal niet niks. Er komt zoveel bij kijken, met hormomen, ZH bezoekjes en dat gedoe aan je lichaam. Maar wel heftig hoor, zo’n beslissing. We blijven gewoon duimen dat het deze keer goed komt  Wanneer mag je precies testen?

@Bo, het zou zeker de stunt van het jaar zijn als het nu bij ons mag lukken, maar ik durf niet te veel te hopen. Voor jou wordt het morgen ook een spannende dag! Hoop voor je op een uitslag waar jullie in ieder geval wat mee kunnen. En een volgende stap kunnen zetten in jullie traject.

@straycat, wat vervelend dat je nog steeds zo moe bent, komt dat door de Gonal F? Balen zeg. Verder nog geen andere klachten?

Ik ga morgen denk ik maar eens een eerste testje wagen. Ik vind het retespannend maar ben ook bang dat het niet is gelukt. Voel al paar dagen vooral ’s avonds wat steken in mijn buik en wat pukkeltjes op mijn gezicht. Dat heb ik helaas normaal ook voor mijn periode…
    Het zou wel een complete verassing zijn voor onze omgeving als we wel zwanger zijn! Na het afbreken van de ICSI hebben we écht aan niemand verteld (behalve aan ons clubje natuurlijk ) dat we nog een escape IUI hadden. En als het mislukt, besparen we hun ten minste weer een teleurstelling, Want mijn ouders en schoonouders hebben het er ook best moeilijk mee.

9. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @teddy IVF is sowieso iets wat mij ontzettend tegen staat, maar je verlegt je grens telkens... Ik vind adoptie een mooi alternatief! Maar mijn man staat daar niet achter, dus als dit mislukt krijgen we een zwaar gesprek! Had gezegd 1 x IVF te doen als laatste redmiddel, dus zullen zien...
    Zou idd wel een goede stunt zijn, ben benieuwd naar je test!! Spannend! DUIMDUIMDUIM!!!
    Ik mag volgende week zondag officieel testen, de 14e, maar denk dat ik wel eerder test.
    Heb af en toe steken/krampen in m'n onderbuik, maar kan ook denken dat t er is, weet niet wat ik moet voelen, dus voel elk krampje/steekje. Wel gevoelige borsten, maar las al dat het ook van de utrogestan kan komen.
    Hoe bevalt jou de Utrogestan Teddy? Smeerspul he?

@Bo succes morgen! Hopelijk een uitslag waar jullie mee verder kunnen! Ook voor jou DUIMDUIMDUIM!

10. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Teddy Ik voel me al weer wat beter gelukkig. Verder vallen de andere klachten nog meer. Oooh spannend dat testen. Ik blijf het volgen.

@Adnil Logisch dat je het stop zet. ik vind het vooral psychisch erg zwaar tot nu toe. Maar de wens is zo groot dat ik het wel doe. Maar die grenzen zijn bij mij ook flink verlegd. Ik ben tegen hormonen en eigenlijk ook tegen de farmaceutische industrie wel. Maar ja ik gooi mijn principes zo overboord nu. Ik ben benieuwd of je man overstag gaat.

11. Teddy1984

Teddy1984 Actief lid

5 jul 2014
    117
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou meiden, ik heb vanochtend een eerste test gedaan en zoals verwacht nog witter dan wit. Ik kan het dit weekend nog een keer proberen want dit was net iets te vroeg maar ik heb er nu eigenlijk geen vertrouwen meer in.
    Ik denk dat ik zondag na een tweede test maar ga stoppen met de bolletjes en wacht op mijn menstruatie. Dan maar afspraak maken met het zh voor de volgende stappen, zucht...

@adnil, ik begrijp je keuze helemaal hoor maar ik vind het wel heftig zeg. Ivf is eigenlijk ook gewoon een heel onnatuurlijk proces dus het is ook wel logisch dat het je tegenstaat. En vooral het emotiole aspect is erg zwaar. Maar jeetje, adopteren is ook niet niks. Hoop echt voor jou dat je die discussie straks niet aan hoeft en het nu gewoon raak is!

@straycat, dat is fijn dat je weer wat beter voelt. Voor jou wordt het morgen een spannender dag toch met de eerste echo? Ben benieuwd of je droom uit gaat komen.

12. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Neee teddy !! Wat ***** zeg !! Ik had het zo gehoopt ... is je teleurstelling erg groot ? Ik heb dat ook, iedere mnd weer... ook al reken je al op een mislukking ... toch is het lastig !! Dikke knuff ... nu maar snel door nd icsi.

oh meiden.. ik ben zo zenuwachtig. 15.40 moet ik .. ik ga maar f shoppen voor afleiding....

13. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bo succes vanmiddag!

@Teddy oh nee!!!! hopelijk was het gewoon te vroeg!

@adnil Heftige beslissing! Maar begrijp het helemaal. Het vergt echt enorm veel van je. Hopelijk ben je straks gewoon zwanger!

Ik heb een paar roerige dagen achter de rug... Dinsdag kreeg ik toenemende buikpijn en een opgeblazen buik. Kon niet meer op of neer. Woensdag ochtend op de poli geweest en het was nog niet verontrustend maar er dreigde wel overstimulatie. Advies : absolute rust en heel veel drinken.Ik moest vanmorgen terug en aan de hand van de uitslagen werd bepaald of ik wel een tp mocht hebben vandaag.
    Gelukkig goed nieuws! De bloedwaarden waren verbeterd EN er is op zijn minst 1 embryo goed genoeg voor tp. Vanmiddag hoor ik meer over de kwaliteit en het aantal bevruchtingen. Om 14.45 dus Tp!

14. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Teddy oh nee grrrr. De moed zakt je zo goed in de schoenen. Ik hoop voor je dat je over een paar dagen positief test. Ik duim no steeds voor je

@Bo Oooh spannend. Ben zo benieuwd.

@Fab Oh wat eng. Ik lees toch nog veel over overstimulatie. Wat fijn dat alles toch nog goed is. Heb je vandaag nou TP dan??

Morgen mag ik weer naar het ziekenhuis. Voor controle echo. Kijken wat de Gonal F gedaan heeft. Ben benieuwd.

15. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik mag me om 14.45 vandaag melden 😊

Succes morgen Straycat!

16. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Dit is niet wat ik verwacht had meiden. Ik sta perplex. Manlief zn zaad is net als van een voorbeeld pt. Hij had 43mljn p/ml waarvan nu 43% prima levend en beweeglijk. Ze zei dat de slagingskans natuurlijk gewoon normaal is. Maar omdat het nu nog niet gelukt is, niet 1x .. mogen we starten met iui. Maar omdat het de kansen i.p. niet verhoogd gaan ze me hormonen geven om meerdere follikels te stimuleren. Dus kans verhogen. Klote is dat ik pas na vakantie kan starten omdat de echo op dag 10 is .. dan zijn we net weg. Maar goed... laten we het houden op nog 2 natuurlijke kansen ! Dan hulp.... ik zou op dag 3 met gonal F starten. Dag 10 echo en dan om de 2 dagen. Wanneer er meerdere groeien en groot genoeg zijn moet ik pregnyll spuiten. Dan de dag erna insemineren. Kans op meerlingen verhoogd dus. En bij overstimulatie moet de ronde worden afgebroken.

Super spannend en positief !!

17. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @teddy balen dat het nog niet positief was! Hopelijk ander nieuws van het weekend! Ik hoop ook dat het nu raak is en er verder geen gezeur is!

@fab das schrikken!! hoe is je TP gegaan?

@straycat succes morgen! Ben benieuwd of alles goed groeit bij je!

@bo fijn dat je man zo goed uit de test komt! Idd wel vreemd dat er dan nog nooit wat is gebeurd! eerst lekker van je vakantie genieten en wie weet wat er dan gebeurd!

Morgen lekker een nachtje weg met mams en zus, dus ff twee daagjes aan iets anders denken, lekker shoppen en terrasjes pakken!

18. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Update van deze legkip (sorry hahah maar zo voel ik me nu echt ;) ) Ik heb een inwendige echo gehad vanmorgen. En allemaal goede eitjes. De rechter eierstok zitten er meer dan links. Ze hebben of krijgen allemaal een goede afmeting. De grootste is 15 mm. Nog een weekendje doorspuiten en dan maandag weer een inwendige echo. En ik vermoed dat de punctie voor mij niet meer ver weg is. Ik reageer straks even op jullie ik zit op mijn telefoon en typt rot.

19. Teddy1984

Teddy1984 Actief lid

5 jul 2014
    117
    0
    0
    Noord-Holland
    Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties! Het is nu echt duidelijk dat ik niet zwanger ben. Vanochtend weer een witte test en mijn temperatuur begint te dalen. Vreemd genoeg ben ik er eigenlijk heel rustig onder. Ik heb denk ik al genoeg gehuild de afgelopen weken. Het klinkt heel stom maar ik wil heel graag weer meer van het leven genieten en niet meer zo verdrietig zijn. We blijven wel doorgaan hoor maar we gaan ook meer leuke dingen plannen en niet meer alles blijven uitstellen zoals vakantie enzo.
    Komende week maar afspraak maken met ziekenhuis en kijken wanneer we weer kunnen beginnen. Ben benieuwd.

@straycat, dat klinkt al veelbelovend! Dat gaat in ieder geval de goede kant op. Spannend dat de puntje nu steeds dichterbij komt.

@bo, wat fijn dat jullie nu wel een goede uitslag hebben! Met IUI maken jullie dan zeker een goede kans, helemaal als ze bij jou ook nog meerdere eitjes willen laten groeien. Wat is dan precies het aantal wat ze willen? Bij ons in het zh doen ze eigenlijk alleen maar IUI met max 2 eitjes. Wordt in ieder geval spannend voor jullie, maar eerst maar fijn van de vakantie genieten!

@fab, dat was wel even schrikken zeg. Gelukkig kon de terugplaatsing toch doorgaan! Dat worden twee spannende wachtweken!

@adnil, goed idee van jou om even lekker erop uit te gaan en even aan iets anders te denken. Maar lekker van genieten!

20. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Teddy He bah toch naar. Misschien is het ook wel omdat je het ergens wel had verwacht dat je niet zwanger zou zijn. En dat gewoon van het leven genieten dat herken ik erg goed. ik snap dat wil. Ik hoop echt voor jullie dat het echt lukt.
    En inderdaad echt spannend allemaal :)

Deel Deze Pagina