@Fab Wat vreemd zeg. Snap dat je vertrouwen totaal weg is. Wat rot weer voor jullie zeg Zes embryo's die niet goed zijn is ook best veel. Dan ga je echt twijfelen aan de kwaliteit inderdaad.
@Straycat, dat klinkt heel positief! Wat fijn dat de punctie is meegevallen. Ik vind het goed om jullie ervaringen hierover te horen want dat stelt mij enigszins gerust voor als ik straks zelf aan de beurt ben Tien eitjes is zeker een mooi aantal! Nu maar hopen op veel bevruchtingen en straks wat embryos in de vriezer! Lijk me echt mooi gevoel om een embryo teruggeplaatst te krijgen, is toch al soort mini-baby. Op naar zondag! @Fab, jeetje dat is schrikken zeg! Echt balen! Ik ben wel benieuwd waarom de embryos niet goed genoeg zijn. Ik kan begrijpen dat je er even geen vertrouwen meer in hebt. Maar probeer toch niet alle hoop te verliezen want wie weet is het nu toch gelukt en heb je de rest niet meer nodig! Zelf ben ik gisteren weer begonnen met de pil. Geeft toch een fijn gevoel dat ik in ieder geval weer op weg ben naar een nieuwe poging. Aankomende donderdag naar het ZH om de definitieve planning voor mijn behandeling door te nemen. Dus dan weet ik ook meer wanneer ik precies mag beginnen met de decapeptyl en Gonal F. We gaan vol goede moed er weer tegenaan!
Er zijn 5 embryos bevrucht. Morgen om 12 uur heb ik de tp. Ik vind het ook al heel speciaal hoor Teddy. Inderdaad een mini baby. Reageer straks even uitgebreid hoor. Zit op mijn telefoon en typt heel rot haha.
Straycat, viel de punctie mee? 5 bevruchtingen! Mooi!!! Succes morgen!! Teddy, spannend!! Nu met minder hormonen toch? Ik heb gisteren het ziekenhuis gebeld maar zij hadden de uitslagen van het emc nog niet binnen dus konden me weinig vertellen. Wel probeerden ze me moed in te praten door te zeggen dat het feit dat geen enkel embryo het tot cryo heeft gered niets wil zeggen over het teruggeplaatste embryo. Maar ik heb er een heel hard hoofd in. Heb al twee dagen een menstruatieachtig gevoel in mijn buik dus het wordt m gewoon niet. Geen bloed geeft moed, maar ik behoed mezelf liever voor nog een teleurstelling. Ik heb me er gewoon bij neergelegd dat poging 1 mislukt is. Een paar tranen gelaten en nu weer door. Helaas gaat poging 1 nog wel even op zich laten wachten in verband met de rustmaand en een vakantie maar na de vakantie met frisse moed weer verder. Tenzij de arts volgende week zegt ( dan kan ik nog eens bellen) dat het mislukken van deze poging te wijten valt aan een zeer slechte kwaliteit eicellen..... Dan is het over en sluiten maar daar ga ik nog maar even niet van uit.
@straycat wat goed 5 bevruchtingen!! Spannend hoe ze zich gaan delen!! Succes morgen! Tp heb ik echt helemaal niets van gevoeld, volle blaas scheelde een heel stuk. @fab geen cryo zegt idd niets, maar dat gevoel had ik bij mij ook na de tp. Hebben ze je ook over de deling verteld? Wij hadden een hele fijne dame van het lab die alles netjes heeft uitgelegd. Rustmaand vind ik wel irritant, wil het liefste direct aan de pil en gelijk weer door... maar ja! @teddy fijn dat je met de pil bent begonnen! zit er weer een beetje schot in! ben woensdag lekker ff nachtje naar de kust geweest met m'n man, ff tijd samen en genieten! Heeft stuk opgelucht! Nu maar genieten van mooi weer, terrasjes en dan volgende maand weer starten met de pil!
@Teddy Oh je mag weer beginnen!! Ooh wat spannend. Ik hoop zo voor jou dat het goed verloopt. Ik duim voor je. Echt fijn dat je weer mag beginnen. @Fab Ooh joh wat naar allemaal. Maar de hoop is nog niet weg. Je bent nog niet ongesteld. Ik hoop zo voor jou dat het lukt. @Adnil Ze zeiden ook tegen mij dat ik met volle blaas moest komen. Dus dat word van te voren maar een fles water leegdrinken Wat heerlijk dat je even weg bent geweest met je man. Fijn dat je weer bent opgeladen voor ronde 2.
Terugplaatsing is achter de rug. Het deed echt zeer. Maar dat komt meer door mij dan door de terugplaatsing. Die eendenbek doet zo'n enorme pijn bij mij. Wat een strijd en ik kon mijn knieën door die pijn niet uit elkaar houden. Wat een rot ding is het ook. Maar de terug plaatsing zelf voelde ik niks van. Nu afwachten.
@straycat Vervelend dat het zo'n zeer deed! Ik ga voor je duimen dat het raak is!! Hier: Ik geloof dat ik toch goed nieuws heb!! Kan het nauwelijks bevatten en had het helemaal niet meer verwacht gezien de menstruatie-achtige klachten die ik heb. Maar....... Ik heb zojuist positief getest!!!!!!! Ben echt totaal van slag... Maar deze keer in positieve zin. En nu maar hopen dat het goed blijft gaan!!!
Hi meiden, Lekker weekend gehad? Ik wel! Ben met manlief er even lekker een weekendje tussenuit geweest. Dat heeft ons erg goed gedaan! @staycat, wat een mooi score 5 bevruchtingen! Vervelend dat de terugplaatsing zo pijn deed maar hopelijk heeft het straks wel een prachtig resultaat! Ik ga heel hard voor je duimen dat het gelukt is! @fab, wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!! @adnil, wat goed dat jij ook even lekker je ontspanningsmomentje hebt gepakt met je man. Dat heb je soms echt nodig! Jammer hè dat je nu weer een maand moet wachten voordat je verder mag? Het liefste zou je natuurlijk gelijk doorgaan. Maar voor je het weet kun je straks weer met de pil beginnen voor poging 2!
@fab wat super! Gefeliciteerd! @straycat wat vervelend dat het zo'n pijn deed! Hebben ze al iets verteld over de kans hoeveel ze in kunnen vriezen? @teddy lekker dat jullie ook even weg zijn geweest! Qualitytime is ook erg belangrijk! Hoop idd dat het zo juli is en ik weer met de pil mag beginnen. Ik twijfel aan de ene kant om in oktober de ivf te doen en dan eerst lekker in september van onze vakantie te genieten... Maar aan de andere kant, ik wil t graag zo snel mogelijk weer achter de rug hebben...
he meiden Straycat wat vervelend dat de eendenbek je zo n zeer gedaan heeft.. maar andere kant.. zit er nu gewoon een embryo in je buik... ik duim heel hard dat het goed innesteld meis !! Wanneer is je test dag ?? het moeilijkste gedeelte is toch het wachten he ... de kwaaltjes, de stress.. pfoe. Ik leef met je mee... Teddy, fijn dat je weer het gevoel hebt dat er iets gedaan wordt en dat je er weer vol moed tegen aan gaat. Wanneer zou je weer starten met de injecties ?? Adnil wat goed dat je even genoten hebt van en met je man aan de kust ! heerlijk toch, soms is dat echt even nodig.. Zeker met dit stressvolle gedoe allemaal. Waar gaan jullie naartoe in September ? Ik persoonlijk zou het voor mn vakantie doen, dan heb je de vakantie om of bij te komen, of om met zijn 3e op vakantie te gaan Fab, meen je dat ... wat geweldig !! Super fijn nieuws dit... hoe voel je je ? heb je last van kwaaltjes ?? heerlijk genieten nu !! Hier: Vandaag aan mn werk verteld dat ik wegga, gelukkig werd dit goed opgepakt. Ik was er een beetje nerveus voor. Het is wel en hoop geplan, bij nieuwe werkgever en dan dat hele iui gedoe.. ik moet minimaal 4x naar het zkh toe natuurlijk... gedoe gedoe allemaal...want ik ga uiteraard niet meteen vertellen over mijn traject. Dan ontslaan ze me dalijk nog in mn proeftijd hopelijk lukt het nog voor de MMM. dat zou echt super zijn. Ik heb een vage cyclus nu.. mn ovu was di positief.. vaak dan woensdag mn ei.. maar de ovu pijn bleef aanhouden. En heb ik nu nog. Zeer pijnlijk is het .. mijn rechter eierstok. maar mijn ovu liep af en mn temp is gestegen. Dus mijn eisprong moet al zijn geweest. Nu maar afwachten... als ik de ovu testen aanhoud ben ik nu 5 dpo. Nog 27 dgn dan zit ik in ons resort .. 15 dagen genieten !
@Teddy Oh heerlijk zo'n weekendje weg!! @Adnil We krijgen van de week een brief hoeveel embryos en of er sowieso embryo's zijn die ze kunnen invriezen. @Bo Oh je gaat weg op je werk? Had je het niet naar je zin? Ik zou op je nieuwe werk er ook niks over vertellen inderdaad. Je weet maar nooit. 29 juni is mijn testdag. Deze week is zo spannend nog niet. Maar volgende week wel. Dan kan ik ongesteld worden of niet. Ik merk wel dat ik een beetje last heb van de utrogestan. Ik ben best wel moe en heb hier en daar last van verstoppingen. Vandaag is het alweer minder met de bijwerkingen gelukkig. Maar het blijven rot dingen.
@Bo spannend zeg een nieuwe baan! Bij mij heeft wisselen van baan me 5 jaar geleden geluk gebracht. Ik werkte er net twee en toen had ik een positieve test in handen. Ik duim voor je dat het voor jou ook zo is!!! Ik heb eigenlijk nog nergens last van. Was wel wat moe vandaag maar dat kan ook komen dat ik door alle opwinding van de positieve test slecht heb geslapen @Teddy oh heerlijk een weekendje weg. dat heb je soms echt even nodig en zeker in deze spannende tijden!
Hi meiden, Hoe gaat het met jullie? Ik kom net terug uit het ziekenhuis waar we de planning hebben besproken voor onze volgende ICSI. Het ziet er gelukkig heel positief uit en ik hoef maar 4 dagen langer dan normaal de pil te slikken vanwege vakanties van artsen. Dus dat valt heel erg mee! Het ziet er nu naar uit dat ik rond de derde week van juli een punctie kan hebben. Mocht het deze keer natuurlijk allemaal meezitten! Maar ik heb goede hoop! @straycat, die utrogestan bolletjes zijn inderdaad rondingen. Ik was er ook geen fan van en werd er moe van. Hoe gaat dat nu bij jou? Vind je het trouwens erg spannend dat wachten of ben je er nog wel redelijk relaxt onder? @bo, heel veel succes bij je nieuwe baan! Goed van je dat je de stap durft te nemen, ook in deze lastige tijden van de mmm. Maar wie weet pakt het allemaal wel goed uit! Ik hoop dat het nog lukt voordat je bij je nieuwe werk gaat beginnen en anders vind je er vast wel een oplossing voor! @adnil, hoe gaat net nu bij jou? Heb je de teleurstelling een beetje kunnen verwerken? Het blijft natuurlijk kl*te dat het niet is gelukt, maar voor je het weet ben je weer een paar weken verder en zit jij ook weer aan de pil! @fab, fijn dat je nog niet zoveel last van kwaaltjes hebt. Wordt een spannende tijd tot de eerste echo.
@Fab Wat fijn dat je nog nergens last van hebt. @Teddy Wat goed dat jullie kunnen starten. Ik blijf het trouwens vreemd vinden hoor dat er vertraging kan op lopen door vakantie van artsen. Je moet al zo lang wachten met dit traject. Dat ze dat niet wat beter plannen ofzo. Ja de moeheid zakt nu wel. Maar het blijft rotspul de balletjes. Ik las dat de tweede week de klachten gaan zakken gelukkig. Ik vind het wel spannend. Maar volgende week word veel erger dan kan ik ongesteld worden of niet. Ik denk dat ik dan onder spanning leef.
@teddy fijn dat jullie gauw kunnen starten! Je bent nu al aan de pil toch? @straycat irritant dat je zo moe bent door dat spul! Had ik gelukkig geen last van. Maar dan weet je wel zeker dat het z'n werk doet! Verder nog last van je buik of andere dingen? @bo wat gaaf dat je nu toch de stap neemt voor ander werk! Succes! Wat doe je voor werk? En waar ga je heen op vakantie? Heerlijk! Ik ben nog steeds in twijfel wanneer we weer starten. Wil eigenlijk toch wel augustus doen, maar heb geen zin om wachtweek op vakantie te hebben... Dan is het niet echt ontspannen. We gaan namelijk lekker all inclusive naar Kaapverdie
@Adnil Ja ik voel wel wat steekjes hier en daar. Maar ik verwar mijn darmen vaak met mijn baarmoeder hahahaha. Maar ja ik weet het verder ook niet. Het is wel spannend. Ik zou die wachtweek zelf persoonlijk niet in een vakantie willen dan heb je echt geen ontspanning inderdaad.
@Straycat, eigenlijk is het natuurlijk ook heel raar dat wij de behandeling moeten aanpassen op hun vakantie. Ze kunnen toch ook vervanging regelen, zou je denken? Maar ik ben in ieder geval blij dat wij er niet zo heel veel last van hebben. Die paar daagjes extra overleven we wel . Ja volgende week gaat echt spannend voor jullie worden! Het is ook zo lastig te zeggen of de dingen die je dan gaat voelen komen door een zwangerschap, utrogestan, pregnyl of gewoon stress. Blijf duimen voor jullie dat het is gelukt! @Adnil, oh dat is wel lastig inderdaad om te bepalen wanneer jullie weer gaan beginnen. Je wilt natuurlijk weer zo snel mogelijk met de volgende poging starten. Een wachtweek op vakantie is niet echt ideaal, maar aan de andere kant heb je dan denk ik wel genoeg afleiding en gaat de tijd zo snel voorbij. All-inclusive naar Kaapverdie klinkt trouwens wel fantastisch! Ik merk trouwens dat ik er deze keer wel relaxter in sta dan de vorige poging. Toen was het natuurlijk allemaal nieuw en nu weet ik ten minste wat me allemaal te wachten staat. En hoe het proces verloopt. Gisteren moest ik zelfs de verpleegkundige erop wijzen dat de decapeptyl niet op mijn medicijnenlijst stond haha, ik word al een echte ervaringsdeskundige
Hi ladies, Wat is het hier spannend voor jou straycat !! Ik duim elke dag met je mee meis... en Teddy, wat goed dat je er een stuk relaxter onder bent, is toch veel prettiger he ! Nu zal alleen de punctie wat spannend zijn denk ik.. maar daar sla jij je ook weer doorheen. En met alle verhalen hier, lijkt het enorm mee te vallen he ! Ik ben nu 9 dpo, vage klachten. Maar durf het niet te hopen.... het zal toch wel weer niet ... Maar waarom dan niet he ? Er is immers niet zoveel mis, behalve dan het sterk gevarieerde aantal zaad wat mn lief produceerde afgelopen half jaar, haha... Adnill, jou vakantie klinkt ook heerlijk zeg !! Nog ff aftellen.. ik nog 21 dagen.. oh heb er ZO veel zin in !!!