Lotgenoten gezocht IUI en IVF 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Teddy1984, 17 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Teddy Ja ik had vannacht ook een flinke steek. En nu voel ik baarmoederkrampjes (geen hele erge maar ik voel het gewoon zeg maar). Afwachten maar weer. Ik weet het verder ook niet. Ja echt raar ik dacht ook wel dat ze vervanging ofzo kunnen regelen. Maar vier dagen wachten is te overzien. Haha ja grappig he dat je weet wat je nu kan verwachten en dan relaxter ben. Vind ik zelf wel fijn. Ik heb er altijd een hekel aan dat ik niet weet wat ik kan verwachten.

@Bo Thanx voor het duimen. Ja ik ken die gedachten. Die heb ik ook gehad. Altijd hoop blijven houden. Wonderen gebeuren nog altijd.

2. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Lastig he die wachtweken niet wetende wat het nu is wat je voelt. Of je voelt helemaal niets en dat lijkt dan ook weer niet goed. Om gek van te worden.

In de 3 jaar dat wij nu bezig zijn heb ik heel wat keren gedacht zeker te weten dat het nu raak was maar steeds liep dat uit op een teleurstelling en nu ik het idee dat het wel eens zwanger kon zijn helemaal liet varen was het toch ineens raak. Dus hoop houden is altijd goed!
    Ik voel me nog steeds prima, merk er weinig van eigenlijk ( en daar raak ik dan nu weer van in paniek....) . Heel af en toe komt er zo'n vlaag misselijkheid voorbij , maar dat is heel snel weer over.
    Ik hoop zo dat het embryo zich blijft delen en dat het allemaal goed gaat..... De dagen kruipen ook nu voorbij... Gelukkig gaan we over 3 weken lekker op vakantie, als we dan terug komen ben ik alweer bijna de kritieke fase voorbij ( hoop ik).

Ik hoop dat jullie allemaal binnen kort met een positieve test in handen staan en dat we allemaal in 2016 een mooie gezonde baby in onze armen mogen houden!

3. Teddy1984

Teddy1984 Actief lid

5 jul 2014
    117
    0
    0
    Noord-Holland
    @ fab, bedankt voor je bemoedigende woorden. Drie jaar is voor jullie ook een lange tijd om te wachten dus het wordt jullie nu echt gegund en hoop dat het goed blijft gaan! Laten we inderdaad hopen dat we volgend jaar allemaal een mooie en gezonde baby in ons armen mogen sluiten!

@ straycat, word je daar ook zo onzeker van dat je allemaal dingen voelt en niet weet waardoor het komt? Volgende week gaat het pas echt spannend worden! Heb je trouwens nog bericht gehad over aantal embryo's in de vriezer?

@bo, nog steeds last van vage klachten? Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat je zwanger bent omdat het zaad de tweede keer best oké was. Zou jullie wel een heel IUI traject schelen, dus dat zou mooi zijn! En anders straks gewoon lekker genieten van de vakantie. Dat is altijd een fijn vooruitzicht.

4. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Fab Ja heel rot. Je weet het gewoon niet. Ik duim voor jou dat het zich blijft delen! Ik wens je een mooie vakantie toe.

@Teddy Ja ik word er wel onzeker van. Ik voelde gisteren ook steeds krampjes en dan vooral 's ochtends. Nu vandaag voel ik weer niks. Ik weet het ook niet. Lastig hoor. Ik ga er van uit dat het mis gaat dan valt de teleurstelling mee. We hebben nog geen bericht gehad van de embryo's zal deze week wel komen denk ik.

5. roelien81

roelien81 Actief lid

9 nov 2014
    106
    0
    0
    wolvega
    Goedemorgen dames

Ik mocht gisteren voor mijn 8 weken echo
    en deze wat tot onze spijt ook niet goed het vruchtje is niet verder gegroeid naar 5 weken zwangerschap.
    mijn lichaam heeft een week de tijd om het los te laten
    volgende week dinsdag terug komen in het ziekenhuis. En dan verder kijken wat ze gaan doen. bij geen miskraam word ik geholpen werd er gezegd dus we gaan het zien.
    nu neemt vooral verdriet de overhand. en kan mijn draai niet vinden.

Liefs Roelien

6. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ik had een brief vandaag van het ziekenhuis. Ze hebben alle 4 de embryo's nu dus cryo's ingevroren. Dat is echt goed nieuws. Ik reageer vanavond even op jullie. Ik zit op mijn telefoon weer.

7. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Roelien Wat een vreselijk slecht nieuws. Ik wist eerlijk gezegd niet dat het kon. Ik dacht dat als de deling goed gaat het vanzelf wel door deelt. Wat triest dit voor jou en je man/ vriend :( Ik denk aan jou.

8. Teddy1984

Teddy1984 Actief lid

5 jul 2014
    117
    0
    0
    Noord-Holland
    @straycat, wat goed zeg! Vier cryo's is echt een heel mooi aantal! Kan begrijpen dat je daar erg blij mee bent. Misschien heb je ze wel helemaal niet nodig maar lijkt me toch een fijn idee dat je ze achter de hand hebt mocht het deze keer niet lukken. Heb je verder nog veel last van krampjes?

@roelien, wat een verdrietig nieuws voor jou! Echt niet leuk om mee te maken, heel veel sterkte!

Hier gaat het eigenlijk best goed. Het valt me mee hoe snel de tijd gaat! Aankomende maandag moet ik alweer beginnen met de decapeptyl dus voor mijn gevoel ben ik weer op de goede weg! En dat is echt een fijn idee!

9. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Teddy Ja echt heel fijn. Ik had vanmorgen een flinke baarmoederkramp. Ik dacht dit is het. Ik word ongesteld. Het is over. Maar goddank nog niks (laat het ajb wegblijven). Las dat buik en baarmoederpijn ook weer door die utrogestan kan komen pffff. Zo verwarrend allemaal. Wat goed dat je mag beginnen :) Ik ben blij voor je. Ik ga voor jou ook duimen dat het heel goed mag verlopen.

10. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @roelien wat klote! Heb er geen andere woorden voor. Wens jullie veel sterkte!

@straycat wat fijn dat ze alle 4 zijn ingevroren!! Dan geeft hoop! Maar natuurlijk hopen dat deze keer gewoon lukt! Ik blijf duimen voor je!

@teddy het schiet idd alweer mooi op voor jullie, fijn!

@fab bedankt voor je mooie woorden, we houden hoop op deze manier! Drie jaar is een lange tijd! Wij ondertussen al 5 jaar, maar ivm werk van mijn man eigenlijk korter omdat hij de helft van de tijd er niet is.

Wij hebben besloten het toch naar oktober te verplaatsen, fijner met vakantie, gaan we eerst ff daar lekker genieten en dan vol goede moed er weer tegenaan!

11. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Straycat, wat een fijne opbrengst, zo gezegd ! Alle 4 dus goede cryo's. Vriezen ze de cryos apart in ? Ik las dat dat protocol veranderd per zkh. De ene vriest ze elk in een apart rietje in. en het andere zkh in 1. omdat het ontdooi percentage laag is ofzo ? Voel je verder al wat meis. wanneer is je test dag ?

Teddy, bij jou begint het weer spannend te worden zie ik ! |Fijn he dat je dan het gevoel hebt dat er echt iets gebeurd !

Adnil, fijn dat jullie er over uit zijn ! :)

Roeilien, ach nee... dat meen je niet. Wat vreselijk voor jullie zeg ! :( Bah wat een rot bericht.

Hier: Ik ben nu op mn nod.. of morgen.. nog niets te bekennen en een gestegen temp vanmorgen.. maar de test is wit.. pff. Verder heb ik buikgriep klachten. maar niet van een zwangerschap... maar echt van een buikgriep. Ik ben vannacht bijna knock out gegaan pff. Echt eng was dat... Nog 16 dagen voor mn vakantie YEAHH!

12. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Bo Ja dat is een goede vraag. Ik heb geen idee of ze apart of bij elkaar zijn ingevroren. Stond ook niet in de brief. Maandag 29 juni is mijn testdag. Maar het is nog steeds spannend. Ik voelde zonet weer baarmoeder krampjes. Dat vind ik dood eng dan ben ik echt bang dat het klaar is. Nu is het over. Alleen ik juich echt nog niet te vroeg. Het kan nog misgaan.

Oooh doe het rustig aan hoor met je buikgriep. En zo kan je ook niet genieten van je vakantie. Bah zeg :( Beterschap.

13. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Adnil Je hebt gelijk. Lekker hoor vakantie. En dan fris weer beginnen.

14. Teddy1984

Teddy1984 Actief lid

5 jul 2014
    117
    0
    0
    Noord-Holland
    @adnil, wat goed dat jullie een besluit hebben genomen en eerst lekker gaan genieten van jullie vakantie! Hopelijk kunnen jullie dan helemaal uitgerust beginnen aan een nieuwe poging.
    Ik wist trouwens niet eens dat jullie al vijf jaar bezig zijn. Jeetje wat een lange tijd zeg! En wat knap dat jullie nog niet opgeven en gewoon blijven proberen. Wat zou het fijn zijn als het straks toch voor jullie mag lukken!

@straycat, zo vervelend al die krampjes en dingen die je in je lichaam voelt. Het maakt je zo onzeker. De testdatum komt voor jou ook wel heel dichtbij, spannend zeg! Heb je er zelf wel goed gevoel bij of durf je er nog niks over te zeggen?

@bo, hè bah, altijd vervelend zo'n buikgriep. Jullie vakantie komt ook al dichterbij, lekker hoor!

Zelf heb ik morgen afgesproken met mijn zwangere vriendin die ik al paar maanden niet heb gezien. Het was eerst nog te moeilijk en confronterend om met haar te praten. Zeker omdat het bij hun zo makkelijk gaat en de derde zwangerschap nu zelfs een ongelukje is. Maar toch wil ik sterk zijn en weer eens afspreken. Het is ook niet eerlijk van mij om haar iets kwalijk te nemen want zij kan er ook niets aan doen. Toch wordt het wel lastig. Gelukkig weet zij dat ook en hopelijk kunnen we er wel fijn over praten.

15. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Hoi meiden,

Hoe gaat het hier ? Straycat vooral ? :)

Ik ben ongesteld geworden na 5dgn overtijd te zijn geweest. helaas... toch hoop je he.. maar goed ! Nu ben ik eigenlijk wel een beetje over de zeik hoor. Ik had een hele planning naar mn nieuwe werk gestuurd rondom die IUI. En nu mn rooster gekregen, best aangepast daar aan.. en wat nu ? Is alles opgeschoven. Dus klopt heel die *** planning niet. :( wat een geregel, wat een ellende dat dit mij overkomt. Sorry als ik ego over kom maar ik voel me even heel erg zielig nu.. Kan wel janken zeg.

16. Teddy1984

Teddy1984 Actief lid

5 jul 2014
    117
    0
    0
    Noord-Holland
    @straycat, hoe gaat het nu bij jou?! Heb je ondertussen al getest? Ik ben echt benieuwd!

@bo, dat is toch altijd even spannend als je overtijd bent. Maar helaas dus toch niet zwanger. Wat vreselijk jammer dat jullie planning nu niet meer goed uitkomt. Ik begrijp dat je daar erg van baalt! Valt er nog wel iets te regelen?

17. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Jahoor ik heb getest. Twee keer. 1 digitale en 1 gewone. En ze waren positief. Zo onwerkelijk nog. Hopelijk blijft alles goed gaan. Geen miskramen en ook een goede celdeling enzo. Straks reageer ik op jullie. Even een ego berichtje en ik zit op mijn telefoon haha.

18. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Wauw !!! Ik had al zo'n gevoel meis .... whoehoe !!! Gefeliciteerd straycat ! Ik gun het je zooooo onwijs !!

19. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Bo Oooh ik vind het zo onwerkelijk. Kan het niet geloven nog. Ben zo blij. 20 juli heb ik een echo. Om te kijken of alles goed is. Spannend :) Zo leuk

Maar ik vind het voor jullie wel lastig om te zeggen. Ik weet tegelijkertijd zo goed hoe het voelt als er iemand met dit nieuws komt. Ik zal voor jullie niet te blij doen.

20. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Teddy Kan me wel voorstellen dat je het lastig vond om af te spreken met die vriendin? Ben je inmiddels al geweest? Hoe was het?

@Bo Oh jaaa pfff ik ken dat. Ik ben in april ook vijf dagen overtijd geweest. Zo rot is dat. En dat je dan weer alles moet aanpassen omdat je lichaam niet mee werkt. Ook zo vervelend. Ik was toen echt boos op mijn lichaam.

Deel Deze Pagina