@straycat, wat geweldig nieuws voor jou!! Ik kan begrijpen dat het nog heel onwerkelijk voelt. En je hoeft niet bang te zijn om te blij te zijn hoor, want ik zou ook zooo vreselijk blij zijn als ik eindelijk zwanger ben! Hoop voor je dat alles goed mag blijven gaan de komende weken. Ik heb inderdaad nog afgesproken met mijn vriendin en we hebben wat dingen kunnen uitpraten dus dat is fijn. Ik vind het wel nog heel moeilijk om andere zwangere vrouwen te zien, maar ik probeer sterk te zijn en te hopen dat onze tijd ook nog komt! Zelf ben ik gisteren weer begonnen met de decapeptyl spuiten dus we zijn op de goede weg. Volgende week de uitgangsecho en dan op naar een goede opbrengst! Ik ben er klaar voor! Hoop echt dat het voor mij ook zo mooi mag verlopen als bij jou Straycat!
@Teddy Gelukkig. Blijft dubbel voor jullie ook. En natuurlijk even afwachten 20 juli of alles wel goed is. Maar daar ga ik gewoon van uit. Wat fijn dat jullie het hebben uitgesproken. Wel knap dat je, je zo sterk houd zeg. En spannend hoor. Komt vast goed. Het verloopt vast net zo goed als bij mij dat hoop ik echt voor jou!!!.
Straycat! Wauw gefeliciteerd!! wat ontzettend fijn!! Ik hoop dat de andere ook snel zo'n mooi bericht plaatsen!! Succes allemaal!!! Ik wacht in spanning af op de echo. Het verhaal van Roelien zet me wel aan het denken...
@straycat wat een supernieuws!! Gefeliciteerd!!!!! @teddy wat fijn dat je het met je vriendin besproken hebt, lucht vast op! Blijft idd lastig anderen te zien die wel zwanger zijn, maar gaat de ene dag ook beter dan de andere... Het schiet alweer mooi op voor je! @fab snap dat je in spanning zit. Hoe voel je je? Hier gaat alles z'n gangetje, heerlijk aan het genieten van wel mogen drinken met dit mooie weer das dan het voordeel van niet zwanger zijn hihi. Al was ik natuurlijk liever zwanger geweest....
@fab Ja bij mij ook. Dat verhaal zit steeds in mijn achterhoofd. En noet nog wachten tot 20 juli pfff. @adnil Dank je. Ja ik mis de wijntjes wel Maar heb het ervoor over.
@adnil Ja ik voel me wel goed. Ben wel regelmatig misselijk en flink moe. Maar dat hoort erbij, en ik ben er wel blij mee, dan weet ik dat alles er nog zit.Ik maak me zelfs zorgen als ik te lang niet misselijk ben geweest @Straycat Ja spannend he?! Ik mag donderdag voor de echo, die weken zijn echt voorbij gekropen... Inderdaad het verhaal van Roelien en het feit dat mijn andere embryo's niet goed genoeg waren om ingevroren te worden geeft me geen prettig gevoel...Ik hoop maar dat deze ene gewoon wel goed is. Ik weet in ieder geval dat ik nog zwanger kan worden, maar dat maakt het verdriet als het mis zou gaan natuurlijk niet minder. Maar goed, voor nu blijven we positief en wat er van de week komt zien we dan wel.
@Fab Ja echt heel spannend zeg. Kan bijna niet wachten. Ik snap dat, dat je geen fijn gevoel geeft. Bij mij waren ze alle 4 nog goed. Blijf positief hoor. Ik weet hoe lastig dat is. Ik val ook van in blijdschap tot angst of het niet goed is. Hele wisselende emoties. We gaan ervoor!
he meiden, Straycat doe is f gewoon jij hebt hartstikke veel recht om blij te zijn dat het eindelijk mocht lukken voor jullie ! Wij begrijpen dat toch als geen ander meis, ik gun het je heel heel heeeeeeeeeel erg ! Dat weet je !! Dikke knuffel voor jou ! Je wordt gewoon mama !! Teddy, fijn dat er weer schot zit in de zaak !! en nu op naar een resultaat net als straycat en fab !! Ik ben al een beetje op vakantie in mn hoofd nog een week dan vliegen we .. dus ik ben een beetje afwezig. Dan weten jullie dat iig. Ik ben niet veel met het forum bezig, dat voelt eventjes goed. Eind juli ga ik er weer 1000% voor !
@Bo Haha lief lief Ja ik word mama Voelt nog niet echt. Zal wel komen als er een goede echo komt ofzo. Wat heerlijk dat je op vakantie gaat zeg. Ga maar lekker uitrusten. En even je hoofd leegmaken!!! Fijne vakantie.
Hi meiden, Ik heb al paar dagen niks van me laten horen maar dat komt omdat ik er even helemaal doorheen zit. Ik heb er erg veel moeite mee om iedere keer geconfronteerd te worden met alle zwangeren in mijn omgeving en heb voor het eerst een heftige ruzie gehad met mijn man hierover. Het waren eigenlijk allemaal emoties die eruit moesten, bij allebei. Ik ben ook gewoon erg boos op onze situatie en het voelt niet eerlijk. En het ergste is nog dat afgelopen week ook een dierbaar familielid van mij is overleden. Ik had zo graag gewild dat diegene onze zwangerschap nog kon meemaken maar dat is nu niet meer mogelijk en dat is heel pijnlijk en geeft veel verdriet. Al met al, zit ik er wel even doorheen. Ik hoop gewoon zo dat er binnenkort een beetje geluk onze kant op komt. Want we kunnen dat nu echt gebruiken! Sorry voor mijn ego-berichtje maar ik moest het even van me afschrijven. De volgende keer zal ik weer op jullie allemaal reageren!
@Teddy Oh jemig wat naar om te lezen. Ik snap dit zo goed. Ik herken het gevoel ook zo goed. Ik weet wat het is En dat is niet leuk. Je voelt je zo machteloos. En geen woorden kunnen de lading dekken gewoon. En die ruzie met je man oh wat naar zeg. Ik gun het je zo allemaal. Als je zwanger word zou ik zo blij zijn voor je. Oneerlijk he? Het is gewoon een rot situatie. Hou je sterk en taai meid. Ook al is dat lastig. Ik denk aan je. En niks geen ego bericht hoor. Dat mag.
Oh teddy, wat begrijp ik je ... helaas !! Ik herken je gevoel heel erg, en het gevoel van onmacht, oneerlijke verdeling.. vreselijk. Ik weet dat jou tijd ook nog zal komen meid !! Probeer daar in te geloven lieverd ! knuffel voor jou... Straycat, hoe voel je je ? Ik ben helemaal klaar om te gaan hoor, haha, vrijdag 6u vliegen we. Dus ik ben ff off !! toedeloe ladies ! succes met alles komende 2 weken.
@Bo Zere borsten, ik was gisteren ochtend lekker geworden in de douche en duizelig en trillerig en misselijk pfff. Ik huil snel. Maar voor de rest gaat niet goed hahaha. Hele fijne vakantie voor jou! Rust lekker uit.
Teddy, je hebt gewoon recht op een ego momentje. Die hebben we allemaal wel eens. Ook ik merk dat ik jaloerse gevoelens krijg bij zwangere vrouwen.
Hi meiden, Bedankt voor jullie lieve reacties! Het is soms ook allemaal niet makkelijk. Ik probeer echt zoveel mogelijk positief te blijven maar soms heb je van die momenten dat je het even niet meer ziet zitten. Jullie herkennen dat natuurlijk heel goed en daarom vind ik dit forumclubje ook zo fijn! @straycat, ik moest even slikken toen ik jouw blije banner zag maar je hebt helemaal gelijk hoor! Jullie hebben ook een moeilijke weg gehad dus ik ben superblij voor jou dat je nu zwanger bent!! Kun je er ook al beetje van genieten of is het nog heel onwerkelijk? Hoop dat je niet teveel last gaat krijgen van misselijkheid enzo. Spannend hoor, die tijd tot de eerste echo. Lijkt me wel een heel bijzonder moment als alles goed is. Heb je het ook al aan iemand in je omgeving verteld? @bo, het voelt soms inderdaad allemaal erg oneerlijk. Waarom worden vrienden van ons in twee maanden zwanger en moeten wij na twee jaar verschillende behandelingen volgen met de hoop ooit zwanger te worden? Ik moet inderdaad blijven geloven dat het goed komt, maar dat is soms lastig! Fijn dat jij nu lekker op vakantie gaat! Lekker van gaan genieten!! @debby, ik kan inderdaad ook erg jaloers worden op zwangere vrouwen in mijn omgeving maar daarna voel ik me dan ook weer schuldig. Want ik wil het andere mensen ook zo graag gunnen. Dat is alleen zo moeilijk als je eigen wens zo sterk is en niet vervuld wordt. Zijn jullie ook al lang bezig om zwanger te worden of zitten jullie in een traject? Ik ben trouwens gisteren weer naar het zh geweest voor de uitgangsecho en het zag er goed uit. Aankomende zaterdag beginnen met de Gonal F dus ik ben benieuwd. We zijn in ieder geval weer onderweg!
@Teddy Gecondoleerd! Ik snap je gevoel helemaal, heb het begin van het jaar ook met m'n oma gehad... Sterkte! En de jaloezie is heel normaal, vooral als je er al lang mee bezig bent! Gewoon lekker aan jezelf blijven denken! Fijn dat je zaterdag weer mag beginnen! Spannend! @Straycat fijn dat je af en toe wat voelt! Voelt denk ik bijna goed om af en toe misselijk te zijn of niet?! @Bo als je het nog leest, fijne vakantie!!! Geniet er lekker van! Afgelopen weekend zaten we met 5 stellen vrienden bij elkaar, waarvan wij en nog 2 anderen moeite hebben met zwanger worden. Ik gun het niemand maar wel fijn dat we niet de enigen zijn (erg he om zo te denken) Ook ik ben niet zoveel op het forum omdat we ff nix doen op het moment, maar ik hou jullie natuurlijk wel in de gaten
@Teddy Ja dat dacht ik al. Vond het al lastig om met banner en al hier te posten. Want ik weet hoe het voelt helaas. Dat gevoel zal ik ook nooit meer vergeten. Afgelopen dinsdag had ik een aanvlieg moment zo van aaah mijn leven gaat veranderen help help. Maar nu ben ik weer blij haha. Lastig he die weg Ik weet het. Fijn dat je al bijna aan de Gonal mag beginnen. Je gaat mij achteraan dat weet ik zeker. Ik hoop het zo voor jou. @Adnil fijn is dat inderdaad. Makkers in de strijd noemen ze dat met een mooie uitspraak. Zijn er best veel die er moeite mee hebben. Even een update: Ik ben vreselijk ziek en misselijk geweest en nu nog steeds (bah). Maar ze zeggen dat het goed is want dan is de kans op een miskraam het kleinst. Nou laat ik daar maar van uit gaan. Wat dit betreft kan ik er nog niet echt van genieten. Ik ben ook heel erg moe. Alles kost energie. Heel rot. Hopelijk gaat het 2de semester beter pfff.
@straycat hier gaat alles z'n gangetje. Drukdruk op t werk ivm vakantie van anderen... nog 5 weken en dan zelf lekker 3 weken vrij!! En dan ook alweer aan de pil beginnen. Hoe is het bij jou? Voel je je ondertussen wat beter? Wanneer heb je de echo gehad? Bijzonder om te zien?
@Adnil Goed om weer wat van je te horen. Lekker dat je bijna vakantie hebt. Kan je even uitrusten. En daarna weer beginnen. Spannend voor jullie!! Hier erg moe. Maar niet meer misselijk. Wel pijnlijke borsten. Gisteren eerste echo gehad en een bewegend vruchtje gezien met hartje. Heel erg leuk. Alles gaat goed. Binnenkort naar de verloskundige.