He meiden ! Daar ben ik weer !... ik heb lekker genoten afgelopen 2 wk in Side. Maar heerlijk om weer thuis te zijn zeg ! Ben gisteren om 13u weer in het land aangekomen ! Nu echt heel moe van alles .... Ik zit zo alweer 12 dpo. Geen test gedaan nog, knap he haha! Komt ook omdat ik een soort van niet durf. Laatste ronde zelf ... zucht ... heb alleen gevoelige borsten en hoofdpijn.. mja, das vele maanden hiervoor ook geweest. Ik geloof niet dat het gelukt is voor de mmm. Denk morgen even een testje scoren ofzo. Zal wel weer een teleurstelling worden. Straycat, wauw een mooi hartje gezien ! Ik ben super blij voor je ! Wel vervelend he die kwaaltjes, voor een goed doel maar toch heel vervelend ! Teddy, hoe gaat het nu met jou ? Adnil heb je je rust nu gevonden nu de knoop is doorgehakt over de 2e poging ?
@Bo Haha ja het hoort er inderdaad echt bij. Vanmorgen voor het eerst boven de pot gehangen. En gisteren intake bij de verloskundige gehad. Wat fijn dat je zo heerlijk hebt genoten van je vakantie. Haha ik zou maar snel een test doen. Je weet maar nooit!!! Spannend voor jou zeg. Fijn weer wat van je te horen. Ik vraag me ook af hoe het met Teddy is. Trek je het nog een beetje?
@StrayCat fijn om een hartje te zien en horen!! Wel minder dat je je zo beroerd voelt. Al heb ik er veel voor over om me zo te voelen hihi. 8 weken heen ben je alweer zie ik, gaat super snel!! @Bo fijn dat je hebt genoten van je vakantie! Test al aangeschaft? Ben benieuwd! Ik heb m'n rust volledig gevonden, heel apart! Maar lekker aan het genieten van t leven. Vooral erg ongezond hihi.
Test was wit. Verdorie ik ben verdrietig... Adnil, goed om dat te lezen ! Straycat, fijn hoor.. boven de pot hihi. Komt allemaal goed meis !!
Nou ik ben ongesteld geworden !! Ergens toch weer fijn, nu echt verder. Ziekenhuis gebeld !! Deze donderdag mijn 1e injectie gonal f en 6 aug mijn 1e FM. Spannend zeg
Meiden mijn 1e prik is gezet gisteren.. Best ff eng.. manlief zei dat ik helemaal wit wegtrok haha.. maar viel mee ! Begin van een nieuwe fasespannend !
@Adnil Ik ken dat gevoel al te goed dat je zou willen dat je beroerd was. Ik heb het er voor over. Ja gaat echt snel. Nu alweer 9 weken. @Bo Ooh spannend spannend. Ik hoop zo dat het slaagt. Ik duim voor jullie allemaal!!!
Hi meiden ! De 1e FM is een feit ! En boven verwachting. Ik heb 2 grotere eitjes rechts van al 13,6 mm en 12,9 mm. Links alleen nog kleintjes. Zaterdag terug.. die dame zei me dat ze vanaf 14 mm die avond pregnyll spuiten en dag erna iui. De dame zei dat ze denkt dat ik zondag al geinsemineerd kan worden. Want gemiddeld groeit een eitje 2 mm per dag. Het zou uiterlijk maandag worden ... wauw ! Dat schiet dus op.. normaal eisprong pas op dag 18 of 19. Nu dan al op 13/14. Scheelt voor mijn gevoel heel erg ! Teddy hoe gaat het meid. Ben zo benieuwd !
@Bo Oh wat gaat het allemaal zo snel zeg! Wat fijn voor jou. Ik duim heel hard dat het goed gaat!! Zou zo mooi zijn. Ook ik moet vaak aan Teddy denken. Hoe zou het met haar gaan? Ik heb a.s. maandag termijn echo bij de verloskundige. Spannend weer.
Hi meiden, Er was maar 1 eitje gegroeid en de ander was weg (was nog maar 9mm). Het eitje was 16,5 mm nu. Vanaaf 22u pregnyl en maandag om 8:45u zaad inleveren en dan uurtje later iui. Spannend ! Maar ben best teleurgesteld eigenlijk. Ik hoopte op 2. Volgende x gewoon zelfde dosering gonal.. ze zien liever 1 dan 2 eitjes ivm meerlingen natuurlijk. Maar ja waarom dan hormonen prikken ? Ff laten bezinken dit... mn baarmoederslijmvlies was al 8mm.
He meiden, Ik heb de iui gehad !! En was blij verrast door de score. Na opwerking nog 28 mljn zaadjes over waarvan 80% goed beweeglijk ! Dat had ik nooit durven hopen na in maart net aan 1 mljn na opwerking. De iui was niet prettig maar ook niet pijnlijk ofzo. Ik had een ovulatie bloeding zei de arts.. dat heb ik nog nooit gehad. Maar ik heb ook heel erg last gehad van mn rug vannacht. Geen oog van dicht gedaan. Volgens de arts is door de pregnyl mn eitje gewoon nóg groter gegroeid en is eisprong pijnlijker. Ik ben benieuwd !! Duimen duimen duimen !! Wat is het stil hier zeg !!
@Bo dus nu afwachten??? Ooh ik duim me suf voor jou. Ik hoop zo dat je zwanger word. Tot wanneer moet je wachten nu? Wanneer kan je ongesteld worden of niet? Ik heb vanmorgen de tien weken echo gehad. Alles goed. Hartje klopte volop. Hij of zij ontwaakte net toen de echo was. Lag eerst stil en daarna begon alles te bewegen. Handjes en beentjes haha. Alles zit er ook op en aan. Het is nu al een compleet mensje gewoon.
Het meiden, Idd het is erg stil hier. @bo ik duim voor je, spannend! Nu geen pijn meer? Gelukkig was de uitslag van het zaad goed, dat geeft goede hoop! @straycat wat fijn dat de echo goed was!! Vreemd hè dat alles er nu al aan zit. Hier alles nog rustig. Over drie a vier weken met de pil beginnen en dan lekker op vakantie! Nog 10 dagen werken 😀😀😀
Straycat wat mooi zo'n echo !! Heerlijk... en nu bijna de magische grens voorbij !! Super fijn he ... hoe gaat het met de symptomen ? Adnil, is jou vakantie al begonnen ? Wanneer vertrekken jullie ? En waar ging je ook alweer heen ? Teddy ik ben bezorgd om je !! En ik mis jullie hier ! Tis zo stilletjes hier !!
@Adnil ja echt heel fijn!!! Heerlijk bijna vakantie voor je. Even lekker genieten. @Bo Haha jaa zit bijna in het tweede trimester. A.s donderdag gaan we het bekend maken. Al weten mijn (schoon) moeder, broer en zus het al. Als je in een traject zit gaan mensen er naar vragen. Dus we hebben besloten het aan hun het meteen te vertellen. Zijn we ook van die vragen af. Mensen die wat verder weg staan zoals tante's en ooms en vrienden enzo weten het nog niet. Dus die horen het donderdag. Met de symptomen gaat het gestaag beter. Veel minder moe. Zo fijn! Ik mis Teddy ook. Maak me ook een beetje zorgen!
Hi meiden, Met schaamrood op de kaken stuur ik jullie dit berichtje omdat ik zo lang niets van me heb laten horen. Sorry! Er is zoveel gebeurd dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Ten eerste had ik een beetje afstand van het forum genomen omdat ik het even niet meer trok. Het werd allemaal even te veel. Ook na het overlijden van een geliefd familielid. Maar toen kwam de zomerstorm van eind juli en daar zijn wij heel zwaar door getroffen! Bomen omgevallen vlak langs ons huis, boven op de auto's, op de schuur met hele inboedel, hekwerk, nou noem het maar op. Ons tuin werd een rampgebied. Gelukkig zijn wijzelf en ons huis er helemaal goed van afgekomen! Maar de schrik zat er goed in! Maar ondertussen ging de ICSI behandeling gewoon door. Het was echt een rare periode! Twee dagen later stond eindelijk de punctie gepland. Die viel mij gelukkig erg mee, alleen van de verdoving werd ik kotsmisselijk. Opbrengst: 8 mooie eicellen. Dus prima. Uiteindelijk waren er 5 bevrucht en had ik drie dagen later de terugplaatsing van een mooie 8cellige embryo. Een klein lichtpuntje voor ons in deze gekke tijden. Een week later kwam de brief van het ZH en 3 embryo's hebben de vriezer gehaald dus een super score natuurlijk! Het wachten ging inmiddels door en ik had echt een voorgevoel dat het niet zou lukken deze keer. Dus vorige week zondag een thuistest gedaan en tot onze grote verrassing was deze positief!!! Ik kon mijn ogen niet geloven!! Ook de bloedtest in het ziekenhuis de volgende dag was een dikke positief! Het is zo raar! Ik ben superblij maar het dringt eigenlijk nog niet helemaal tot me door... Ik ben gewoon nu 5 weken zwanger!!! Op 28 augustus hebben we de eerste echo staan en ik hoop zo dat alles goed is! Zelf voel ik me eigenlijk nog heel goed. Alleen s avonds last van krampen en hele zere borsten maar verder niet misselijk ofzo. Ik voel me wel schuldig dat ik jullie wat in de steek heb gelaten, maar zal vanaf nu weer wat actiever zijn op het forum. De rust bij ons thuis is nu ook wat meer wedergekeerd en alle troep opgeruimd dus dat is fijn. Het voelt als een nieuw begin. We kunnen nu weer vooruit kijken!
Vervolg van mijn bovenstaande bericht.... @Bo, wat spannend dat deze nieuwe periode voor jullie is aangebroken! Fijn dat het prikken wel meeviel en de eitjes ook goed groeide. Mooie opbrengst ook van de IUI. Hopelijk brengt het jullie straks ook een mooi resultaat. Je moet nu nog 1 week wachten? Spannend hoor, ik ga voor je duimen! @straycat, jeetje wat ben jij al ver zeg! En wat fijn dat je baby zo goed groeit en alles mooi verloopt. Het lijkt me zo vreselijk bijzonder om voor de eerste keer een hartslag te horen! En wat geweldig dat je hem/haar ook zo mooi op de echo kunt zien! Merk nu echt dat ik hele proces zo bijzonder en speciaal vind. Wanneer ben je precies uitgerekend? Heb je verder nog last van zwangerschapskwaaltjes? @adnil, wat een goed vooruitzicht dat jij ook weer aan de pil kunt om te beginnen met een nieuwe poging. Maar eerst dus lekker nog op vakantie? Hopelijk kun je lekker van genieten en dan helemaal fris met een nieuwe ICSI van start.
@Teddy Toen ik het begin van je bericht las dacht ik. Aaah nee het geluk lacht jullie echt niet toe. Maar toen het tweede en geweldige deel van je bericht!! Ooooh wat ben ik blij voor jou. Zo blij. Ik was zo bang dat je er echt door heen zat! Maar je bent gewoon zwanger. Ik leef echt mee. En ik voel ook gewoon opnieuw vreugde. Weer net zoals toen ik positief testte!! Echt een dikke gefeliciteerd van mij!!! Je verdiend het!! En jaaa alweer 11 weken en 4 dagen. A.s. donderdag gaan we het wereldwijd maken. Ik kan niet wachten. Echt het is zo bijzonder om zwanger te zijn! Ik ben zo dankbaar iedere dag dat het gelukt is. En dat er zo'n mooi kindje op de echo zichtbaar is. Ik voel nu al zoveel liefde dat begint nu al. Ik ben 3 maart 2016 uitgerekend. Ik ben 1 week misselijk geweest. Maar ik was en ben nog steeds heel erg moe. Dat is echt rot want het is niet zomaar een moeheid maar zo slopend. En ik heb trek gehad in rare dingen. En zoveel honger. Maar ik ga het tweede trimester in. Dan nemen de kwalen af dus ik ben benieuwd. Wanneer ben jij uitgerekend? En heb je kwalen?? Ik vind het zo leuk voor je
@straycat, bedankt voor je super lieve berichtje! Daar word ik helemaal blij van! Het is ook echt zo speciaal allemaal. Maar ik voel ook van alles gebeuren in mijn buik en daar word ik ook weer erg onzeker van. Had jij dat ook? Gisternacht erge last van krampen en van mijn darmen. Hoop gewoon zo dat alles goed blijft gaan. Ik ben nog steeds wel een beetje voorzichtig blij want ik wil eerst graag wat meer zekerheid bij de eerste echo dat alles goed zit. Dit is zenuwslopend. Nog anderhalve week wachten. Heb het trouwens wel gelijk al aan de ouders en schoonouders verteld want zij wisten ook van de ICSI poging af dus kon het niet meer voor me houden. Super leuk dat jij het deze week aan iedereen gaat vertellen, ik kan ook niet wachten! Nog vraagje trouwens, hoe lang moest jij doorgaan met de utrogestan? Ik moest eigenlijk gisteren stoppen maar ben het nu eerst aan het afbouwen. Heb ik beter gevoel bij.
Lieve lieve lieeeeeve Teddy !! Wat ben ik blij om jou te horen ! En dan met zulk mooi nieuws ! Ik ben zó dubbel blij voor jullie !! Wat een geluk ! Het wachten is beloond lieverd... nu heerlijk genieten !! Hier gaat t niet zo lekker. Ben veel down, veel meer ermee bezig dan anders..10 dgn na pregnyl en test was vanochtend positief.. is gewoon nog steeds pregnyl in mn bloed mn temp was 36,61. 8 dpo. Normaal is temp dan altijd 36,9+ ..... onzekerheid is zooo lastig !