Lotgenoten gezocht IUI en IVF 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Teddy1984, 17 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @Teddy wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd! Eerst schrok ik van je berichtje, maar gelukkig een goed einde!

@bo wij gaan 4 september naar Kaapverdië, heerlijk lekker warm daar. Cocktails en zon :)
    Minder dat je zo down bent, het is ook niet nix alle behandelingen en het getrek aan je lichaam. Nu gewoon ff lekker aan jezelf denken en tot rust komen. Het gevoel is mij helaas niet onbekend...

@straycat wat gaat het super hard. Leuk dat je het nu je familie en vrienden kan vertellen, spannend!! Veel plezier ermee!!

Hier gaat alles nog steeds z'n gangetje. Heerlijk aan het genieten van al t goede :) Zon, hapje, drankje.... Kan nu allemaal nog, hopelijk na de vakantie een maand of negen niet meer.

2. Teddy1984

Teddy1984 Actief lid

5 jul 2014
    117
    0
    0
    Noord-Holland
    @bo, bedankt voor je lieve reactie! Het begint nu steeds een klein beetje meer door te dringen dat ik echt zwanger ben en probeer er ook echt van te genieten. Maar tot de eerste echo blijf ik nog wel een beetje voorzichtig.
    Hoe is het nu met jou? Weet je al of de IUI is gelukt? Ik hoop en gun het je van harte!

@adnil, dank je wel! Wat lekker dat je eerst even op vakantie gaat om te relaxen! Kaapverdië klinkt echt goed! Nog even van alles genieten met hopelijk straks een mooi resultaat!
    Wij hopen in september ook nog even paar dagen weg te gaan om bij te komen van alles wat er is gebeurd. Maar voor ons alleen even geen vliegreisje ;)

3. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Teddy Ja dat had ik ook. Ik had in het begin de 2de week na de TP baarmoederkrampen. 1 keer 's ochtends heel erg. Toen dacht ik nu is het gebeurd. Ik word ongesteld. Maar toen gelukkig niet geworden. Was heel eng die baarmoederkrampjes. Steeds dacht ik dat ik ongesteld ging worden. Maar ik denk achteraf dat het innesteling was. En die darmkrampen heb ik ook zo'n last van. Maar dat is normaal. Je baarmoeder en kindje groeit en je darmen worden verschoven. Dit is waarschijnlijk alleen maar een goed teken dat het dus groeit. Hoewel die darmkrampen zo rot zijn pfff. Krijg jij ook bij 7 weken een echo? Spannend he? Ik kan je verzekeren dat iedere echo weer spannend is hoor. Zou het allemaal goed zijn? Is het gegroeid? Dat blijft in je hoofd zitten. Bij de 7 weken echo zie je alleen nog maar een heel klein stipje met een kloppend hartje. Maar is zo bijzonder al dat, dat stipje echt van jullie is. Ik was helemaal verliefd. Ik heb het ook meteen aan mijn moeder en schoonmoeder verteld (vaders leven beide niet meer helaas). Want die wisten ook van ons traject af. Helemaal blij waren ze. Jaa ik had wel 140 reacties op Facebook :eek: Wist niet wat me overkwam. Iedereen blij en enthousiast. Ik ben meteen gestopt met die akelige Ustrogestan. Ik vond het zulke rotzooi. Dat ik bij wijze van juichend en joelend ben gestopt haha. Maar ik snap wel dat je afbouwt hoor. Trouwens je ticker is super leuk met die kleurtjes :D

@Bo He wat rot zeg :( Het is een rot proces zo. Ik weet wel dat je door de pregnyl positief kan testen omdat je zwangerschapshormonen toedient. Maar ik hoop voor jou dat het goed zit :D

@Adnil Fijne vakantie :D En ja heb zooooo veel overweldigende reacties gehad!! Super leuk.

Ik begin nu een buikje te krijgen. Mijn onderbuik is al helemaal zwanger. Je ziet het door mijn kleren heen. Maar kan mijn eigen kleding nog wel aan. Ben benieuwd hoe lang dat nog kan haha.

4. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    He meiden,

Ik heb na 4 dagen licht oplopende testen te hebben gehad vanmorgen negatief getest. Pregnyl loopt niet op, maar af ... er zal wel iets aan de gang zijn geweest, maar het mocht niet zo zijn. :( ik heb weinig geloof dat iui ons zal helpen .... echt gebaseerd op een voorgevoel hoor. Volgende x hoop ik dat het wat rustiger mag verlopen, vooral in mn hoofd.

5. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Bo He wat een rot nieuws :( Hopelijk kan je nu meteen door naar ICSI of IVF traject. Wie weet daar meer kans van slagen.

6. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Ik ben bang van niet meis ... 6x IUI minimaal ... zie het echt niet zitten hoor ! En dat zaad van mn vriend is juist super goed geweest afgelopen keer. 28 mljn na opwerking....

7. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb even een vraagje aan jullie.

Ik heb Pregnyl gebruikt 10 dagen geleden en gebruik nu 1 week utrogestan. Ik heb sinds woensdag gevoelige en grotere borsten. Ik heb 2 rondes eerder utrogestan gebruikt maar nooit bijwerkingen van gehad.
    Hebben jullie wel eens een maand niet en dan een maand wel last van de borsten? Ik ben benieuwd of ik nu zwanger ben of dat hij een bijwerking is. De vorige keren dat ik zwanger was had ik ook steeds pijnlijke en grotere borsten.

8. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Laat je niet misleiden. Ustrogestan kan dezelfde symptomen geven als een zwangerschap. Het beste is om af te wachten. Hoe slopend het ook is. Ik weet er alles van!

9. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Hoi meiden

Wat super om te lezen dat sommige zwanger zijn!

Ook ik zit in de wachtweken na 3e iui. De eerste wachtweken gaat nog wel en heb ik soort positieve flow van er is iig weer een kans. Maar nu in week 2 slaat dat om en wil ik me instellen op dat het niet gelukt is.

Ik herken het wel hoor bo, weinig vertrouwen in iui.

10. Teddy1984

Teddy1984 Actief lid

5 jul 2014
    117
    0
    0
    Noord-Holland
    @bo, wat een teleurstellend nieuws voor jou! Heel veel sterkte! Ik begrijp dat je niet zoveel vertrouwen hebt in IUI maar met zo'n mooie score als 28 miljoen moet het echt wel kunnen lukken hoor! Hoop echt dat jullie volgende keer meer geluk hebben!

@tosti, door de utrogestan kun je inderdaad symptomen hebben zoals pijnlijke borsten. Ik heb twee keer utro gebruikt en allebei de keren had ik daar last van. Toen ik zwanger bleek en stopte met de utro nam de pijn en gevoeligheid zelfs wat af. Ik kreeg wel blauwe zichtbare aderen op mijn borsten, wel een echt zwangerschapskwaaltje. Spannend hoor dat wachten!

@straycat, ik herken me helemaal in jouw verhaal en het voelt ook echt spannend, iedere dag en week weer. Ik begin er nu wel steeds beetje bij beetje wat meer vertrouwen in te krijgen. Nu hopen op een prachtige echo aankomende vrijdag, ik ben dan 6w5d zwanger. We wilden de echo eerst maandag pas plannen maar mijn man gaat dan 1,5 week naar het buitenland en hij moet er natuurlijk wel bij zijn :)
    Ben trouwens nu ook gestopt met de utro hoor, was vreselijk rotspul. Had alleen angst dat als ik zou stoppen ik alsnog zou gaan bloeden. Maar dat is gelukkig niet gebeurd!

@mofantje, voor jou ook spannende week! Nu maar duimen voor een mooie uitslag!

11. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Test is negatief op 10 depagen na iui en krijg t idee dat hij echt wit blijft. Wat was ik gisteren intens verdrietig

Bo, ik herken het gevoel van geen vertrouwen hebben in iui zeker!
    Vooral als ik lees hoeveel milj anderen hebben. Wij hebben 3,8 milj overgehouden na opwerking maar wel goede zon 94% daarvan was goed.

We geven nog niet op, hoe moeilijk alles ook is en gaat zijn alles voor 1 doel

12. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @teddy verstandig om ff te gaan ontspannen en natuurlijk gewoon lekker met de auto :)

@straycat wat fijn al die goede reacties!!!

@ bo wat jammer dat het niet gelukt is! Snap dat je gevoel richting de IUI nu niet erg positief is. Maar de 28 mjn van je man is wel top! Geeft goede hoop!!

@tosti kan idd gewoon een bijwerking zijn... Helaas gewoon geduld hebben. Wanneer mag je testen?

@mofantje wachtweken zijn altijd vervelend. Wat kan de tijd langzaam gaan.... Balen dat de test negatief is!

Het vertrouwen in de IUI was bij mij ook niet hoog, maar dat lag volgens mij grotendeels aan het ziekenhuis... In Zwolle is het gevoel in ieder geval een stuk beter dan in ons lokale ziekenhuis.

Hoe krijgen jullie de tekst onderin bij de reacties?
    Na vandaag nog 2 dagen werken :) Het schiet op!

13. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze zaterdag zou ik kunnen testen, ik durf niet! haha

Ik heb hetzelfde als jij met de ziekenhuizen. Soms moet ik naar zwolle voor een echo (en met insemineren sowieso) maar als ze daar een echo doen kijken ze veel beter en leggen ze veel meer uit.

14. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @Tosti Oh spannend!! Hoe voel je je ondertussen? voor IUI insemineren deden ze gewoon in onze plaatselijke ziekenhuis. IVF moeten we sowieso voor naar Zwolle. Maar idd, goede duidelijke uitleg en vertellen ze wat ze zien.

15. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Teddy Oh wat spannend!! Bijna de echo. Als je klachten hebt dan zit het goed. Zo dacht ik maar steeds in de begin weken. Was ook zo bang om het te verliezen. Hoe verder je bent hoe meer het vertrouwen blijft!! Ik ben zo benieuwd naar de echo. Ja de Utro is echt rot spul. En je moest het steeds vaginaal inbrengen. En dat hulsje vond ik ook niks. Later maar met de vinger gedaan. Ging veel beter. Was zo blij dat ik kon stoppen.

@Mofantje Oh wat rot zon negatieve test :( Je hebt toch iedere keer weer hoop!

@tostie ja ziekenhuizen zijn nooit leuk pfff :( Het plaatselijke ziekenhuis heeft bij mij nu wel een smet door die proces

Hier gisteren de nekplooimeting gehad. Is niet verplicht maar we vonden het wel belangrijk om te weten of er eventueel down syndroom aanwezig was. Maar ons smurfje had een perfecte score. een nekplooi van 1.9 mm. Alles boven de 3 mm. is een verhoogde kans. Dus het is helemaal top. Ook meteen het hartje gehoord (zo mooi). En hij of zij lag lekker te slapen in mijn baarmoeder haha. Wilde ook echt niet wakker worden. Echo vrouw tikken tegen mijn buik maar wakker worden ho maar. Daar heeft zijn of haar moeder ook last van. Dus het zit in de genen. Ik ben ook een vrij luie slaapkop hahahah.

16. Teddy1984

Teddy1984 Actief lid

5 jul 2014
    117
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi meiden,

Ik wil graag even mijn geluksmomentje met jullie delen. Vanochtend hebben we de eerste echo gehad en we zagen een prachtig hartje kloppen!! Het was echt zo'n bijzonder moment en ik schoot er helemaal van vol... Het voelt nu ineens heel echt en het is zo fijn dat het er allemaal goed uit zag. Het geeft natuurlijk nog geen garanties voor de toekomst maar dit moment kunnen ze in ieder geval niet meer van me afnemen. Vanavond maar lekker uit eten om het te vieren!

Ik hoop echt dat de meiden die nog niet zwanger zijn ook binnenkort hun wens in vervulling zien gaan want dit geluk gun ik iedereen!!!

17. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Teddy Ooooh wat fantastisch. Ik ben zo blij voor jullie. Mooi he. Eigenlijk zie je nog maar een heel klein stipje maar ik was al zo verliefd op dat stipje. Echt tot over mijn oren. En dat ben ik nog steeds bij elke echo. Echt super. En nu heerlijk uit eten. Want dat hebben jullie verdiend :D

18. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Hi meiden,

Ik heb alweet 2 x gonal gespoten.. zo typisch dat het gewoon gaat alsof ik nooit anders gedaan heb haha. Maar goed.. volg wk vrijdag echo. En als het hetzelfde loopt die wk erna dinsdag de iui. Ach we zien het wel. Ik moet het echt meer gaan loslaten hoor !! Teveel stress door deze onzin ! Ik weet mezelf geen raad. Enige wat ooit geholpen heeft is afleiden.. dat zal ik moeten gaan doen ! Ik zit er doorheen...

teddy ik voel je geluk door het berichtje heen. Ik ben zo blij voor je ! Het is gewoon gelukt ! Je word mama !

19. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde even vertellen dat mijn kwalen toch echt kwamen omdat ik zwanger ben! Vanmorgen getest en het was een keiharde streep 😁 ik ben zo blij!!! 7 maanden geleden dat ik mijn laatste miskraam had. Hopelijk gaat het deze keer goed. Ik ga proberen zoveel mogelijk te richten op ons nieuwe huis en niet teveel bezig te zijn met de zwangerschap.

20. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Yeahhhhhh gefeliciteerd !! Wat fijn !! Nu een plakker :)

Hier niks te melden ! Ik zit er gewoon flink doorheen. Vriendin van me is na een jaar proberen nu 11wk zwanger, mooi buikje al. Ik was vandaag op dr dochters bday. Ik moest mn tranen tegen houden.. Vrijdag 1e FM. Hopen op 2 eitjes 1 en dat deze "the one" is...

Deel Deze Pagina