Lotgenoten gezocht IUI en IVF 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Teddy1984, 17 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Channie Succes! Ik was ook heel zenuwachtig en erg bang maar ik vond het heel erg meevallen. En ik ben echt een goede graadmeter.

2. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @channie hoe is het gegaan? Is het meegevallen? Mij vorige keer wel. Heb je ondertussen de uitslag al binnen? Spannend!

Het prikken gaat goed, gisteren laatste pil gehad. Was daar wel zat van, mijn huid denkt direct dat ik in de pubertijd zit ofzo, allemaal pukkeltjes, pfffff. Maar alles voor het goede doel! Dinsdagochtend naar het ziekenhuis en dan als het goed is met de Gonal-F beginnen.

3. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ik ben ook benieuwd hoe het gegaan is met Channie!

@Adnil Oh de pil vind ik ook zulke rotzooi. Maar het is voor een goed doel. Heel veel succes weer met alles. Ik ben erg benieuwd.

4. channie40

channie40 Lid

22 jun 2015
    36
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Hey meiden

Ja alles is super mee gevalle ...ze hebben er maar 4gevonden... dat is daar zo bang voor was hahha alleen sinds gisterenavond erg last van buikkrampen....
    Vanmorgen heb ik geveld voor uitslag er was bevruchting morgen om half2 de terugplaatsing.... en hoor ik hoeveel bevrucht morgen ben ik gewoon zwanger haha nou nog blijven zittwen...

adnil ja die pil dat is echt troep... en die pukkeltjes vreselijk maar je doet ergens voor..... succes verder

Straycat hoe gaat het bij jou????geniet je nog een beetje....

5. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @Channie dat is inderdaad niet veel, maar je hebt er maar 1 nodig :) Succes straks met de terugplaatsing en dan DUIMEN!!

@Straycat dankje! Hoe voel jij je?

Moesten jullie 's ochtends of 's avonds spuiten? Volgens het ziekenhuis in Zwolle moet het 's ochtends, maar 's avonds vind ik praktischer, dinsdag maar eens vragen of die mogelijkheid er is....

6. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    He meiden !

FM 1 gehad. Tot mijn vreugde (haha) kan ik zeggen dat ik op dag 10 ik 2 eitjes heb links van 18 en 13 mm. Hopelijk gaat de 2e nog even groeien en heb ik er 2 maandag. Maar maandag is de iui ! Om 13u. Op dag 12 ... record ! Irritant is dat ik nooit weet of de kleinere is meegegroeid... spannend weer !

Verder heb ik laten pendelen.. en wat zegt de pendel ? Dat ik 2016 geen kindje zal krijgen. Slik ...

7. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Channie Nou ik ben benieuwd. Gek idee he dat je dan zwanger bent. Vond ik toen ook. Ik duim voor je.

@Adnil Ik spoot ook gewoon 's avonds. Heb er ook niet over gehoord dat het 's ochtends beter was.

@Bo goed nieuws dus!! Ik pendel zelf ook. En mijn pendel heeft ook niet altijd gelijk. Het eerste medium moet nog geboren worden die alles bij het rechte eind heeft. Dus ik zal er als ik jou was niet te veel bij na denken.

Hier verder weinig nieuws nog. Heb wel bandenpijn gehad gisteren. Dus mijn buik gaat weer groeien. Zo af en toen voel ik kleintje weer bewegen. Nog niet iedere dag ofzo. Zal nog wel komen!

8. channie40

channie40 Lid

22 jun 2015
    36
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Hey dames

Hoer is alles goed... waren 3eicellen bevrucht van top kwaliteit hebeen 8cellig teruggeplaatst gekregen dus nu afwachten nu erg druk met voorbereiden voor ins vakantie vrijdag....

@bo hoe is het gegaan vandaag?

9. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @bo 2 eitjes is top! Hoe was het maandag? Pendelen geloof ik niet in, gewoon positief blijven (hoe moeilijk ook)

@straycat ik blijf toch maar gewoon 's ochtends spuiten, gelukkig is manlief deze week maar 1 nachtje weg en doet mijn zus het morgen. Wat fijn dat je de kleine af en toe voelt!

@channie dat is een super resultaat!! Nu geduld hebben... Scheelt dat je vakantie hebt, even aan wat anders denken! Fijne vakantie alvast!

Gisteren heb ik eerste echo gehad, was allemaal goed, dus sinds gisteren met de Gonal F gestart. Komende dinsdag weer echo, kijken hoe snel het deze keer gaat. Kan mij in ieder geval niet snel genoeg gaan, ben t spuiten en de echo nu al zat, maar ja, alles voor t goede doel!

10. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Ik ga door voor ivf. De arts heeft me serieus genomen !! Net bloedgeprikt, morgen inschrijven bij het emc. Als ik ongesteld word, bellen, en duimen dat de bloeduitslagen dan binnen zijn ..... zo niet hebben we een rust maand. De gyn beaamde wel dat ml een hoop zaadjes had maar de beweeglijkheid was niet opperbest. Maar goed.. ik zou de korte procedure hebben. Geen pil slikken maar tripteline (ofzo) en fostimon 150 eh. Dag 10 echo. En 10.000 pregnyl met utrogestan.

11. channie40

channie40 Lid

22 jun 2015
    36
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Goedemorgen dames

Vanuit een zonnig turkije heb ik goed nieuws heb vanmorgen getest en ben zwanger... al was het wel een beetje dubbelgevoel me zusje is ook bezig om zwanger te worden ze is nu met oi bezig en we hebben op zelfde dag de pregnyl gwzet maar zei werd gister ongesteld en had ik blij nieuws vandaag wat een dubbel gevoel zeg ben zo blij maar ook zo verdrietig vooe haar....

Adnil hoe is het bij jou?

Bo dat is goed nieuws dat ze je nu eindelijk serieus nemen en wel lekker dat je de korte behandeling heb... hopen dat het nu wel snel aan slaat

12. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @bo wat fijn dat je eindelijk verder kunt!! Het verschil tussen een korte en lange procedure ken ik niet, maar kort klinkt goed!

@Channie GEFELICITEERD!!! snap je gevoel naar je zusje wel, maar jullie hebben ook al heel traject gehad, dus je mag ook blij zijn!!!

Hier gaat alles z'n gangetje, gisteren weer echo gehad en alles is rustig, begint te groeien. Zaterdag weer, eens kijken hoe het dan is. Wel lastig met werk, zaterdag 11.00 ziekenhuis, moet van 9.30 tot 17.00 werken en ben voor een bezoekje van max 5 minuten toch ruim anderhalf uur weg... Maar ze begrijpen gelukkig alles op t werk, maar vind het zelf wel lastig.

13. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Kort houd in zonder maand pil slikken. Ik start op dag 1 met triptofem (decapeptyl) en dag 3 met 150eh fostimon (gonal f). Dag 10 echo en duimen draaien. Ik hoop dat als ik ongesteld word en ik bel dat de uitslagen bekend zijn en dat we mogen starten. Zo niet dan starten we de volgende ronde. Ik heb er zin in... maar ben ook bang ! Nu gaat het écht serieus worden..

Channie meid van harte !! Wat dubbel idd.. maar geniet er van !!

Straycat en Teddy ... hoe gaat het zwangere dames :)

14. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @bo snap wel dat je bang bent, maar met zo'n kort traject vlieg je er doorheen! Zou fijn zijn als je nu direct kan starten...

Zwangere dames ben ook benieuwd hoe het met jullie gaat.

15. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Adnil Fijn dat het goed gaat allemaal met de hormonen.

@Bo Ooh wat spannend dat je bijna mag starten zeg :D

Hier alles goed. Vanmorgen voor de tweede keer bij de verloskundige geweest. En we zijn weer goed gekeurd. Buik groeit goed. Hartje gehoord. En dan aanstaande maandag de 20 weken echo. Leuk maar ook eng. Want hopelijk is natuurlijk alles goed. En we horen dan het geslacht ook. Voor de rest beweegt de kleine volop. Schopjes overal in mijn buik hihi ;) En het houd me uit mijn slaap. Want die kleine vind het vooral leuk om rond half 4 's nachts party te houden in mijn buik tot half 6 's ochtends. Ik heb afgelopen maandag zelfs al een voetje of armpje gevoeld in bed. Legde mijn hand op mijn buik en voelde zo een bobbel voorbij vliegen hihi. Zo schattig.

16. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ik heb de 20 weken echo gehad. Alles was goed en gezond :D En we krijgen een MEISJE. Moet wel even wennen want ik was heilig van overtuigd dat we een jongen kregen. Maar het is overduidelijk een meisje. Echt superleuk!!

17. channie40

channie40 Lid

22 jun 2015
    36
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Wat super leuk straycat..... kan je makkelijker inkopen doen qua kleertjes...

Adnil hoe gaat jet bij jou al vorderingen?

Hier een klein update gister naar ziekenhuis geweest voor bloedtest en ook die was positief hcg waarde waren erg goed... 3november eerste echo... zo spannend heb wel erg last van zuur en zo af toe vlagen van misselijkheid maar goed dat nemen we voor lief....

18. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Wat heerlijk Straycat ! Een klein prinsesje dus !! Gefeliciteerd !

Meiden het geluk was aan mijn zijde ! Ik werd ongesteld, en eigenlijk zou 27 okt pas mn uitslagen vh bloed bekend zijn. Maar toen ik belde vandaag bleken onze uitslagen er al te zijn ! En dan nog duimen of we gelijk door mogen.. en jawel :) we starten dus nu met ivf. Net de 1e decapeptyl gezet, gemeen prikje !! Maar goed alles went. We gaan ervoor !!

19. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @Straycat wat leuk een meisje!! Wil ik ook graag :) Snap wel dat het ff schakelen is als je uitgaat van een jongen.

@channie fijn dat alles goed was! 3 november is al gauw!

@bo prettig dat de uitslagen er ook al waren! Nu idd hopen dat alles verder gaat zoals het moet gaan. Prikjes wennen nooit, maar het wordt wel makkelijker. Succes!

Hier gaat alles ineens in sneltrein. Gisteren weer echo gehad, 1 van 20, 2 van 18 en rest kleiner. Straks weer heen en ze hopen dat de iets kleinere nu ook rond de 18 zitten. Dus denk punctie vrijdag of zaterdag. Zullen zien wat ze straks vertellen. Voel het wel veel meer als vorige keer, soort druk op de eileiders. In het begin moeten ze ook altijd zoeken naar mijn linker eileider, maar die zit nu zo vol dat de echo's makkelijker gaan.

20. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    hey meiden,

alles lijkt goed, dus vrijdagochtend punctie... spannend!

Deel Deze Pagina