Lotgenoten gezocht IUI en IVF 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Teddy1984, 17 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. channie40

channie40 Lid

22 jun 2015
    36
    0
    0
    NULL
    noord holland
    @bo ow wat goed zeg... ja die prikjes zijn idd beetje gemeen hoop dat alles nu snel lukt en gaat groeien straks....

@adnil spannend zeg... hoeveel follikels had je.nu???

2. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @channie geen idee, raakte de tel een beetje kwijt vanmorgen. Geloof 4 van ongeveer 20, twee van 18, paar van 15. Ze waren er in ieder geval tevreden over. Eens kijken hoeveel ze er daadwerkelijk vrijdag uit kunnen halen.
    Hoe is het met jou?

3. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    #623 StrayCat, 21 okt 2015
    Laatst bewerkt: 21 okt 2015
    @Bo Wow gaat snel he. Nog even door spuiten en dan hopelijk zwanger. Dank je wel :D Ben ook erg blij. Een meisje!! Super leuk

@Adnil Ooooh spannend de punctie. Ik duim zo hard voor jou. Ga jullie nauwlettend volgen allemaal. Want vind het zo spannend nu. En ja fantastisch ben in de wolken dat ik een dochter krijg. Allemaal leuke spulletjes kopen :D

4. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Hey meiden,

punctie is goed gegaan gisteren, deed meer pijn dan vorige keer. Vorige keer door een vrouw, nu een man... Maakt vaak toch verschil. Maar 7 goede eicellen over, net telefoontje gehad en 6 zijn er bevrucht! Klinkt positief! Maandagmiddag terugplaatsing, spannend!

@straycat idd leuk om van alles te kopen! Voor een meisje is veel meer te koop dan voor een jongen :)

5. channie40

channie40 Lid

22 jun 2015
    36
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Adnil veel succes vandaag!!!!

6. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Adnil !! Succes met de tp straks !! Wie weet is dit jullie toekomstige kindje ♡ zo spannend

Hier alles goed, een blauw gekleurde buik, maar goed. Donderdag 1e FM. Hoe vaak hadden jullie een FM voor de punctie kwam ?

7. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Succes Adnil. Ik duim heel hard voor je!!

8. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    hey meiden,

alles is goed gegaan, de embryo is 7-cellig. de andere zaten op 6 of minder, maar door een nieuw iets wordt sowieso alles ingevroren. Dus nu 5 in de diepvries...

@straycat zijn er dingen die jij juist wel of niet hebt gedaan na de punctie? Mijn man zet me het liefste op de bank en laat me nix doen, hihi. Maak er natuurlijk wel zoveel mogelijk gebruik van :)

@bo ik ben op dinsdag met de gonal-f begonnen en had 2,5 week later op vrijdag de punctie. Hoe ver ben jij nu?

9. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Ik ben vandaag en gisteren zo belabberd ... super duizelig, misselijk, mn coordinatie is vreemd.. ik heb het idee dat ik achter loop op de tijd. Ik heb opvliegers, enorme niet te verhelpen hoofdpijn. Echt heel erg rot. Emotioneel wiebelig. Ik ben enorm zenuwachtig en voel dus ook continu alsof er iets gaat gebeuren ofzo. (niet letterlijk, maar dat zenuwachtige gevoel zeg maar). Ik heb echt enorm veel zin in deze volgende stap hoor, maar even klagen.. :( zucht.

Adnil Ik ben op dag 8 van mn cyclus. Nog 2 dagen tot de 1e FM. Er is mij gezegd dat gemiddeld 10 tot 12 dagen gestimuleerd word. Dus ik vind 2 en halve week heel erg lang klinken. Ik mag hopen van niet, dan ga ik denk ik echt uitvallen, zo beroerd voel ik me.

10. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @bo wat naar dat je je zo voelt! Gelukkig heb je versneld traject, hopelijk is het dan ook sneller voorbij! Ben je ook al begonnen met hormonen of alleen de triptofem? Dat is volgens mij ongeveer hetzelfde als lucrin, daar begon ik op zaterdag mee, toen dinsdag eerste echo, daarna weer op dinsdag, toen op zaterdag, daarna dinsdag en woensdag, toen vrijdags punctie.
    Maar jouw traject is volgens mij heel anders.
    Hoop dat je je snel een stuk beter voelt!

11. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Adnil Nou ik dacht dat ik me heel beroerd zou voelen na die punctie. Maar dat viel hartstikke mee. Ik moest nog naar zo'n soort uitslaap kamertje toe na de behandeling maar ik had na 5 minuten al zoiets van mag ik naar huis? Was blij dat mijn man erbij zat anders had ik me echt verveeld. Ik moest daar wel een uur blijven. En daarna gewoon lekker thuis geweest. Ik had 's avonds toen wel een concert maar daar ben ik toen niet naar toe geweest mocht ook niet van mijn man. De dag daarna heb ik gewoon weer alles opgepakt eigenlijk. Wat fijn dat ze alles hebben kunnen invriezen. Was alles ook in A kwaliteit? Tenminste bij mij vertelde ze toen bij de info avond dat ze A,B en C kwaliteit embryo's hebben.

@Bo Wow dat klinkt vrij heftig. Komt dat door de hormonen?

12. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @straycat bedoelde meer tussen de TP en het testen, heb je toen dingen bewust extra gedaan of juist niet gedaan?
    Het is een nieuw beleid qua invriezen, ze vriezen sowieso alles in wat bevrucht is, kwaliteit maakt niet meer uit. Heb geen idee waarom dat is, maar hoop dat we ze überhaupt niet nodig hebben.

Mijn man was gisteren helemaal zenuwachtig en irritant... pff! Hij is bang dat het niet lukt en is daardoor een beetje de weg kwijt, halve nacht heeft hij lopen spoken, heel irritant!
    Ik natuurlijk ook chagrijnig daardoor, erg gezellig thuis :(
    Voel me ook net zo'n alcoholist, snakte door het hele gezeik naar een glaasje rose... Maar heb het netjes bij een halve liter water gehouden hihi.
    Zo dat was mijn gezeur voor vandaag....

13. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Adnil Oh zo bedoel je. Heb gewoon bijna alles gedaan. Behalve zwemmen en stofzuigen. En in de sauna gaan heb ik ook niet gedaan. Maar voor de rest kon je gewoon alles doen. Ben toen die avond na de tp zelfs nog naar een concert geweest. Wat rot zeg dat je man zo zenuwachtig is. Het is ook zenuwslopen. Zit je nu ook weer aan de ustrogestan??

14. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Ik ben even flink teleurgesteld. Er groeien 5 eitjes. 3 grote rechts en 2 kleine links. De gyn vind het een prima aantal, en zei dat dit ook veel beter is voor mn lichaam en de kwaliteit vd eitjes. ik ben minder enthousiast. Moet zaterdag terug voor FM 2 omdat ze net iets te klein waren. Naar verwachting is dat zaterdag wel oke. Rechts waren tussen de 17 en 19 mm. En links 12 en 11 mm. Ik had er meer van verwacht !!

15. channie40

channie40 Lid

22 jun 2015
    36
    0
    0
    NULL
    noord holland
    @bo ik had ook maar 6@7 follikels hoor snap dat je meer had gehoopt maar je kan beter 6@7 hebben die wel.wat opleveren dan meer die niets opleveren.... in welk ziekenhuis loop je???

@adnil ik heb na de tp ook gewoon alles gedaan wel opgelet met eten qua rauwe dingetjes die heb ik laten staan.... en idd genoeg water drinken je kan best gewoon je eigen leventje oppakken en gewoon doen wat je normaal ook doet.... is moeilijk haha

@straycat hoe gaat het bij jou kleine al druk aan het schoppen?

Hier alles rustig alleen erg moe en wat misselijk mensen vragen al of ik zwanger ben ze zeggen je buik is dikker haha en raar maar waar het is wel zo je ziet echt al.een buikje ze zeggen wel eens dat bij je tweede dat je sneller ziet.... dinsdag eerste echo hoop zo dat alles goed is

16. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Bo Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Je hebt er natuurlijk liever wat meer. Maar je hebt er maar 1 nodig die blijft plakken. Spannende tijden voor jou

@Channie Jaaa ze schopt volop. Nu gebruikt ze ook mijn blaas als trampoline haha. Dat is wat minder zeker als je nodig moet plassen. Echt een rotgevoel. En ze heeft veel kracht ze kan keihard schoppen. Maar nog steeds erg leuk. Bij iedere beweging die ik voel ben ik nog steeds verliefd. Vervelend is dat he als mensen dat vragen. Mensen wisten van ons traject en gingen er ook naar vragen. Maar ik moest nog wachten tot de twaalf weken. Ik had echt geen geduld. Wat spannend de eerste echo. Ben ook zo benieuwd.

17. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @straycat dankje! stofzuigen laat ik ook graag aan een ander over, hihi :) Ik zit idd weer aan de utrogestan, naar spul, maar heb wel veel minder afscheiden dan vorige keer, dus misschien dat het nu meer doet...

@bo Ik snap ook dat het je tegenvalt, maar zoals straycat zegt, je hebt maar 1 plakker nodig! Het gaat wel mooi snel, dat is fijn!!

@channie is idd moeilijk, maar goed, eerste dagen zijn weer voorbij... Morgenavond lekker naar de bios met een vriendin, afleiding is altijd goed!
    Wat spannend je eerste echo! Dat je buikje te zien is, is wel een teken dat er wat groeit!

18. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Meiden de punctie is geweest. Wat was ik bang. Maar het is goed gegaan. Ze hebben er 7 follikels gevonden waarvan 5 goede rijpe eicellen. Het is me niet echt meegevallen. Rechts waren er 2 heel pijnlijke eitjes, maar de rest was wel te doen. Ik ben nu thuis, wel flinke buikpijn. Vrijdag horen we hoeveel er bevrucht zijn... ik ben blij dat het erop zit zeg.

19. channie40

channie40 Lid

22 jun 2015
    36
    0
    0
    NULL
    noord holland
    @bo wat fijn dat er 5eitjes.gevonden zijn en dat dw punctie ee op zit rust lekker uit!!!

@adnil hoe gaat het bij jou??

Vanmorgen voor de eerste echo geweest en alles was super goed hartje klopte goed !!!!! Zo blij en opgelucht

20. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @bo jammer dat het tegenviel! 5 is een mooi aantal! Nu lekker rustig aan doen! Veel water drinken deed mij goed.

Ik ben nog steeds aan het wachten, pffff wat duurt het lang! Mag maandag pas officieel testen. Vorige keer op zondag tp en woensdags een week later ongesteld. Nu maandags tp gehad, dus als ik zaterdag nog niet ongesteld ben ga ik testen! De ene dag ben ik heel positief, de andere dag denk ik dat het mis gaat. Nu al een dag of 5 last van mijn liezen, beetje gevoel alsof ik ongesteld wordt :(

Goede vriendin vertelde dat ze zwanger is, nu ben ik de laatste van ons groepje.... Hopelijk volg ik haar mooi op....

Deel Deze Pagina