@Bo Wat goed!! Ben zo benieuwd hoeveel er bevrucht zijn!! Spannend. @Channie fijn gevoel is dat als alles goed is! @Adnil Oh ik weet wat het is. Het is zo rot en onzeker. Mijn duimen draaien zich blauw voor jou. Ik had ook last van menstruatie krampjes in de wachtweken. Ik dacht echt dat het klaar was en dat ik ongesteld ging worden. 1 keer had ik 's ochtends zo'n vreselijke kramp dat ik dacht dat het gebeurd was. Maar ik was zwanger zoals je weet. Dus het kan gewoon positief zijn hoor. Ik denk dat bij mij het vruchtje zich gewoon heeft genesteld en dat je dat voelt. Rot is dat he als iemand dan weer een zwangerschapsaankondiging verteld. Ik vergeet nooit meer hoe dat voelde.
@channie fijn dat het allemaal goed is! Bijzonder om je kleine te zien? Of was er nog niet veel van te maken? @straycat dat geeft hoop! Normaal heb ik er dan ook niet meerdere dagen last van, het is wel anders dan vorige keer... Dankje voor het duimen! Hopen dat het helpt! Voel jij je nog goed? Ja idd rot, vooral omdat ze het erg vond dat ze daardoor niet naar een festival kan... Niet echt gewenst zeg maar...
@straycat ja ik was zo ongelofelijk zenuwachtig en.toen liep het ook nog uit in ziekenhuis wist niet meer waar ik het zoeken moest.... toen.ze zei dat het hartje mooi klopte kwamen de tranen.... nu 23 nov volgende echo... bij jou ook alles goed? @adnil nee was niet echt veel te zien haha je zag wel een puntje dat aan.en.uit gung zeg maar en.dat was het hartje.... en voor jou duim ik ook dat alles goed komt deze keer.... ik mocht op woensdag testen maar teste maandag al met action.test.en.diw.was al heel.licht dindsdag ook actio test en.die was wat.donkerder en de woensdag dat ik mocht testen met clear bleu en diewas binnen een.sec een plus....
@Adnil Ik hoop voor jou dat het ook goed nieuws is die krampjes. Een innestelingsbloeding heb ik overigens nooit gehad. Daardoor raakte ik wel in de stress want ik dacht altijd dat je die zou krijgen. Maar niks gehad. Is blijkbaar dus niet altijd zo. En ook nog Nou dan ga je echt van allerlei niet leuke dingen denken ook. @Channie Oh wat prachtig. Mooi is dat he. Ik was gelijk verliefd. Ze kon toen eerst het vruchtzakje bij mij niet vinden. Was toen best bang. Maar toen ineens vond ze het. Wat een opluchting zeg, Hier alles goed A.s. donderdag alweer 23 weken. Het gaat zo vlug. Gisteren alles binnen van de kraamlijst. En opgeborgen in haar kamertje. Alles is bijna klaar. Behalve de kinderwagen (die gaat nog komen). En de wieg nog. Maar ze gaat in de wieg liggen waar mijn man ook in heeft gelegen. Ik heb overigens last van mijn kies. Die was al zwak. Maar nu moet ik binnenkort een wortelkanaalbehandeling Heb gehoord dat je tanden en kiezen meer lijden tijdens een zwangerschap nou dat is bij mij dus wel het geval.
@Channie ik snap wel dat je zenuwachtig was! Maar toch fijn dat je het knipperende stipje kon zien Testen doe ik zaterdag, officieel mag het maandag volgens mij (heb op maandag tp gehad) @Straycat Fijn om te horen dat je dat niet gehad hebt, tot nu toe blijft alles spierwit wat eruit komt (lang leve utrogestan ) Heerlijk dat jullie alles al zo ver klaar hebben! Alles in het roze of redelijk neutraal? Naar dat je last hebt van je kies, dat is geen prettige behandeling Pffff wat duurt deze week lang!!! Op vorige keer berekend zou ik morgen de eerste bloeding krijgen, dus als er morgen nix komt, dan ben ik erg positief!! Nu gaat het alle kanten op.... Durf bijna niet meer naar de wc te gaan.
@Adnil Houden zo! Zolang er geen rood komt is het goed. Alles is redelijk neutraal. Alleen de kleertjes kom je niet onderuit. Dat is bijna alleen maar roze. Kleertjes gekregen en gekocht maar het is toch wel veel roze haha. Inderdaad zo balen van die kies En lang duurt zo'n week he. Die WC angst had ik ook zo. Of als ik dacht dat ik wat voelde dacht ik het is vast een menstruatie. Maar bij mij ook echt niks gekomen gelukkig.
Nu weet ik niet meer wat ik voel, dacht eerst ongesteld te worden, maar m'n darmen waren gewoon aan t rommelen 😂 Maar nu weer druk in m'n liezen, of wat t daar ook is. Pffff dit worden lange 24 uren...als er morgenavond niets is, dan test ik vrijdag. Wordt gek nu, dus ik zeur gewoon tegen jullie aan 😀
Dat mag hoor adnil lekker ff zeuren... het is bij iedereen zo verschillend was maar het zelfde dan wist je ook waar je aan toe was hahaha.... ff lekker je hoofd op iers anders richten.....
@Adnil Heel begrijpelijk. Je kan hier lekker je verhaal kwijt. Ik vind het ook spannend voor jou. Volg het op de voet. Ik hoop zo dat de test positief is. Ik had ook van die darmkrampen die ik dan weer verwarde met baarmoederkrampen. Lekker irritant hahaha. Dus kan allemaal een goed teken zijn,
Zoooo spannend Adnil !! Ik hoop en duim met je mee !! Morgen hier het 'verlossende' telefoontje, dan weten we hoeve bevrucht zijn en heb ik hopelijk de tp. Ik ben echt nerveus !!
Hoi dames, Ik ben nieuw hier en ga starten met iui vanaf december Ik heb ongeveer half jaar geleden het hsg onderzoek gehad en mijn man ook door de molen dit omdat we naar 2 jaar nog steeds niet zwanger waren. Alles was goed geen verstopping en netjes eisprong, maar helaas naar 6 maanden nog niets nu eindelijk een stapje verder volgende traject maandag aanstaande uitleg over iui en hormonen spuiten dit word clomid vind het wel spannend ik heb al een zoon van 11 uit vorige relatie mijn man is 25 en ik 35 duimen maar. Voor iedereen die al begonnen is heel veel succes.
Dankjulliewel meiden! Echt fijn zo het forum! Tot nu toe alles nog steeds spierwit wat eruit komt... Dus gaat nog goed! Sinds gisteren wel wat licht in mijn hoofd, maar dat kan natuurlijk ook door de stress komen. Ik voel me nu wel meer en meer zwanger, hoop dat het een goed teken is. @sharon Welkom! Wat spannend allemaal! Hopen dat het snel resultaat geeft! @bo Ik duim voor je dat de bevruchting allemaal goed gaat!! Spannende 24 uur voor je! Ben heel benieuwd!
Dank je wel adnil, ik hoop dat het voor jullie positief uitpakt. Ik wacht het af zit nu op menstruatie te wachten tot ik kan gaan starten. Maar ik hou jullie op de hoogte en blijf het volgen.
Heb net een test gedaan, niet zwanger.... Maar in avond en heb veel water gedronken... Hoop niet helemaal weg, maar wordt er niet beter van. Pfffff
@Sharon Welkom hier. Hopelijk kan je, je hart hier luchten. @Adnil Aah neeee Ik zou er nog even 1tje doen morgen ofzo. En dan niet zoveel drinken. Heb je het wel met ochtendurine gedaan??
@straycat nee was te nieuwsgierig en heb het gisteravond gedaan... Krijg vandaag een test van een vriendin, had ze toch nog liggen. Doe morgenvroeg weer een poging. Dus ik drink vanavond niet zoveel. Had na de test gisteren wel ontzettend de neiging om een glas wijn in te schenken hihi. Voel me net zo'n alcoholist... Maar was wel lekker geweest om rust in m'n hoofd te krijgen
Welkom sharon... hoop dat je snel kan starten en dat het snel aanslaat.... @adnil als.je eerder test is beste om ochtenurine te gebruiken.... ik duim me suf dat alles goed komt en dat je test straks positief is....
@Adnil inderdaad nog even een poging doen! Haha heel logisch hoor dat je zin had in alcohol. Zeker zo na dit. Ik hoop ook voor je dat het gewoon positief is.
Hey lieve meelevende dames !! Nou, ik zit ergens op een wolkje !! er waren 4 van de 5 bevrucht en tot nu toe goed doorgedeeld. Ze waren allemaal 8 cellig op dit moment en de beste zit nu in mijn buik ! Zo bijzonder dit... wauw ... er zat wel vocht in mn linker eileider (de gevoelige) en in mn buikholte. Nog even rust houden maar dan komt alles goed !! happy ♡♡ goed groeien en diep graven maar kleintje !!
@Bo duim duim duim voor jou. Spannend hier. Misschien wel weer 2 zwangere erbij. Ik hoop het zo voor jullie.