Lotgenoten gezocht IUI en IVF 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Teddy1984, 17 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. channie40

channie40 Lid

22 jun 2015
    36
    0
    0
    NULL
    noord holland
    @bo heel spannend we duimen voor je mee.... en wat een mooi resultaat zeg.... hopen dat de rest niet nodig is... succes aankomende 2weken

2. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    @bo wat super!! Ik duim voor je!!

vanmorgen heb ik twee testen gedaan, eerst clearblue 'niet zwanger' toen een test met streepjes, bleef spierwit...
    Denk erover om te stoppen met de utrogestan. Hoe snel hebben jullie positief getest Channie en Straycat?

3. channie40

channie40 Lid

22 jun 2015
    36
    0
    0
    NULL
    noord holland
    @adnil ik teste 2dagen voor de testdag heel licht positief... en de ustrogan moest ik na dat il zwanger bleek te zijn nog een week gebruiken dus zou er niet mee stoppen totdat je eventueel ongesteld wordt wat ik niet hoop.... wannner mag je officieel testen?

4. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Heb op maandag terugplaatsing gehad, dus volgens mij mag ik dan officieel maandag testen.... Ik geloof er alleen niet meer zo in...

5. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Geloof dat m'n lichaam er ook klaar mee is, utro wat eruit komt is heel licht gekleurd nu, dus denk dat ik vandaag ongesteld wordt... :(

6. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Adnil Ik heb positief getest na 14 dagen en ik geloof nog 2 dagen ofzo iets. He bah neee zie nu dat het gekleurd is wat eruit komt :( Ik had dit je zo gegund!!

7. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Adnill, hoe gaat het nu ??

8. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Ben ongesteld :(
    Flink aan de zuip geweest en heel veel gehuild. Vandaag wordt een *** dag maar morgen ga ik verder denken... Vandaag verstand op nul

9. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Adnil Oh meid ik had het je zo gegund he. Pfff vind het zo rot voor je. Kan me voorstellen dat je het nu ook echt even niet meer weet. En je zal misschien wel kwaad zijn op je lichaam omdat het niet werkt zoals het hoort nu. Gelijk heb je dat je aan de zuip gaat. Wat oneerlijk ook he :( :(

10. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    He verdorie !!! OMG wat moet dat een dikke dikke teleurstelling zijn meid. Ah heb gewoon kippenvel ervan :( dikke knuffel... laat het verdriet er maar even zijn ook !!

11. channie40

channie40 Lid

22 jun 2015
    36
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Wat een rot bericht adnil.... wat is het.toch oneerlijk verdeeld af en toe.... :(
    Weet ook niet echt goed wat ik moet zeggen gewoon echt heel.kut een hele dikke knuffel en verdrietig mag je zijn en huilen kan dan best ff fijn zijn. Hoe is je man eronder? Voor hem is het natuurlijk net z o erg als.voor jou... heel.veel.sterkte wijffie

12. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Mijn man is er redelijk rustig onder. Vandaag goed gesprek gehad en besloten toch nog een derde ivf te doen. Maar moeten verplicht eerst de cryo's doen... Daar heb ik geen vertrouwen in omdat deze toch geen erg goede embryo's. Maar volgens ziekenhuis en verzekering moet dat verplicht eerst... Dus dat in december dan maar. Kunnen we in 2016 een behandeling met twee embryo's doen, dat geeft dubbele hoop.
    Hoe is t met jou channie? Voel je je goed?

13. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Hoi adnil, 2 cryo tp ? Welk zkh doet dat nog ?? Wat goed dat jullie er samen over gepraat hebben. En er zijn veel kindjess uit cryos gekomen... alles kan !

14. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Nee twee embryo's bij tweede ivf. De cryo's waren niet van erg goede kwaliteit, dus ik ga voor de derde ivf.
    Voel jij al iets?

15. channie40

channie40 Lid

22 jun 2015
    36
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Adnil wat bo zegt er zijn genoeg kindjes uit cryo gekomen dus kan echt wel anders doen ze het niet.... beetje hoop houden ook al is dat moeilijk wat ik.goed begrijp...

@bo hoelang moet je nog wachten?

Hier gaat alles ze gangetje....

16. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ooh Adnil ik zou ook eerst de cryo's doen! Je weet het nooit. Het kan maar zo raak zijn. Ook daarmee. Ik snap wel dat je hoop kwijt bent. Maar volgens mij kosten de cryo tp's ook geen extra pogingen.

17. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Klopt, dat valt gewoon onder tweede ivf. Maar dat ikzelf geen keuze heb vindt ik belachelijk... Zegt de verpleegkundige ook nog 'het kost MAAR 1 maand'. Vraag me dan wel af of ze mensen in deze situatie begrijpt. Maar goed, waarschijnlijk december tp cryo, we zullen zien.

18. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Jij zat toch ook in het EMC adnil, of was jij dat niet. En zei je nou 2 embryo's tp tijdens de 2e ivf ? Ik vind het vreemd want normaal vriezen ze toch niet in bij slechte kwaliteit. Ze vriezen alleen in als het reele kans heeft op slagen....

19. adnil1985

adnil1985 Actief lid

26 mrt 2015
    147
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Nee in Zwolle, bij derde ivf worden er twee teruggeplaatst. Bij de tweede gewoon 1 terugplaatsing. Ze hebben een nieuw proctocol, alles wordt ingevroren, zodat je eigenlijk altijd cryo's hebt. Verplicht volgens de verzekering... Is natuurlijk goedkoper dan een volledige ivf behandeling.

20. channie40

channie40 Lid

22 jun 2015
    36
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Hoeveel cryo's heb je adnil? En van welke kwaliteit?

Deel Deze Pagina