Gelukkig zijn er 5 bevrucht!! Vrijdag de terug plaatsing. Hoop dat het goed met ze gaat 😝 Vond het eigenlijk wel een gek idee dat er nu al bepaald is welk geslacht het word en hoe het er uit komt te zien. Je bent nog niet eens zwanger en het is nu al bepaald, heel gek idee.
Chntl Ja heel herkenbaar. Ik had precies hetzelfde. Ook dat mijn "kindjes" gewoon drie kwartier verderop lagen en nog steeds liggen vond ik echt een gek idee. Ik heb ze liever allemaal bij me maar ja dat is niet mogelijk. En inderdaad dat geslacht zit ik ook al over na te denken. Liggen er nog meer meisjes in de vriezer of ook jongens. Raar he. Ik ga voor je duimen dat het lukt.
Hahaha ja inderdaad. Als het zo ging had ik ook een voorkeur kunnen aangeven😂 Ik wil een meisje met blonde haren en bruine ogen, mogen ze in het lab even gaan uitzoeken of die er tussen zit. Hahahahaha We gaan het zien de komende weken!
Ik krijg fentanyl via infuus......morfineoplossing.....echt een aanrader. Ik heb teveel pijn zonder en dit is een heerlijke verdoving. eerder al dormicum gehad maar hielp ook niet. misschien iets voor een volgende keer. Jammer dat er altijd zo moeilijk gedaan wordt over pijnstilling. als je maar hard genoeg schreeuwt krijg je pas iets.... Succes
Deze keer heb ik ook weer al die dingen gehad. Ik heb de arts wel duidelijk gemaakt dat ik eerst die verdoving wil en pas als die aanslaat dat ze mogen beginnen. Gelukkig!!!! Het sloeg dus aan. Rechts niets gevoeld, links wel weer. Maar dat was van te voren al aangegeven en wist ik ook wel. M'n linker eierstok zit verstopt. Tijdens de echo moet ik m'n baarmoeder aan de kant drukken en dan kunnen ze die eierstok ziek. Gek eigenlijk. We zullen vanmiddag eens horen hoe ze zijn gedeeld en welke we terug krijgen. Spannend!!!
hey meiden, ik lees af en toe mee. Aangezien we nu ff een rustperiode hebben, heb ik weinig te melden. Leef wel met jullie allemaal mee! @straycat je mag idd blij zijn!! @chntl Fijn dat ze geduldig met je zijn en zorgen dat je zo min mogelijk pijn hebt! Heb je al bericht gehad?
We hebben gister de terug plaatsing gehad. Van de 10 eitjes waren ( bevrucht. Hiervan was 1 bevruchting niet doorgedeeld. De andere 3 zijn ingevroren, maar waren wel van slechte kwaliteit. Er is 1 terug geplaatst van 7 cellig. Voor de terug plaatsing gingen ze er nog even naar kijken en schrokken er eigenlijk van hoe groot en mooi deze inmiddels was. Ze hadden goede hoop. Al zegt dat voor mij niets..... Weet iemand hoelang de pregnyl in je lichaam blijft zitten? Heb vorige week zondag 10.000 gespoten
Adnil Heel logisch! Ik hoop zo voor jou dat het toch gaat lukken. Ik hoop echt dat 2016 voor jou een mooi jaar word. chntl Spannend. En nu de wachtweken. Die zo slopend kunnen zijn. Ik duim voor je.
Er zijn al 2 dagen voorbij gelukkig. Nog 12 dagen te gaan 😂 Heb me toch een partij zere tepels😂 Maar dat komt vast van die pregnyl nog. Dat is vandaag 7 dagen geleden. Hoe lang blijft dat in je lichaam? Weet iemand dat?
hoi meiden, mag ik me melden? ik heb vorige week woensdag mn eerste iui gehad. En ben nu in afwachting op mn nod. ik mag 4dec testen van de arts!
Spannend MissDonna! Welkom. Ik ben eigenlijk al een "oudje" in dit topic en nu 26 weken zwanger via ICSI. Maar schrijf nog steeds mee omdat ik zoveel verhalen hier heb gevolgd. Ik hoop dat je fijn van je af kan schrijven hier. En ik zal voor je duimen dat de IUI is geslaagd.
Dankjewel! Dan heb ik nog een week! Haha Inmiddels is mijn gevoel dat ook dit weer op niets uit draait. Of het klopt weet ik niet maar het is mijn voorgevoel.
@straycat dankje, ik hoop het ook! Bij jou nog steeds alles goed? En pest de kleine meid je al? welkom MissDonna! Spannend de IUI! Maar nog twee daagjes, dan mag je testen... Voel je al iets? @chntl wat duurt wachten lang he?! Nog steeds last van je tepels? En verder? Van uitstel komt... Januari ga ik ook geen tp doen, net uitnodiging voor carnaval gehad voor begin februari, dus dan stel ik het nog maar een maandje uit... Komt vooral omdat ik geen goed gevoel heb bij de cryo's, maar goed, ooit.... En dan door voor IVF 3!
@Adnil haha ja ze pest me goed Ze kan erg hard trappen. Het wordt uiteraard ook steeds harder. Laatst ging mijn trui zelfs omhoog haha. En heel logisch dat je het even uitstelt. Het is ook niet niks. En genieten mag ook! Ik ben ook benieuwd naar chntl!!
@ adnil; nee nergens meer last van. Was denk ik gekomen van die vreselijke utrogestan bolletjes. Heb wel steeds wat krampen, niet iedere dag en hooguit 5 minuten. Die kramp herken ik dan weer van de menstruatie. Had meestal een week van te voren last van krampen en wist dan dat m'n menstruatie er weer aan kwam. Zo voelen deze ook. Dus zie de bui al hangen...... De 1e x voelde ik van alles, harde buik, misselijk, raar gevoel in m'n buik, maar dit liep uiteindelijk op een menstruatie uit. Dus weet nou niet wat ik er allemaal nog van denken moet. Word er een beetje gek van! Liefst zou ik nu gewoon een echo apparaat hebben met microscoop functie 😂 Kon ik even goed kijken in m'n baarmoeder, hahaha Heb trouwens wel 1 ding als zijnde zeer positief ervaren op de fertiliteit! We kregen een foto mee waar heel klein beetje de embryo op te zien was na de terug plaatsing. En we mochten een foto maken van de embryo die uitvergroot te zien was op beeld! Erg bijzonder!!
Maar chntl nog geen bloed? Zolang dat er nog niet is, is het goed denk ik altijd zo. Spannend. Haha ik herken die gedachte wel dat je even in je baarmoeder wil kijken. Die foto's hebben wij ook meegekregen. Bijzonder he? Ik bewaar het wel allemaal.