Het was voor ons de eerste keer dat wij foto's van kregen en ook echt duidelijk de embryo konden zien. Zooooo bijzonder! Iets wat je nooit gaat vergeten! Klopt, nog geen bloed. Maar daar is het ook te vroeg voor. Verwacht eigenlijk volgende week donderdag of vrijdag, dat zegt mijn gevoel.... We zullen eens zien...
@chntl leuk he die foto's! Heb ze ook nog van de eerste en tweede ivf, al zijn de pogingen mislukt, heb de neiging om ze in een lijstje te stoppen. Ik duim voor je!! @straycat wat bijzonder dat je haar zo goed voelt! Al heb je er misschien af en toe last van, je bent er sowieso superblij mee natuurlijk
@chntl Geen bloed is altijd een goed teken. Ik hoop het zo voor jou. @Adnil Ja echt heel bijzonder. Ik geniet echt iedere dag.
Ik heb nu de hele dag al krampen. Het is vandaag precies een week geleden van de terug plaatsing. Kan het zijn dat dit innesteling is of is dit gewoon al van de menstruatie? Ik vind het allemaal een beetje apart toch wel. Vorige keer was het ook zo en bleek dus dat m'n lichaam het embryo aan het afstoten was. Volgens mij is dit te laat voor een innesteling en te vroeg voor menstruatie..... Heeeeeelllllppppp!!!!
chntl Hoe hevig zijn de krampen? Ik had een week van te voren ook baarmoederkrampen. En toen 9 dagen na de TP toen 's ochtends een keer een vreselijke kramp. Ik dacht nu is het gedaan. Maar ik testte toch positief. Geen idee wat mijn lichaam toen aan het doen was. Maar bij mij was het toen positief. Mocht het vruchtje nestelen Dan is de baarmoeder natuurlijk al aan het groeien en dat kan je ook voelen. Ik hoop voor je dat het positief is.
De krampen zijn te doen. Maar ze voelen wel aan als kramp van een komende menstruatie.... Ene keer kramp en andere keer steken, maar niet hevig. Gewoon even een vlaag van krampen. Ik word er weer heel onzeker door en kan nu ook gewoon niet meer wachten met testen, hahaha. Maar als het goed is dan zou zondag de pregnyl uitgewerkt moeten zijn. We zijn op de helft van de wachtweken 😂
Hier alles goed. Het gaat z'n gangetje. Verder weinig bijzonders. Ik ben ook wel benieuwd hoe het met iedereen gaat.
He ladies Alles gaat met de baby wel prima ! Met mij niet zo... zeer misselijk de hele dag, veel hoofdpijn, duizeligheid / bijna flauwvallen, erge acne huid, en ernstige vorm van bekkeninstabiliteit. Ik ben al 3wk zo goed als inactief. Ik werk niet, 2 x pw fysio, doe geen boodschappen / geen huishouden.. en ik blijf bizarre pijn hebben. Het is me enorm tegengevallen tot nu toe ! Ik ben enorm verdrietig... het genieten van alles is me niet gegund. Ik heb al zoveel ellende doorstaan voordat ik eindelijk zwanger werd, en nu voel ik me zo. Niet eerlijk !! Hoop dat het met iedereen verder goed gaat ! Dikke knuffel
Bo Wat rot om dit te lezen. De bekende roze wolk is er nu dus echt niet Bah zeg. Loop je al bij de VK? Je moet nog zo'n poos en dan al zoveel klachten dan duurt een zwangerschap heel lang.
@bo verschrikkelijk! Is idd niet eerlijk! Hopelijk ga je je snel weer iets beter voelen.... hier gaat alles z'n gangetje. Heerlijk om even niet na te hoeven denken over alles!
Dames hoe gaat het met jullie allemaal? Heeft iemand nog ooit iets van Teddy gehoord? Ik zat gisteren te denken. Ongeveer een jaar geleden postte ik in dit topic dat mijn man zijn zaad niet goed was. En nu sta ik alweer zoveel verder. Heel maf en gek.
Hee Straycat hier gaat alles z'n gangetje... Wilde deze maand voor de tp gaan maar is onmogelijk met t werk op t moment. Dus februari maar proberen. Wat kan er veel veranderen in een jaar hè?! Voel je je nog goed?
Hey meiden! Ik heb jullie al tijd niet gesproken, sorry daarvoor! Maar ik wil wel graag even mijn verhaal kwijt. Het is voor mij niet bepaald de onbezorgde zwangerschap geworden waar ik zo op hoopte. Rond de 20 weken echo hoorde ik al dat mijn placenta voorliggend is maar dat zou nog kunnen bijtrekken. Verder ging het heel goed en had ik geen klachten. Tot vorige week... Ik werd snachts wakker en verloor heel veel bloed. Ik was toen 27 weken en 2 dagen zwanger. Met de ambulance werd ik naar het ziekenhuis gebracht. Mijn placenta was gaan bloeden. Vanaf toen ging het heel snel. Ik kreeg injecties om de longen van de baby te rijpen, bloedtransfusie en zelfs weeën remmers omdat ze al weeën activiteit zagen. We hebben al een paar spannende en kritische nachten achter de rug maar de kleine meid zit gelukkig nog steeds in mijn buik. Ik lig nog wel in het ziekenhuis en mag voorlopig niet naar huis. We bekijken het nu echt per dag en elke dag extra is er weer eentje bij. Wilde graag mijn verhaal nog even kwijt en hoop dat met jullie alles wel goed gaat. Xxx
Jeetje teddy wat een schokkend verhaal zeg... Hoe gaat het nu verder in ze werking dan? Vanaf wanneer mag ze dan komen zodat het toch nog goed gaat??? Ik hoop dat ze nog lekker lang blijft zitten en dat met jou ook verder alles goed verloopt hert veel sterkte en hou ons op de hoogte
@Adnil Deze maand gaan jullie dus weer een poging doen. Ik hoop zo voor jullie dat het raak is. Zal aan je denken. @Teddy Dat is lang geleden. Maar wat een naar verhaal zeg. Ik schrik ervan. Dan ben je eindelijk zwanger gaat het weer niet van een leien dakje. Je bent nu in goede handen. Maar de zorgen blijven natuurlijk. Ik lees dat je dus ook een dochter krijgt. Dat vind ik tussen alle narigheid mooi om te lezen. Ik hoop en duim voor jou dat ze echt nog even blijft zitten. En dat jij straks een mooie en gezonde dochter hebt. @Channie jij ook alweer 19 weken zie ik. Al snel de 20 weken echo dus. Willen jullie weten wat het word?? Hier alles nog steeds goed. Nog twee korte middagjes werken en woensdag een 2 uur durende cursus en dan verlof! Ga met 36 weken dus maar ben er nu al wel een beetje klaar mee. Mijn dame is al een hele grote meid. Want de gezellige plopjes in mijn buik zijn nu lompe en logge bewegingen geworden. En ze priemt zo lekker met haar voetjes in mijn ribben haha. De eindstreep is voor mij in zicht. Ongelooflijk. Een jaar geleden zat je nog midden in de onderzoeken en nu al bijna een klein meisje Alles is hier klaar dus ze kan komen. Ik ben zo benieuwd wanneer ze zich aandient.
Vanavond onze 20weken echo gehad we krijgen een meisje!!!! Over 10weken een extra echo omdat de niertje iets verwijd was we hoefde ons geen Zorgen over te maken was heel minimaal Straycat het komt dichtbij nu zeg... Geniet lekker van je verlof!!!!
@Channie Wow!! Ook een dochter!! Van harte gefeliciteerd Had jij nou al een kindje? Of is dit je eerste? Gelukkig hoef je, je geen zorgen te maken over het niertje. Het komt nu echt dichtbij. Vind het onwerkelijk. Kan me er echt nog niks bij voorstellen.
Klopt straycat heb al een zoontje van 3,5 dus we hebben een koningskoppel hahah Teddy hoe gaat het bij jou ben wel erg benieuwd....