@ Teddy, niet fijn dat je grieperig bent! Ik neem niet aan dat het van invloed is op de innesteling. Wat Straycat zegt klinkt wel logisch, als alle afvalstoffen nu eruit moeten worden gewerkt zal je je wel even slecht voelen. Ik hoop dat het snel weer beter gaat! @ Ineke, nog steeds spannend bij jou? @ Straycat, wanneer hebben jullie nu het tweede zaadonderzoek? Dat was ergens in februari toch? Er gaat dus deze maand weer iets gebeuren, fijn! Hier inderdaad erg blij dat de afspraken doorgaan. Ik hoop ook dat er gelijk een behandelplan wordt uitgestippeld. Ik hou jullie op de hoogte
@MCI We mogen 23 febr. inderdaad weer. Spannend. Ik ben inderdaad blij dat er weer wat schot in de zaak zit zo.
@mci, Wat fijn dat je afspraken wel gewoon door kunnen gaan. En ik hoop ook voor je dat er meteen een behandelplan opgezet word. dan kunnen jullie iig aan de gang. En dan word het allemaal nog spannender haha. Ben wel benieuwd hoor! En idd sommige mensen zijn echt lomp. Snap heel goed dat het moeilijk is een goeie reactie te geven maar je hoeft er echt niet om te gaan huilen ( dat doe ik zelf wel) maar reageer iig door te zeggen dat je het erg vind ofzo. Andere vrienden hadden wel een fijne reactie dus gelukkig is niet iedereen zo onnadenkend. @teddy, ik hoop ook dat die prikpen makkelijker is. Vermoed het wel want met die pregnyl moet je buisjes mengen en met een grote naald in die spuit trekken en dan naald wisselen. Nu is alles al kant en klaar en de naaldjes zijn vele malen dunnen en makkelijker op te draaien. Maar ik hoop nog steeds dat het niet nodig is! En heel vervelend dat je je niet lekker voelt na die behandeling. Klinkt wel logisch wat straycat zegt, dat alles afvalstoffen je lijf verlaten en dat je je daarom niet lekker voelt. Hoop voor je dat het niet lang duurt en dat je je daarna weer veel beter voelt, en dat het werkt natuurlijk . @straycat, idd als ik voor mijn bevalling naar het ziekenhuis moet dan vind ik dat een stuk minder erg, als het iig niet om een medische reden is haha, maar aangezien zwanger worden al een heel medisch gedoe is ga ik er vanuit dat als het eenmaal lukt het alleen maar roze wolken en genieten is En heel fijn dat het deze keer ook minder zwaar is geweest! Hier is het nog steeds spannend, nog steeds dezelfde pijntjes en verwarring haha. vandaag precies 2 weken geleden dat we de iui hebben gehad en hoop dus vrijdag of zaterdag niet ongesteld te worden hihi. word wel simpel van het wachten hoor, wat kunnen twee weken dan toch een eeuwigheid duren...
@Ineke daar ga ik ook vanuit dat als ik eenmaal zwanger ben er snel roze wolken gevoel komt. Spannend hoor. Ik kan me voorstellen dat je wachten lang vind duren. Juist als je erop wacht duurt het eindeloos lang.
Hoi! Het klopte inderdaad precies wat jij zei straycat, dat ik waarschijnlijk grieperig ben geworden na de behandeling door de afvalstoffen die vrij komen. Ik was er alleen niet helemaal op voorbereid dus dat is jammer maar ja dat heeft het in ieder geval wel effect op mijn lichaam. Vandaag voel ik me gelukkig wel iets beter. Minder koorts en spierpijn maar wel erg snotterig en nog wat slapjes. Heb nog wel steeds rare smaak in mijn mond. Mijn lichaam voelt na deze IUI ook wel anders dan de vorige keren. Stiekem ga je denken/hopen dat het ook een andere betekenis heeft maar het is gewoon afwachten. Het kan natuurlijk ook gewoon de griep zijn. Nog 5 dagen op het wachtbankje... @ineke, ik herken dat wel heel erg van dat wachten. Twee weken kunnen zo lang duren! Ik had altijd dat mijn menstruatie precies 14 dagen na de behandeling door brak, maar bij jou duurt het dus iets langer? Wanneer ga je testen? Spannend hoor! @MCI, ben benieuwd hoe het bij jullie verder gaat en of ze gelijk actie gaan ondernemen.
@ straycat, fijn dat er weer wat actie komt! Dat wachten voelt zo nutteloos he. En dat mag nog lang genoeg waarschijnlijk, het gaat toch allemaal traag. @ Ineke, nog steeds spannend dus! Ik hoop het zo voor je. Hoe lang is je luteale fase normaal? Klinkt wel logisch wat je zegt over het prikken, hoop voor je dat het inderdaad makkelijker is. Eigenlijk hoop ik gewoon dat het helemaal niet meer nodig is Precies wat je zegt over die reactie, zeg gewoon dat je het erg vindt of voor mijn part dat je niet weet wat je moet zeggen. Gelukkig dat het een uitzondering is in jullie vriendenkring. @ Teddy, goed dat je je weer wat beter voelt! Maar ook wel mooi om te zien dat de behandeling dus echt effect op je heeft. Hopelijk heeft het positieve gevolgen. Jij nog 5 dagen wachten, wordt alweer spannend dus. Ik duim ook voor jou natuurlijk. Heb net nog een zwangerschapsaankondiging gehad, de tweede binnen een week. Dat hakte er wel ff in. Dan ook nog van een gezamenlijke vriendin van mijn andere zwangere vriendin (we zijn eigenlijk een vriendinnengroepje van drie). Van allebei gelijk echofoto's op whatsapp. Auw, het deed me echt pijn . Het is dat ik niet thuis was anders had ik ook een potje zitten huilen. Ben ook een beetje bang dat alle gesprekken met z'n drieën alleen maar over zwangerschap zullen gaan. Had nog niets verteld over ons traject (dat wilde ik niet meteen doen om hun moment niet te verpesten), maar ga het nu toch maar snel vertellen. De eerste nu is het jouw beurt kwam ook al voorbij en dat vond ik echt heel erg.
Hoi dames, Hier is het vandaag helaas geen goed nieuws. Ben vanmiddag ongesteld geworden. Kreeg ineens super buikpijn en toen wist ik eigenlijk al dat het niet gelukt was. Had me ergens best wel verheugd op goed nieuws en ben dan ook flink teleurgesteld. Heb mezelf net getroost met een flinke reep chocola en mijn vriend is erg lief ook al moet het voor hem ook niet makkelijk zijn. Dus vanaf zaterdag kan ik beginnen met prikken. Uiteraard zal ik jullie op de hoogte houden maar vandaag voel ik me even heel erg grondig zielig. @teddy, goed dat je je weer wat beter voelt! en nu gaan we allemaal met jou mee aftellen, dat deden we natuurlijk al haha. Hoop echt voor je dat die accupunctuur werkt. Zo ja dan ga ik ook meteen een afspraak maken @mci, wat erg voor je! ik vind het altijd zo irritant als mensen gaan roepen dat het nu jou beurt is. Je kent een ander zijn situatie helemaal niet en die woorden kunnen onbedoeld heel erg pijnlijk zijn. Dat bewijst maar weer dat mensen die onze moeilijkheden niet hebben geen zicht hebben op wat zulke woorden kunnen doen. Zeker als je net 2 aankondigingen hebt gehad van 2 goede vriendinnen. Maar ik zou niet te lang meer wachten met het vertellen, iig aan die 2 vriendinnen, dan kan je miss voorkomen dat het alleen maar over zwanger zijn gaat en kunnen ze jou beter begrijpen als je eens een moeilijke dag hebt. Je hoeft het zeker niet aan de grote klok te hangen maar tegen hun zou ik het wel zeggen. Vind het echt erg voor je en denk aan je!
Oh ineke wat vreselijk balen voor je! Het is altijd weer zo'n teleurstelling en ik begrijp echt dat je nu even behoorlijk down voelt. Ik voel met je mee! Een dikke knuffel voor jou! @MCI, wat vervelend zeg weer zo'n zwangerschapsaankondiging. Het lijkt ook wel dat als je ermee bezig bent iedereen spontaan zwanger is. En het is al zo moeilijk als je eigen kinderwens zo lang op zich laat wachten! Ik heb er ook nog steeds moeite mee om zulk soort nieuws te horen. Is gewoon niet leuk. Misschien is het wel fijn, wat ineke ook zegt, om die twee vriendinnen wel in te lichten over jullie situatie. Dan kunnen ze er hopelijk wat rekening mee houden en niet alleen maar over baby's praten.
Oh Ineke, nee Wat ontzettend balen! Het zag er zo veelbelovend uit, snap dat je nu even extra down bent. En dat mag ook gewoon he! Ook een hele dikke knuffel van mij. Verwen jezelf nog maar extra de komende dagen hoor, wijntje, nog meer chocola He bah, ik vind het echt helemaal niet leuk voor je. @ Teddy, nu gaan we inderdaad voor jou aftellen Lastig nu om mogelijke symptomen en je griepje uit elkaar te houden denk ik. En ik ben het eens met Ineke, als je acupunctuur werkt ga ik ook hihi. Lief dat jullie allemaal zo meeleven! Het is precies zoals jullie zeggen, mensen bij wie het vanzelf gaat denken daar echt te weinig over na. Ik herken ook wat Teddy zegt, dat iedereen ineens zwanger is, vrienden, collega's (en monique smit ). Ik ga het inderdaad wel tegen die vriendinnen zeggen, even wachten tot ik ze weer zie want ik doe het denk ik liever in real life dan over de telefoon. Wat ik me nog afvroeg, hebben jullie het ook aan je ouders verteld? Ik merk dat ik dat heel lastig vind, wil ze er niet mee belasten ofzo. Terwijl mijn zus en een andere vriendin het gewoon wel weten.
Dank je wel voor de lieve meelevende reacties. Fijn ook dat ik niet heel mijn gevoel moet uitleggen en dat jullie het meteen snappen! scheelt zoveel! Heb vandaag de prikpen opgehaald en meteen nieuwe afspraak gemaakt voor volgende week. En morgen moet ik de eerste prik al zetten, dus geen tijd om echt te treuren want moet er meteen volop tegenaan. En dat voelt heel dubbel, wil me nog wel ff rot voelen maar ook niet blijven hangen. Vind het ook wel spannend maar Teddy zoals je al zei we gaan in dit proces allemaal steeds een beetje over onze grenzen heen.. Overigens heb ik er ook altijd moeite mee om van die aankondigingen te krijgen, bij elke word ik steeds een beetje moedelozer en beetje meer jaloers. En dat vind ik echt ook erg, ik gun niemand dit proces maar ik vind het ook oneerlijk dat die ander wel makkelijk zwanger word (idd zelfs monique smit haha) @mci, ik heb het wel tegen mijn ouders gezegd, deels omdat we het er eens over hadden en ik toen die gemiste cyclus had en dus kei lang over tijd was en eigenlijk deel ik alles met mijn ouders en ze leven zo ontzettend mee en kan er bij hun altijd over praten en dat scheelt heel veel. In tegenstelling tot mijn schoonouders die het wel weten maar er nooit iets over vragen en waar er geen plaats is om het over te hebben. Zij praten nooit over moeilijke dingen en dit is nu precies een moeilijk ding. Ik persoonlijk vind het heel fijn dat mijn ouders er zo mee meeleven, trouwens ook mijn broer en zijn vrouw en mijn 2 andere zussen weten er ook van en vragen altijd hoe het gaat en zijn heel geiintresseerd in hoe alles gaat, en doordat iedereen het weet en we allemaal heel open en eerlijk er over kunnen hebben kunnen we soms ook grapjes maken over al die echos en eendenbekken en potjes inleveren. Ik denk ook dat het slim is om je vriendinnen face to face in te lichten, dat is wat persoonlijker en kan je meteen in gesprek met ze, ik vind het ook niet echt iets wat je over de tel of in een sms verteld. daarvoor is het te beladen ofzo, als je snapt wat ik bedoel haha.
Goedemorgen! @ineke, veel succes vandaag met beginnen te prikken. Het was natuurlijk weer een flinke teleurstelling dat het niet was gelukt maar het beste is om toch weer de knop om te zetten en er weer vol voor te gaan. (Kan ik ook altijd pas na 2 dagen flink balen hoor). Hopelijk krijgt je lichaam meer ondersteuning van de hormonen en gaat het deze keer wel lukken. Lucky nummer 7! @MCI, wij hebben onze ouders en beste vrienden eigenlijk allemaal wel ingelicht. Vooral mijn ouders vind ik het erg fijn dat ze het weten omdat ze erg meeleven en ik veel steun krijg. Van beide kanten trouwens gelukkig! Toch kan het soms ook moeilijk zijn want iedere keer moet je weer vertellen dat het deze ronde niet is gelukt en dan zie je gewoon dat zij ook teleurgesteld zijn. Mijn ouders willen zo graag voor het eerst opa en oma worden. En dat gun ik ze ook zo! Kan niet wachten om eindelijk eens goed nieuws te kunnen brengen. Maar tot die tijd beleven we dit proces gewoon samen. Voor mezelf had ik deze ronde eigenlijk echt een goed gevoel maar het gaat er steeds meer op lijken dat deze keer ook niet gaat lukken. Door alle griepsymptomen kreeg ik steeds meer hoop maar het bleek gewoon echt een griep. Ik ben nog niet ongesteld geworden hoor maar ik voel het nu al weer van mijlenver aankomen, net als de vorige keren. Ik ken mijn lichaam gewoon veel te goed. Stiekem blijf je altijd een heel klein beetje hoop houden omdat je het zo graag wilt maar realistisch gezien wordt dit 'm weer niet.
Hoi! Ineke heb je de eerste prik al gezet? Hopelijk is het meegevallen! Enerzijds wel fijn dat je weer door kunt, maar ook wel lastig om gelijk de knop weer om te zetten. Ik ben benieuwd hoe deze ronde met hormonen gaat zijn voor je. @ Teddy, niet fijn dat je er een slecht gevoel over hebt Ik hoop uiteraard dat je gevoel het mis heeft, maar jij kent je lichaam natuurlijk het beste. Dat kleine beetje hoop, ondanks dat het realistisch gezien niet kan herken ik zo erg. Zelfs als m'n temp 2 dagen voor NOD al begon te dalen bleef ik ergens nog hoop houden, stom is dat eigenlijk. Fijn dat jullie ouders allemaal zo steunend zijn en meeleven! Wel belangrijk dat er mensen in je omgeving zijn bij wie je je verhaal kwijt kunt he. Ik heb dat nu vooral met m'n zus, zij heeft ook een medische achtergrond dus weet er ook veel van en met haar kan ik inderdaad ook grapjes erover maken. Ik herken wat Teddy zegt, heb het idee dat vooral mijn moeder graag oma zou willen worden, mijn vader is wat nuchterder . Dat is het afgelopen jaar wel naar voren gekomen in gesprekken die ik met haar had. Ze heeft het de laatste jaren heel zwaar gehad en ik zou haar dan zo graag leuk nieuws brengen. Dat houdt me ook een beetje tegen denk ik om het nu te bespreken. Misschien is dat ook wel makkelijker als er straks een behandelplan ligt, dan is er voor ons ook meer duidelijkheid. Iedereen een fijn weekend nog!
Hoi! Ik heb gister de eerste prik gezet en het viel me heel erg mee! Moest wel ff over een drempel heen om echt door te prikken maar toen ik dat eenmaal deed bleek ik het amper te voelen en het is zo makkelijk. Dus hier heb ik wel vertrouwen in. Heb meteen een leuk etuitje gekocht om die pen en toebehoren in te bewaren haha. Is ook makkelijker meenemen dan die grote doos waar alles in zit. Heb nu as vrijdag weer een afspraak voor een echo dus ben benieuwd hoe het er dan voor staat. Het is best lastig om niet steeds teleurgesteld te worden maar na 2 dagen zet ik de knop weer om en dat werkt. Al moet ik wel zeggen dat het deze keer wel sneller moet. Voorheen kon je nog ong een week beetje rot voelen maar nu moest ik bijna meteen weer verder. Maar kan me nu wel focussen op dit en dat scheelt ook. @mci, fijn dat je iig wel je verhaal bij je zus kwijt kan. En kan me wel voorstellen dat je het lastig vind om te zeggen als je moeder een zware tijd achter de rug heeft. Miss is het idd makkelijker om te zeggen als je een behandelplan hebt dan kan je met concrete info komen. @teddy, wat balen dat je eigenlijk al weet dat het niet gelukt is! Had het ook zo voor je gehoopt. Eigenlijk vind ik dat je jezelf nu al mag verwennen met een reep choco Toch voor beide een fijne zondag nog!
Ik moet even mijn ei kwijt hoor. Ik ben echt zo in de war. Vandaag ben ik ongesteld geworden maar dat is 3 dagen te vroeg! En mijn temp was vanochtend echt superhoog dus ik begrijp er helemaal niks meer van. Deze ronde is echt een warboel met rare symptomen en temperaturen. Misschien komt het door de griep of door de acupunctuur? Het is zo verwarrend. Ik baal hier echt van! Het vervelende van allemaal is dat ons schema voor de volgende keer nu helemaal niet meer klopt. Als ik het nu bereken dan moeten we eigenlijk de volgende behandeling hebben als mijn man een paar dagen in het buitenland zit Ik weet even niet hoe we dit nu moeten gaan doen... @ineke, wat fijn dat het meevalt om je zelf te prikken, wel goed hoor van je! En dan kun je er inderdaad maar beter gelijk een leuke accessoire tasje bij kopen haha.
Ooh Teddy, wat vervelend! En verwarrend Zo stom dat je lichaam toch ineens iets anders doet, terwijl je denkt dat je het onderhand wel kent. Zou het niet kunnen dat je temperatuur door je griep nog hoog is? Dat lijkt me zelf de meest logische verklaring. Ik kan me voorstellen dat je echt even stevig baalt. Shit ook dat het nu met je behandelschema niet uitkomt. Herken het gevoel, dat had ik deze ronde ook. Jullie gingen toch misschien met IVF/ICSI beginnen na deze ronde? Volgens mij kun je dan ook het lange schema kiezen, waarbij je je cyclus eerst stil legt. Op die manier kun je de datum van je eisprong beter plannen en dan kan dat wel aangepast worden op het werk van je man. Anders sowieso goed om morgen even te bellen en vragen wat de mogelijkheden zijn. Ik neem aan dat ze hier wel vaker mee te maken hebben. He bah, ik vind het echt rot voor je , knuffel van mij in ieder geval. @ Ineke, wat fijn dat het prikken mee lijkt te vallen voorlopig. In ieder geval een goed begin dus Je wordt nu wel streng gemonitord deze cyclus zeker? Wel goed dat je vrijdag alweer een echo hebt, weer iets concreets om naar uit te kijken. Ik vind ook dat je nu wel heel snel (te snel?) om moest schakelen, maar je mag idd wel gelijk weer beginnen met iets anders en dat is dan ook wel weer goed. Misschien dat je je daarom ook korter rot voelt deze keer, heeft ook zo'n voordelen hopen we dan maar. Ik ben ook geneigd om de week van m'n menstruatie verdrietig te zijn en daarna wel weer vol goede moed verder als de ovulatie nadert, dan gebeurt er tenminste weer iets. Ik wacht inderdaad maar even dinsdag af en dan hopelijk een behandelplan. Begin het nu toch wel een beetje spannend te vinden, al weet ik dat het sowieso IUI wordt. Ik hoop toch dat het zaad van man verbeterd is en de kansen toch wat groter zijn. We wachten maar weer af
Ik heb een heel druk weekend gehad. Ik ben kapot. Morgen ga ik alles even bij lezen van jullie. En reageer ik erop!
@teddy, Oh nee wat erg voor je. En wat vreemd dat het deze keer allemaal zo door de war lijkt te lopen. Net als je je lijf denkt te kennen dan doet het weer iets heel anders. Wij hebben ook wel eens gehad dat een cyclus niet paste met het oefenschema van mijn vriend en toen hebben we overgeslagen, maar daar was ik helemaal niet blij mee. En kan me voorstellen dat het bij jullie nog gevoeliger ligt omdat je erna over zou gaan op ivf. Miss kunnen ze jullie helpen in het zkh met tips ofzo. IIg een dikke knuffel van mij! @mci, Ik ben het met je eens dat ik deze keer wel heel erg snel moest schakelen, idd een beetje te snel. heb eigenlijk maar paar uurtjes kunnen zwelgen, moest meteen de apotheek bellen om die pen op te halen en zkh voor een afspraak. Beetje te snel! En ik word idd wat strenger gecontroleerd, ook om te kijken hoe ik reageer op de gonal en of ik niet teveel eitjes aanmaak. Vooralsnog heb ik nog niet echt last van die prikken maar heb er pas 2 gezet dus kan nog best komen haha. Kan me indenken dat je het spannend vind morgen, ben ook heel benieuwd naar de uitslagen voor je man. Ik zal iig voor je duimen! @straycat, ik had je al gemist! Heb je wel een leuk weekend gehad?
Alles weer bijgelezen @Teddy Jeetje dat kan best een reactie weer op de acupunctuur zijn. Zulke dingen werken heel ver door. Maar wat vervelend dat het dan net niet uit komt. Stom he dat je zoiets niet gewoon kan plannen ofzo iets. En ik had zo gehoopt dat het raak was. @Ineke Jemig jij dus ook ongesteld. Bah wat een slecht nieuws weer. Ik duim echt voor je dat het de volgende keer wel een keertje raak is. Soms lijkt het wel een eeuwigheid te duren allemaal. @MCI Pijnljk he die zwangerschapsaankondigingen. Ik zou liegen als ik zeg dat ik op dit moment blij ben als iemand verteld dat ze zwanger is. En ik vind het zo erg want ik wil dan zo graag blij zijn. Maar het lukt niet. Dan ga ik heel nep blij zitten doen en dat klopt niet ofzo. Gelukkig is het nu even rustig in mijn omgeving (gelijk afkloppen haha anders komt er vanmiddag 1tje aan dat ze zwanger is ). Ik vind het zelfs zo pijnlijk dat het zeer doet dat ik hoor dat BNers zwanger zijn (echt belachelijk, want die ken ik geen eens!!! Ik zap de laatste tijd weg op tv als ik hoor dat er een BNer zwanger is. Ik houd het trouwens overal open dat we in het traject zitten. Heel veel mensen weten het. Het doet pijn als mensen zeggen en nu is het jouw beurt? Of moet je niet eens aan kinderen beginnen? Dan heb ik liever dat ze het weten. Op het werk weten ze het ook allemaal. En in de familie ook. En mijn vriendinnen hebben steeds mislukte relaties of willen geen kinderen. Dus die zie ik voorlopig allemaal niet zwanger worden of het moet per ongeluk zijn. Ik heb een leuk weekend gehad. Maar wel druk. Ik heb een dagje Amsterdam gedaan en gisteren een high tea. Verder niet zoveel nieuws op het zwangerschapsvlak.
Straycat, goed dat je er weer bent! Ik vroeg me al af waar je was. Klinkt als een leuk weekend Lekker ook even afleiding gehad van al het zwangerschapsgedoe! Ik herken wat je zegt over die BNers trouwens hoor, vandaar ook mijn Monique Smit opmerking Ik heb toch al niet zoveel met haar op en dan na een relatie van nog geen jaar nouja mijn mening is duidelijk denk ik @ Ineke, fijn dat ook de tweede prik erin zit Hoe doseren ze de Gonal eigenlijk of is dat gewoon uitproberen waar jij goed op reageert? Als je nu overstimulatie krijgt moet je poging dan worden afgebroken? Sorry, weer veel vragen @ Teddy, hoe is het inmiddels? Ben je over de grootste teleurstelling heen en heb je het ziekenhuis al gebeld voor oplossingen nu je schema in de war ligt? Ik hoorde net dat man ineens geen vrij krijgt morgenmiddag Z'n baas kan soms zo lastig doen. Nouja, dan ga ik nu dus in m'n eentje. Vind het wel moeilijk alleen, stel dat het geen goed nieuws is, maar wil de afspraak ook wel door laten gaan. We weten tenslotte al dat we het zaad slecht is, zal hopelijk niet veel erger worden Nog even proberen of mn zus misschien mee kan.
@straycat, Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad! even lekker bezig zijn met leuke dingen en even niet aan alle gedoetjes denken. En goed dat je er weer bent! @teddy, heb je al meer duidelijkheid gekregen vandaag? Hoop dat je een goede dag hebt gehad (toch nog) @mci, Vandaag prik 3 al weer gehad en nog geen last van echte bijwerkingen, gelukkig haha. Het prikmoment blijft nog ff spannend maar het gaat me wel beter af. Bij mij is begonnen met 50 eenheden gonal, in mijn ziekenhuis is dat schijnbaar standaard, en dan word gekeken hoe ik daar op reageer. Vandaar ook die echo vrijdag. Als het bij 1 of 2 eitjes blijft dan hou ik deze dosering en als het er meer zijn word de dosering aangepast. Maar heb wel begrepen dat als er 3 of meer eitjes zijn de poging idd word afgebroken. Anders is de kans op een 3-of meerling te groot en dat is medisch niet verantwoord. Dus ik hoop dat het allemaal goed gaat en de poging gewoon door kan gaan. Nu zeiden ze wel dat het zelfs per cyclus kan verschillen of je overstimulatie krijgt of niet. Dus ik vermoed dat er per keer word gekeken naar de dosering. Wat vervelend dat de baas van je man ineens een verandering van gedachten heeft. Niet fijn om ineens alleen te moeten gaan. Kan me wel voorstellen dat je de afspraak niet wilt verzetten. Ik moet zeggen dat ik ook regelmatig alleen moet gaan( heb zelfs een paar keer iui alleen moeten doen) en dat het wel meevalt. Maar de afspraak waarin je de uitslagen en een behandelplan krijgt is wel heel lastig om niet een 2e paar oren erbij te hebben. Ik hoop dat je nog iemand kan vinden om mee te gaan! Wat vind je man ervan dat ie last minute niet mee kan? Iig heel veel sterkte morgen en ben heel benieuwd hoe het gaat lopen bij jullie!