Lotgenoten gezocht IUI en IVF 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Teddy1984, 17 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @MCI Ja als ik de statistieken hoor dat een ander stel wat niet verminderd vruchtbaar is 20 procent kans heeft iedere maand. Vind ik 35 procent inderdaad veel. En een roze gothicjurk hahahahah. Dat zou wel apart zijn. En België wil ik nog wel naar uitwijken en ook Duitsland. Maar ik las laatst iets over Turkije dat ze daar ook IVF doen en heel veel Nederlandse stellen daar het ook laten doen. Nou mijn man en ik waren het er over eens. Dat gaan we dus niet doen. Ik ben wel een beetje een pieperd daarin. Want ik vertrouw het nooit zo in andere landen. Duitsland en België vind ik nog tot daar aan toe. Maar zo ver weg liever niet.

2. ineke31

ineke31 Lid

22 jan 2015
    49
    0
    0
    noord brabant
    @mci, Gezellig, bij elkaar in de buurt wonen zonder elkaar te te herkennen haha. Maar wij gaan niet in eindhoven naar het ziekenhuis, wij gaan naar het elkerliek in helmond, wat ik een heel fijn ziekenhuis vind en de mensen erg aardig (op die arts na dan haha). Ik denk trouwens niet dat het een onervaren arts was, was al een oude kerel (wat natuurlijk niks zegt maar toch;))
    Wat je vraag over België betreft, dat weet ik niet, ik ben net als straycat nogal kritisch en vind het een beetje eng om naar het buitenland te gaan. Alhoewel België nog redelijk bekend is, miss dat we er anders over denken als het hier niet lukt. Maar ik denk wel dat je ergens een grens moet trekken. Ik wil hier alle kansen pakken die mogelijk zijn maar wil ook niet mijn hele leven zoeken en hopen als het niet lukt. Heel verstandig om nu zo te zeggen maar kan goed dat in de praktijk het anders gaat lopen haha. Wel fijn dat de baas van je man er zo goed op reageert. En dat ie meedenkt:)

@straycat, Een zuurstok roze kamer zal het hier niet worden denk ik. Mijn vriend zal daar een balk voor steken denk ik:D, dus neutraal in de basis en dan roze accessoires zodat het toch een meisjes kamer word. En gelukkig heeft iedereen een andere smaak, zou eruit zien als iedereen hetzelfde leuk vind. Dan krijg je een saaie wereld toch.

@teddy. hoe gaat het bij jou? Al beetje ideeën over de vakantie?

3. Teddy1984

Teddy1984 Actief lid

5 jul 2014
    117
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi, even snel een berichtje van mij. Morgen heb ik even wat meer tijd om overal op te reageren. Vandaag zijn we weer naar het ZH geweest en ook wij gaan nu het ICSI-traject starten. Ik zal jullie morgen helemaal bijpraten!

4. Teddy1984

Teddy1984 Actief lid

5 jul 2014
    117
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, nu heb ik wat meer tijd om wat uitgebreider te reageren.
    Bedankt voor jullie tips en adviezen wat betreft onze vakantie. Ik ben er nog steeds niet helemaal uit maar ik ben het wel met jullie eens dat ik ons leven en vakantie niet ‘on hold’ moet zetten voor het traject. Dat is alleen makkelijker gezegd dan gedaan want het blijft toch altijd in je achterhoofd zitten. Het scheelt dat we na gisteren nu wel iets beter weten waar we aan toe zijn, dus kunnen we toch wat gaan boeken. Gisteren hebben we een helder gesprek gehad met de gyn. en ik heb er nu wel een goed gevoel over. Even ervan uitgaan dat de IUI van volgende week niet gaat lukken, dan gaan wij ook het traject van ICSI in.
    De eerste stappen zijn al gezet en we hebben al gelijk bloed laten prikken om eventuele soa’s uit te sluiten, standaardprocedure (had jij dat ook MCI?) Verder moet mijn man ook nog naar de uroloog voor verdere onderzoeken op bijvoorbeeld een spatader bij de balzak. Maar hij denkt toch ook dat de slechte kwaliteit komt door op latere leeftijd ingedaalde balzak. Hij legde uit dat daardoor de fabriek te lang op 37 graden is geweest en de ideale temperatuur is 35 graden. Hierdoor is de fabriek beschadigd geraakt en kan het niet meer optimaal functioneren. Ik vond het wel een duidelijk verhaal.

We gaan op 2 april nu eerst naar de voorlichtingsavond voor ICSI en vanaf dan kunnen we direct gaan starten met het lange traject. Bij ons in het ziekenhuis gelukkig geen wachtlijsten! Het wordt allemaal wel erg spannend! Maar ik heb wel het gevoel dat wij er klaar voor zijn. De shock was nu ook niet meer zo groot als vorig jaar en we staan er beide eigenlijk wel positief in.

Wat betreft ziekenhuizen in het buitenland heb ik wel hele goede verhalen gehoord over Gent in België. Ze hebben daar een speciale vrouwenkliniek en ik heb ook al hun website bekeken en ze doen daar echt veel vergevorderde technieken! Ik denk dat je wel alleen bij hun terecht kunt als je in NL uitbehandeld bent of eigenlijk niet verder komt. Als het bij ons zou ver zou komen (*even afkloppen*) dan zou ik zeker België of Duitsland wel overwegen. Je wilt toch alles geprobeerd hebben? Maar er zijn voor ons ook wel grenzen, zoals IVF in Turkije ofzo dat gaat mij echt te ver. Daar zou ik geen goed gevoel bij hebben, maar ja, je weet natuurlijk niet hoe je er bijvoorbeeld over 2 of 3 jaar in zou staan.

5. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    *breek even in*

Gent is echt een heel fijn ziekenhuis. Ik ben nog helemaal niet uitbehandeld, sterker nog; ik ben bezig aan onze eerste icsi. Morgen de punctie in Gent.

Wij gaan naar Gent omdat het dichterbij is voor ons dan bijv Rotterdam. We zijn er nu een aantal keer geweest en heel tevreden over.

Veel succes meiden!

Ow en teddy: ik moest ook voor soa's prikken, bij ons is dat ook standaard.

6. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Teddy Fijn dat je nu duidelijkheid hebt wat betreft het traject. Ik ben benieuwd hoe je het gaat ervaren allemaal. Zo te lezen sta je er wel positief in :D

@Muzieknootje Bedankt voor je update over Gent. Mocht het hier niet lukken zal ik dat overwegen.

A.s. maandag moet mijn man voor de 2de keer zaad in leveren. Eigenlijk niet zo spannend want er volgen nog geen uitslagen ofzo.

7. MCI

MCI Lid

30 jun 2014
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Goodmorning!

Wel weer wat gemist hier lees ik :)

Teddy, toch ICSI! Dubbel misschien, enerzijds wordt er nu wel doorgepakt, maar toch ook de laatste optie qua behandelingen. Gelukkig dat jullie er zo positief instaan! We worden wel een ICSI clubje zo ;) Ik moest ik ook soa's laten testen, hiv, hepatitis en chlamydia. Mijn gyn zei dat ze dat doen omdat ze straks in het lab met jouw lichaamsmateriaal moeten werken. Ook wel logisch vond ik. Jouw man heeft dus hetzelfde probleem als de mijne, ook idd later ingedaald. Is jouw man ook geopereerd destijds? Spannend hoor vanaf 2 april starten. Heb jij een eigen cyclus of kun je ieder moment starten Door de pcos?
    Wat betreft de vakantie geeft het waarschijnlijk wel rust dat je nu meer duidelijkheid hebt? En tijdens de pil en decapeptyl kun je ook gewoon weg hè. Pas vanaf het stimuleren moet je veel naar het ziekenhuis. Misschien ook wel een goed moment om even weg te zijn :) Denk dat we straks redelijk gelijk lopen gezien de wachtlijst hier. Goed voor de morele ondersteuning :p

Over het buitenland, Turkije oid zou me veel te ver gaan. Een vriend van ons heeft daar zn ogen laten laseren, dat vond ik al niets :D laat staan IVF! België of dusseldorf zou voor ons wel een reële optie zijn, ook gezien het feit dat we niet heel ver van de grens wonen. Muzieknootje, bedankt voor jouw info over Gent, altijd goed om te weten! Maar eerst eens in Nederland proberen nu :)

@ Straycat, wanneer krijgen jullie de uitslag van maandag?

@ Ineke, dan woon jij waarschijnlijk aan de andere kant van Eindhoven;) Hoe is het verder na je IUI?

Ik heb een druk (maar leuk ) weekend voor de boeg, dus kan even duren voor jullie me weer zien! Fijn weekend ook voor iedereen!

8. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @MCI In maart krijgen we dan de uitslagen. Dus ik ben benieuwd.
    Afwachten maar weer (ik raak er zo onderhand aan gewend).
    En je ogen laten laseren etc. zou ik ook nooit doen in Turkije. Graapig dat we daarin allemaal op 1 lijn liggen. Ik vraag me af of er wel mensen zijn die wel IVF laten doen in Turkije. Ik ben toch wel benieuwd naar de ervaringen. Fijn weekend verder nog MCI.

9. Teddy1984

Teddy1984 Actief lid

5 jul 2014
    117
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi meiden, goed weekend gehad? Mijn man is ondertussen weer gevlogen naar het buitenland en dan donderdag weer thuis, hopelijk net op tijd voor de IUI.

@MCI, ik denk dat we straks inderdaad wel gelijk gaan lopen. Kunnen we een beetje ervaringen uitwisselen. :) Ik mocht eigenlijk zelf kiezen van de arts of ik na deze IUI verder ga met clomid om mijn cyclus regelmatig te houden of dat ik stop en straks weer een menstruatie opwek met Duphaston. Ik ben er eigenlijk nog niet helemaal uit. Als de timing voor ICSI toch beter is door de clomid, blijf ik wel doorslikken. Het is voor het goede doel, en ik moet zeggen dat ik deze maand er nog niet zoveel last van heb (hopelijk blijft dat zo).
    Mijn man is trouwens nooit echt geopereerd aan zijn niet-ingedaalde-bal, het is uiteindelijk vanzelf goed gekomen. Maar helaas dus niet zonder toch schade aan te richten.
    En ik denk dat we de vakantie nu in april gaan plannen als ik inderdaad aan de pil ben, dat kan natuurlijk makkelijk. Of het wordt pas in juni, hopelijk na de eerste punctie. Maar door onze ICSI planning weten we gelukkig wel meer waar we aan toe zijn.

@ineke, hoe gaat het met jou? Hoe voel je na de IUI?

@straycat, succes maandag met het tweede onderzoek. Jammer altijd dat je dan weer zo lang moet wachten op de uitslag maar hopelijk heb je dan wel meer duidelijkheid.

10. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Teddy Oh dus je moet je man een poosje missen???

Ik kon het topic helemaal niet meer vinden het stond helemaal op de tweede pagina haha.
    Vanmorgen zijn we bij het ziekenhuis geweest. Het leek wel een fabriek. Want de ene man ging het kamertje in (om zaad te lozen) en de andere kwam er weer uit. Ik ben er niet in mee geweest. Maar mijn man zei dat er diverse Penthouse lagen en je kon een filmpje op zetten. Ze maken er weleens grapjes over, maar je kan dus echt een H.P. film aan zetten zeg maar. Mijn man vond het niet echt romantisch zo. Daar ben ik het helemaal mee eens. Nu maar weer afwachten tot de uitslag in maart. Het ziekenhuis gaat ons bellen voor een afspraak.

11. MCI

MCI Lid

30 jun 2014
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi!

Hoe was jullie weekend? Ik had gisteren met een vriendin afgesproken, lekker geborreld en bijgekletst :) Heb haar ook verteld over de ICSI en ze reageerde zo lief! Haar schoonzus zit ook in de MMM dus ze kent de impact van dichtbij. Ze had ook allerlei vragen wat ik wel grappig vond. Was fijn in ieder geval. Zaterdag met vrienden op pad en lekker uiteten met zn vieren. Was ook heel gezellig :) ik heb het dus fijn gehad.

Goh teddy, wel even een afweging met je clomid. Misschien eerst idd eens zien hoe het uitkomt. Wel leuk als we gelijk oplopen, dan kunnen we samen hormonaal zijn ;) Stom hoe zoiets kleins bij je man toch later zo'n invloed heeft hè? Dat zeggen ze er op zo'n moment niet bij... En fijn dat je nu toch een vakantie kan gaan plannen.
    Hier vertrekt man vrijdag weer voor 2 dagen naar het buitenland, dus ook eenzaam straks ;)

@ Straycat, wat een verhaal over de 'fabriek' romantiek is ver te zoeken idd. Mag je man niet thuis "produceren "? Dat zou mij wel fijner lijken. Hopelijk bellen ze snel voor een afspraak!

12. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @MCI Wat lief van die vriendin zeg. Wat fijn dat je zo'n heerlijk weekend heb gehad. En iedereen kent wel iemand die in de MMM zit valt mij altijd op. Nou het zit zo het zaad moet binnen een uur in het ziekenhuis zijn, en ook nog eens op lichaamstemperatuur zijn. Aangezien dit ziekenhuis verder weg was was het makkelijker om het daar te doen. Ik kon merken dat mijn man het niet fijn vond. Hij zegt meestal niet zoveel daarover maar dit kon ik merken. Ik zei al je moet echt enorm over schaamte heen. Hoe vaak ik al niet down under zo heb gelegen bij de gyn. Dat had ik vroeger nooit gedurfd.

13. ineke31

ineke31 Lid

22 jan 2015
    49
    0
    0
    noord brabant
    Goedemiddag dames,

Ik zie dat ik ook weer een hoop gemist heb. heb tussen de bedrijven door wel nog beetje gelezen maar had nooit echt tijd om te reageren.

Hier gaat het goed, heb vandaag de voorlopig laatste afspraak gehad met mijn ggz persoon, en dat voelt goed. Ik heb het idee dat ik wat rustiger ben en heb het nu even niet meer nodig. Wel fijn dat ze op de speed dial staat dus als ik er doorheen zit kan ik meteen bellen.
    Ondertussen ook weer een week verder in de wachtweken, kijk uit naar as maandag want dan zou ik meer moeten weten, dus of ongesteld of niet. Heel spannend en heb nog geen idee welke kant het opgaat, voel hetzelfde als vorige maand dus kan er geen voorspelling van maken.

@straycat, dat ziekenhuis kamertje klinkt echt verschrikkelijk. Ik ben heel blij dat wij het gewoon thuis mogen doen. Ons ziekenhuis ligt op 10 min afstand dus dat kan makkelijk. Maar kan me heel goed voorstellen dat je man er niet zo blij mee is en er moeite mee heeft. Mijn vriend zou het daar niet eens voor elkaar krijgen geloof ik. die kan al niet plassen als er mannen naast staan laat staan in een kamertje waarvan iedereen weet wat je daar doet. Niet fijn!! Wanneer krijg je deze uitslag weer?

@teddy, Fijn dat jullie nu beter weten hoe en wat, dat zal wel wat meer rust geven denk ik. En fijn dat je dan nu je vakantie kan gaan plannen, zeker nu je een tijdplanning hebt gehad. En ik ben blij voor je dat je deze maand minder last hebt van de clomid:).Ik hoop dat je man idd op tijd terug voor de iui.

@mci, Wat een lieve vriendin heb je! Super fijn dat ze zo goed reageerde en interesse toonde door al die vragen. Dan kan je het goed uitleggen. Ik krijg ook veel vragen van mijn schoonzusje en zusjes, die vinden het ook heel interessant hoe alles loopt en leven ook heel erg mee. Word zo de drempel om het aan je moeder te vertellen volgende week ook wat lager? Altijd lekker om zo'n weekendje te hebben, dan kan je er weer ff tegenaan, iig dat heb ik vaak.

Fijne dag/avond nog allemaal!

14. Teddy1984

Teddy1984 Actief lid

5 jul 2014
    117
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi, hier helaas geen goed nieuws. Ik had vanochtend de echo en hoewel ik nog 2 eitjes had, was er ook al 1 gesprongen. Ik was dus al bezig met ovuleren. Nog bloed laten prikken ter controle en daar kwam hetzelfde uit. Ik baal hier echt van!!! Ik had zo gehoopt nog 1 extra IUI-kans mee te pakken voordat we aan ICSI gaan beginnen. Het komt nu allemaal ineens een stuk dichterbij en dat vind ik best eng.
    Mijn man komt morgenavond weer thuis en ik denk dat we het dan maar eens heel gezellig moeten maken, je weet maar nooit...

@straycat, wow dat klinkt inderdaad echt als een fabriek bij jullie in het ziekenhuis. Dat hadden wij gelukkig niet. Mijn man vond het ook vreselijk om te doen, maar het hoort er helaas wel bij. Want of je nu IUI of IVF/ICSI gaat doen, de man moet altijd op het kamertje 'produceren' als je wat verder van het ZK woont. Maar het blijft wel 'akward' zeg maar haha.

@MCI, Nou het lijkt er nu helemaal op dat we straks ongeveer rond dezelfde tijd aan het ICSI traject gaan beginnen. Heb vandaag wel besloten om gewoon door te gaan met de clomid, want dat geeft ons volgende maand ten minste nog een hele kleine kans en hoe eerder we met ICSI kunnen beginnen, hoe beter!

@Ineke, wat spannend weer de tweede week wachten. Hoop voor jou dat het deze keer goed uitpakt! Wat fijn trouwens dat je de gesprekken met de ggz niet meer nodig hebt. Dan ben je wel al op de goede weg!

15. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Ineke Fijn dat je het laatste gesprek hebt afgerond. Maar fijn dat ze nog wel in de speed dial staan inderdaad. Je weet maar nooit natuurlijk. Je kan altijd weer een klap of iets krijgen. En spannend allemaal hoor. Ik ben zo benieuwd. Ja het zou echt fijner als we het zo samen kunnen doen. Maar ja het is niet anders he. 17 maart horen we mee. Dan krijgen we de uitslagen en wat voor een traject we gaan volgen.

@Teddy Joh? Hoe kan dat nou dat je al aan het ovuleren was? Had je daar niet op gerekend? Of werkt je lichaam gewoon niet mee? He bah vervelend zeg. Ja bij mijn man lukte het ook bijna niet. Het is wat je zegt awkward inderdaad. Maar ik merk wel dat je echt over een grens van schaamte heen gaat zeg.

16. ineke31

ineke31 Lid

22 jan 2015
    49
    0
    0
    noord brabant
    @teddy, o nee wat erg dat je al aan het ovuleren bent! Vind het echt vervelend dat het er nu uitziet dat jullie niet nog een poging iui kunnen meepakken. Dan maar hopen dat het gezellig maken met je man voor een goede uitslag zorgt. Je weet idd maar nooit! Zal je altijd zien he, dan wil je iets heel graag en dan gooit je eigen lijf roet in het eten.
    Voor mezelf hoop ik natuurlijk dat het deze keer wel is aangeslagen, en ben ik ook heel blij dat ik het nu zonder die gesprekken kan doen. De ervaring leert me wel dat het vaak een half jaartje duurt voor ik weer dat nummer draai maar zolang het niet nodig is geniet ik daar een beetje van haha.

@straycat, Worden dus weer een paar weekjes afwachten. Lijkt me heel erg vervelend. Wij hebben maar een keer op die uitslag hoeven wachten ( tel ik de keer dat ze ons potje kwijt waren en wij drie weken hebben gewacht niet mee;), ze zeiden het pas toen wij zelf belden waarom het zo lang duurde, zoooo onprofessioneel). Hoop voor jullie dat er na deze uitslag een plan van aanpak komt zodat je weet waar jullie aan toe zijn!

17. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @Ineke Ja dat wachten word zo onderhand gewenning hoor. En wat erg dat ze jullie potje kwijt waren. Ook geen reclame voor het ziekenhuis. Best wel onprofessioneel inderdaad. Ja ik hoop ook echt dat het nu snel gaat. Mijn moeder had gisteren mijn zus aan de telefoon. En die vertelde dat vrijwel altijd onderaan de ladder beginnen. Dus meestal met IUI. Maar ik zei al tegen mijn moeder dat verschilt ook hoeveel zaad er in zit enzo. Nou het zal mij benieuwen.

18. MCI

MCI Lid

30 jun 2014
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Haaai,

het is een beetje druk op het werk, dus ik verwaarloos jullie ;)

@ Ineke, wat fijn dat je je weer zo goed voelt dat je de ondersteuning even niet nodig hebt! En maandag spannend dus, lijkt alweer heel snel maar waarschijnlijk voel jij dat niet zo :p
    Ik vond alle vragen ook fijn ja, hoe meer je uitlegt hoe beter mensen begrijpen wat het allemaal inhoudt. De drempel naar m'n moeder voelt nog steeds wel hoog, had het daar ook met die vriendin over. Zij snapte wel wat ik bedoelde, maar gaf ook aan dat m'n moeder het waarschijnlijk nog erger vindt als ze achteraf nergens van heeft geweten. Dat laatste is ook wel zo denk ik.

@ Straycat, wat vervelend dat dit ziekenhuis dan net te ver weg is. Lijkt me ook onprettig voor je man! Maar het is natuurlijk belangrijk dat de kwaliteit en temperatuur optimaal blijft. Toch stom dat een ziekenhuis zo'n kamertje dan net niet wat beter inricht ofzo, of zorgt voor wat meer ruimte tussen de afspraken zodat het niet zo lopende band werk wordt. Hier kan het (gelukkig) ook gewoon thuis, wij moeten een kwartiertje rijden. Fijn dat je inmiddels een datum hebt voor een nieuwe afspraak, alleen jammer dat je toch weer een paar weken moet wachten hè. Ik denk dat de volgorde idd meestal IUI-IVF-ICSI is, maar precies wat jij zegt als het zaad heel slecht is kun je ook zomaar meteen bij ICSI moeten beginnen. De opbouw met eerst IUI lijkt me voor jezelf wel prettiger, iets rustiger beginnen in het traject zeg maar. Ik hoop in ieder geval op een behandelplan voor je de 17de.

@ Teddy, o nee balen!! Bah, echt shit voor je :( Het was zo fijn geweest als je de IUI nog had kunnen doen. Inderdaad nog maar proberen gezellig te maken en wie weet. Stom dat je lichaam ineens toch weer iets anders doet he, blijft niet te voorspellen helaas. Goed dat je een beslissing hebt genomen over de clomid, ik hoop dat je dan idd eerder kunt beginnen.

Ooh ik lees nu pas van dat potje bij jullie Ineke, dat is wel heel onprofessioneel! En vooral dat ze het niet eens melden! Gelukkig eenmalig ;)

Hier weinig spannends te melden, volgende week maandag weer afspraak dan hoop ik meer te weten.

19. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    @MCI Ja ik vind het ook best wel vervelend. Ik zei ook al tegen mijn man waarom ze die kamers nou niet knus inrichten ofzo (desnoods met een bed of iets). Dan moet je wel oppassen dat het niet van die halve peeskamertjes worden natuurlijk, maar zo'n kaal kantoorkamertje is niet bevorderend nee. Ja ik baal er echt van dat we weer een eindje moeten wachten. Maar het valt me uiteindelijk nog wel mee. Ik had het langer verwacht. Ik hoop ook dat we kunnen starten met IUI. Inderdaad wat je zegt dan kan je rustig aan beginnen. Jullie horen het wel in ieder geval de 17e.

20. ineke31

ineke31 Lid

22 jan 2015
    49
    0
    0
    noord brabant
    Hoi Dames,

@straycat, Ja dat wachten dat herken ik wel. Dat is bij ons ook zo, het hoort erbij en het is eenmaal niet anders. Het was trouwens niet in het ziekenhuis dat ze ons potje kwijt waren maar bij het diagnostisch centrum, wij moesten daarheen voor de testen van mijn vriend. In het ziekenhuis zijn ze gelukkig een stuk professioneler haha.

@mci, Nee ik ben het met je eens hoor, ook voor mij voelt dit als heel snel. Denk ook dat dat komt omdat we met die hormoonprikken al zo snel moesten beginnen. ik had toen het idee dat mijn cyclus amper begonnen was toen we al moesten beginnen. Moet ook zeggen dat deze wachtweken best snel zijn gegaan. Ik snap ook wel dat de drempel hoog blijft om het je moeder te vertellen, maar als je dat gedaan hebt blijkt het miss allemaal heel erg mee te vallen. En als je dan wel goed nieuws kan brengen in de toekomst is dat ineens super goed nieuws. Ik denk ook dat ze het erger vind als ze uiteindelijk van niks heeft geweten. Dat zou mijn moeder wel zo hebben iig.

@ Teddy hoe gaat het met jou? Blij dat je man weer thuis is?

Overigens heb ik wel beetje goed nieuws. Ik heb vandaag gehoord dat ik die nieuwe baan heb, en kan over 2 weken beginnen. Valt dan wel precies in een nieuwe cyclus (als deze keer niet werkt dan) dus ik denk dat we dan een maand overslaan, zodat ik niet na 2 weken al weer baanloos ben haha.

Deel Deze Pagina