lotgenoten gezocht: man slecht zaad!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door , 19 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

patricia begrijp je wel een beetje hoor ik wordt zelf elke maand ook onuitstaanbaar soms hormonen he. wacht eerst rustig de uitslag af en ga dan kijken wat je mogelijkheden zijn en wat jullie dan willen doen succes in ieder geval.

ik heb bericht gehad van het radboudziekenhuis en we moeten er woensdag 14 november naartoe heb aan de ene kant zoiets van hehe eindelijk, maar aan de anderen kant wil ik het eigelijk helemaal niet zo dubbel.... we wachten het maar weer af.
    ik moet trouwens naar dr Mourad iemand bekend met deze dokter?

2. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Jinky, heb jij dan niet ook 2 stiefkinderen als hij het zo wil zien? Of heeft hij geen contact meer met ze?

Miss butterfly 14 november, schiet aardig op, ik ken je dr.Mourad niet, maar ik wens je alle goeds!

Patricia wat Smoekie zegt klopt, hoe zou jij je voelen als het aan jou lag! Wees alsjeblieft wat milder naar hem, hij kan er niets aan doen meid! Maar evengoed, voor jullie ook alle succes.

3. Niet meer actief

stienke bedankt

4. Patricia78

22 okt 2007
    16
    0
    0
    Hoi meiden,

Bedankt!
    Relativeert echt, en ik moet ook gewoon in het hier en nu blijven, maar vindt dat verdomt moeilijk. Zeker omdat mijn vriend wel 2 kinderen heeft die om het weekend bij ons zijn. Ik wordt steeds weer geconfronteerd met wat ik graag met hem wil en hij met een ander heeft.
    Kan ik gewoon niet uitstaan. mar het gaat er ook om dat hij mij iets wil ontnemen (mocht het allemaal niet lukken) wat hij zelf wel heeft en dat ik niet eerlijk.

Is dat trouwens echt zo Smoekie, dat na de operatie je er de eerste 3 maanden niets van kan verwachten? was fijn als de uroloog daar ook iets over had gezegd.

De operatie is trouwens niet heel goed gegaan toen. De uroloog vond het erg tegenvallen terwijl mijn vriend "maar" 4 jaar gesterilliseerd is geweest.

5. Patricia78

22 okt 2007
    16
    0
    0
    Hoi meiden,

Bedankt!
    Relativeert echt, en ik moet ook gewoon in het hier en nu blijven, maar vindt dat verdomt moeilijk. Zeker omdat mijn vriend wel 2 kinderen heeft die om het weekend bij ons zijn. Ik wordt steeds weer geconfronteerd met wat ik graag met hem wil en hij met een ander heeft.
    Kan ik gewoon niet uitstaan. mar het gaat er ook om dat hij mij iets wil ontnemen (mocht het allemaal niet lukken) wat hij zelf wel heeft en dat ik niet eerlijk.

Is dat trouwens echt zo Smoekie, dat na de operatie je er de eerste 3 maanden niets van kan verwachten? was fijn als de uroloog daar ook iets over had gezegd.

De operatie is trouwens niet heel goed gegaan toen. De uroloog vond het erg tegenvallen terwijl mijn vriend "maar" 4 jaar gesterilliseerd is geweest.

6. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw

7. Niet meer actief

volgens mij ook jinky haha

8. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Whaaaa sorry meiden foutje, moest dat dan niet Patricia zijn, of doe ik het dan weer niet goed...nogmaal sorry :oops:

9. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
  10. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik snap je frustratie wel Patricia, maar ik neem aan dat je bij je man/vriend bent om hem en niet om het feit dat je hij zaaddonor voor je is?
    Voor hem is dat ook moeilijk.. ook zijn mannelijkheid is aangetast na het nieuws dat hij minder vruchtbaar is...

Blijf goed praten met elkaar, je komt er heus wel samen uit!

Het grappig is dat ik juist zei tegen mijn man dat als het niet via icsi zou lukken ik liever zou adopteren dan zaaddonor gebruiken, omdat het anders alleen biologisch van mij zou zijn en niet van hem en dan beter de keus kunnen maken om een kindje te adopteren dat biologisch helemaal niet van ons is.. maar mijn man dacht daar heel anders over... die wil juist meemaken dat ik zwanger ben en er vanaf het begin af aan bij zijn, dus hij zou juist wel voor zaaddonor gaan... zo zie je maar weer... iedereen is en denkt anders en het enige dat helpt is samen praten!

Hopenlijk komen jullie er samen uit.

xxx Jootje

11. Niet meer actief

zo zie je maar weer hoe verschillend mensen zijn

12. Beata

Beata Actief lid

11 sep 2007
    118
    0
    0
    utrecht
    hej meiden!,

Wel eens over Proviron25 gelezen?
    Dat gebruiken de mannen in Polen on hun zaad te verbeteren,dat wilde ik ff laten weten :D

Groetjes,

Beata

13. Patricia78

22 okt 2007
    16
    0
    0
    Hoi Jootje,
    natuurlijk ben ik bij mijn vriend om hem. ik had het anders gevonden als hij gewoon slecht zaad had. Nu komt het omdat hij zich heeft laten sterilliseren, vind ik echt een ander verhaal. Hij heeft namelijk wel 2 kids met iemand anders en ik wil ze ook zo graag met hem.....

Groetjes Patricia

14. Niet meer actief

Een tip voor mannen met slecht zaad:

vit c, zink en selenium als supplement gebruiken.

Mijn mannetje had een varicocèle, is ie aan geopereerd. Voor de operatie 950 duizend zwemmers met verminderde beweeglijkheid en kwaliteit.
    Na operatie 3,2 miljoen zwemmers. ( 3 maand later)

Maar nu met gebruik van bovenstaande 23 miljoen zwemmers en na bewerking nog 7 miljoen over voor de IUI.

15. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hai,

Mijn mannetje heeft 1,5 jaar vitamine C, Selenium en Zink geslikt (en nog een paar maanden Aloe Vera sap gedronken) maar geen resultaat! De zwemmers zijn in die 1,5 jaar meerdere malen getest, maar er is geen enkele verbetering geweest. Helaas....

16. De mijne is ook geopereerd aan een varicocele. Voor de operatie 14 miljoen, nu een maand later al 40 miljoen zonder al die supplementen.
    Het blijft ook een momentopname, kan ook aardig wat verschil in zitten!

17. Niet meer actief

beata nee dat ken ik niet weet ook niet of het dan wel aangeraden wordt hier

18. Patricia78

22 okt 2007
    16
    0
    0
    hallo meiden,
    a.s. donderdag gaan we naar de uroloog om te horen hoe het zaad van mijn vriend is. Vind het zo verschrikkelijk spannend!
    Moeilijk om de boel los te laten hoor. Het is zo welkom!
    meteen komen a.s. weekend ook zijn kids........
    Ik hoop dus niet dat het slecht nieuws is, wordt ik meteen weer geconfonteerd met zijn kids......
    heb wel ff een oppepper nodig....

Groetjes....

19. Naima

Naima Lid

10 okt 2006
    59
    0
    0
    Succes donderdag, ik hoop met je mee op een goede uitslag!

20. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Heel veel succes donderdag meid!

Deel Deze Pagina