Mijn dochtertje is nu 6maand en 3 weken! Maar wil absoluut nergens anders slapen!! Ook niet bij opa's en oma's!!! Terwijl ze dan dooooood en doooood moe is maar gewoon niet toe wil geven!! Wij gaan bijv. dus al ipv. 's avonds 's middags op verjaardag! Maar een middagje bij mijn moeder bijvoorbeeld, dan moet ze eigenlijk wel even op bed 's middags maar wil ze dus niet! Is er iemand die tips heeft??
Waar slaapt ze in als ze bij iemand anders is? Hier een meisje van 6mnd en 2 wkn, die thuis wel het beste slaapt, maar gelukkig ook bij de oma's. Ze slaapt daar in een campingbedje, in haar eigen Puckababy. 's Avonds is tegenwoordig lastiger als we naar iemand toe gaan, gewoon op een groot bed doet ze bijna niet. Heb haar nu 2 keer wakker gehouden en dat ging gelukkig ook goed, maar wil daar geen gewoonte van maken. Ik hoop dat je meisje snel gaat aanwennen om ook ergens anders te slapen, of is het alleen als je op visite gaat? Of passen ze ook op?
Mylène slaapt bij beide opa's en oma's in een ledikantje! Dus kan niet aan het campingbedje liggen. Wij hebben een sta caravan en daar een campingbedje, daar wil ze ook bijna niet slapen. Ze heeft er blijkbaar erg veel moeite mee ergens anders te slapen. Ik heb nu een snoozzz besteld.. (ze draait erg veel in d'r slaap en draait dan op d'r buik, vind ik geen fijn idee! en ze wordt dus erg vaak wakker omdat ze te moe is denk ik om terug te draaien) Ik ga dus kijken of dat hier thuis werkt zodat ze weer door gaat slapen want dat deed ze altijd wel en nu niet meer. Als de snoozzz hier thuis werkt dan neem ik die natuurlijk in het vervolg ook mee naar opa's en oma's. Avond ritueel hier thuis: 19:00-19:30 douchen 20:00 flesje Van onder de douche ga ik met haar naar onze slaapkamer, ga ik haar aankleden. Neem haar mee naar beneden en dan mag ze nog even met papa knuffelen en die doet haar slaapzak aan. Intussentijd maak ik haar flesje klaar. Dan valt ze aan het eind van de fles in slaap en leg ik haar in d'r bedje. Als wij bij mijn moeder zijn, volgen we gewoon dit ritueel. Bij mijn moeders vriend ook. Bij mijn schoonouders komen wij bijna nooit 's avonds. Maar ook overdag wil ze nergens slapen... En wil hoe dan ook niet bij een ander zijn ze is erg éénkennig Dit komt waarschijnlijk omdat ik elke dag met haar thuis ben.. Maar goed.. Ik neem dus mee altijd slaapzak, chicco slaapmaantje, speentje, tuttepop van difrax (eigen) en een knuffel koe! Allemaal van thuis, dus begrijp niet zo goed waarom ze dan nergens anders wil slapen.