De titel zegt het al he Ik ben Daniëlle en zit sinds sept 2010 in de mmm.....we hebben 1icsi poging gedaan en die was helaas mislukt en we zitten nu in de wachtweken van onze 1e cryo tp(we hebben nog 3 rietjes over) Ik zoek eigenlijk mensen met ervaringen in cryo tp en vrouwen die er misschien nu ook mee bezig zijn en vrouwen die zwanger zijn of geweest zijn van een cryo.... En suc6 verhalen zijn meer dan welkom
Hey, Wij hebben de 31ste de tp van onze niet meer telbarecellige embryo gehad. Onze vorige waren alle 4 niet goed gekomen, dus waren verbaasd dat deze zelfs voor lag op groei. Verder geen cryo's met positieve afloop voor je, van mezelf, een vriendin van mij heeft een prachtdochter van 4 uit de cryo's. Sterkte op het wachtbankje. Spannend heh!
@llkh dank je wel voor je reactie.....wat leuk dat we zo.dicht bij elkaar zitten met onze cryo tp....het is idd een ramp dat wachten en super spannend....ik hoop zo dat het goed zit maar ja dat willen we allemaal wel he Hoop dat we allebei volgende week goed nieuws te melden hebben hiero
Ja vond ook erg bijzonder dat we zo dicht bij elkaar zitten! Door dat het zo'n goed ei is ben ik deze maand nerveuzer en zenuwachtiger dan voorgaande pogingen. Ben er veel en veel meer mee bezig dan voorheen. Misschien ook doordat het de laatste is. Wij worden vanuit het zkh door een psycholoog begeleid (heeeeel fijn), en die zei dat het wetenschappelijk is bewezen dat het niet uitmaakt hoeveel je ermee bezig bent. Wat mij weer verlichting in mijn stressniveau geef. Ik was aan het stressen van het stressen... Nu sta ik stil bij ieder darmkrampje of wat anders in de hoop zou het, of nog geen ongi aub... Pffff.... Wanneer ga jij testen? Ik probeer het zolang mogelijk uit te stellen... Wil niet telleurgesteld worden, met een neg. Test. Van het zkh moet ik uiterlijk donderdag testen. X
Hallo meiden, Ik lees graag mee als het mag!. Gister heb ik een terugplaatsing gehad van 2 embryo`s!! Zo schattig dat ze zeiden dat er 1 al voor de helft uit het schilletje aan het kruipen was!! Nou ja afwachten ook maar. Wanneer mogen jullie testen? Ik moet 10 dagen wachten dus dat zou volgende week Zondag zijn! Veel succes!!
Hoi allemaal, Ik heb 10 augustus een tp gehad van 4 dagen oud cryo en ben nu 6.2 weken zwanger ervan! Gebruiken jullie ook utrogestan bollen? Ik namelijk wel. Hopen op een mooie test bij jullie....
Mijn zkh doet terugplaatsingen in eigen cyclus. Beetje jammer als je na de terugplaatsing geen extra steuntje in de rug krijgt. Het nadeel voor mij van die bolletjes is, is dat ik de maand erop dan een schimmeltje heb. Ook niet geheel bevoordelijk voor een ukkie. Sandra iig gefeliciteerd! Romy, 11 sep is mijn nod, maar het zkh hanteerd 14d na tp, dus dat is de 14e. Nu moet ik de 13e naar het zkh, en ik moet voor die dag getest hebben. Dus de 12e uiterlijk 13e! Succes!
@Vlinder: nou, je 'kent' mij al van een ander topic. Vorige woensdag laatste cryo tp gehad van onze eerste icsi. Mag woensdag testen, maar misschien waag ik er zondagavond wel een testje aan ... Hoop dat dit topic meer succesvol zal zijn dan het andere. Hoe voel jij je nu? @Sandra: gefeliciteerd met je zwangerschap!
@llkh wat bijzonder dat jullie begeleid worden door een psycholoog....bij welk ziekenhuis zitten jullie? Das wel heel goed nieuws dat het niet bewezen is dat de hoogte van het stress niveau kwaad kan hoor want heb er ook aardig last van haha ik vind het zooooo spannend....ik denk dat ik zondag of maandag zelf ga testen want volgens de dokter in het ziekenhuis moet je er niet van staan te kijken als je ong 8 dagen na je tp ongi word als het mislukt is....dus denk ik bij mn eigen als ik op dag 10 nog niet ongi ben ga ik testen(dat is zondag en dan is het ook 14 dagen na mn eisprong).... @romy welkom en spannend he dat wachten of het gelukt is of niet pfff de hoeveelste tp is dit voor je? Ik ga denk ik zondag testen mits ik niet ongi word natuurlijk dat is dan op dag 10 na tp... @Sandra Gefeliciteerd en wat fijn om een suc6 verhaal te lezen hiero...die kunnen we allemaal wel gebruiken in de stress periode van het wachten..... @Stiertje Ik hoop ook idd dat we hier wat meer positievere resultaten krijgen ja Ik voel me verder wel goed...heel zenuwachtig en bang dat het mislukt is....en heb nog last van mn buik....opgeblazen gevoel en krampjes...en ik ben een beetje emo maar ja dat kan natuurlijk aan de spanning liggen en hoe voel jij je? Ik ga denk ik ook zondag testen net als jij ook al moet ik pas over een week bloedprikken.....ik zit dan op 14 dagen na eisprong dus moet dan mogelijk zijn om een posi test te krijgen...hopelijk....
Het vlinder, Mijn ei was op dinsdag en de tp vrijdags. Ik ben altijd goed op tijd ongi, dus als ik niet test en het is neg dan weet ik dat dinsdag hoe dan ook. Dit weekend wil ik zowiezo nog niet testen. Miss maandag als het niet meer te houden. Van het zkh moet er getest worden. Als ik dinsdag niet ongi wordt test ik woensdag of donderdag desnoods nog een keer. Tenzij maandag al positief is. Stiertje, jij sterkte ook op het bankje!
@Vlinder: vandaag is mijn buik vrij rustig. Heb de afgelopen dagen steeds een gevoelige, opgezette buik gehad. Het is vandaag 2 weken geleden dat ik de pregnyl heb gespoten, dus dat zal nu zo ongeveer wel uit m'n bloed zijn. Verder voel ik me redelijk rustig, vergeleken met de vorige tp. Misschien doen de acupunctuurnaaldjes toch hun werk! @llkh: ik heb ook een cryo tp in eigen cyclus, met alleen pregnyl dus. Vind het juist wel fijn. Even geen troep in m'n lijf!
Hier vorige maand begonnen met Cryo-terugplaatsing(en). Ik was sceptisch. Iets dat in de vriezer heeft gelegen... moet dat nog levensvatbaar zijn? De eerste cryo was gelijk raak! Ik ben inmiddels 9 weken zwanger. Het is nog vroeg, maar ik heb goede hoop. Het kan dus echt! Heel veel succes!!!
@merah wat super om jou suc6 verhaal hier te lezen het doet me echt goed om te lezen dat het echt wel mogelijk is en Gefeliciteerd @stiertje ben het met je eens want ik vind het ook heel erg prettig om alleen pregnyl te moeten spuiten en voor de rest helemaal niks
@Vlinder: ik vond het zo bedrieglijk dat de medicijnen de menstruatie tegenhielden! Denk trouwens dat ik binnen een paar dagen wel ongesteld ga worden en dus dat deze tp mislukt is ... Het voelt precies zoals anders wanneer ik ongesteld word. Balen ...
Hi Meiden, Mag ik met jullie meekletsen? Ik heb vandaag de TP gehad van ons enige cryo in het VUMC. In Juni een mislukte verse TP gehad. Toen zat ik niet goed in mijn vel en raakte ook nog eens midden in de behandeling mijn baan kwijt. Eigenlijk was het dus niet echt een verrassing dat ik op de testdatum ongesteld werd. Daarna heb ik een flinke dip gehad. De teleurstelling van de mislukte TP en het kwijtraken van m'n baan werd me allemaal even teveel. Dit keer zit ik gelukkig een stuk beter in mijn vel. Ik voel me rustig en heb er veel meer vertrouwen in deze poging. Ik doe ook acupunctuur. Ik heb maandag Ovitrelle gespoten en sinds donderdag gebruik ik Utrogestan 3x per dag 1 ter ondersteuning. 21 Sept. moet ik bloedprikken bij ons plaatselijk ZH voor de zwangerschapstest. Ben sinds woensdag eigenlijk non stop misselijk met gisteren en vandaag als hoogtepunt. Zit echt tegen het randje van spugen aan. Zo misselijk was ik niet bij de verse TP en zelfs niet toen ik de eerste keer zwanger was (bij 12 weken een MA helaas. Vruchtje gestopt met groeien met 6,5 wkn) Zal nu wel van de Ovitrelle komen denk ik...
@roodje welkom en Tuurlijk mag je meekletsen spannend he die wachtweken..... @iedereen hoe issie meiden Hier is het over en uit voor deze cryo poging......gister nega getest en vandaag is de ongi doorgezet pffff echt gewoon Kut als ik het zo mag zeggen......maar we blijven doorgaan en ik heb vr de 21e weer een 1e echo voor de volgende.cryo tp.....hopelijk met positiever resultaat.... @iedereen die nog in de wachtweken zitten,richting tp gaan heel veel suc6 en hopelijk gaat het bij jullie beter als bij mij....
Jeetje Vlinder wat rot voor je. Wel fijn dat je zo snel weer een nieuwe cryo TP kan en mag doen. Dit is de enige cryo die wij hebben, dus als deze niet blijft plakken dan begint het hele circus weer opnieuw helaas...
Hier helaas ook einde oefening. Balen, want we moeten nu weer het circus in. RooDje: duimen voor jou!!
Hi meiden, Hier wel een suc6 verhaal! Ik ben al mama van een prachtige dochter van bijna 1,5 en nu al 29 wkn zwanger van onze 2e dochter Beide zijn ze uit onze 2e icsi poging en allebei zijn ze uit de diepvries Een soort tweeling maar dan niet even oud haha Het kan dus echt! Veel suc6 en ik hoop dat jullie net zoveel geluk zullen hebben als ik! Liefs