Hi Elba, ja ik heb vanmorgen pregnyl gekregen, een klein spuitje in mijn bil hope dat het allemaal goed gaat morgen. Ben wel een beetje ziekjes weet niet of het door de injectie komt of omdat ik gewoon griep krijg. Voor jou ook snappend zeg!!! ik zal voor je duimen. Ze spuiten de zwemmers zo ver in dat ik niet denk dat ze er uit kunnen vallen als je opstaat, maar ik heb er verder geen ervaring mee. Hoeveelste keer IUI is dit voor jou?
Ja heel erg balen..moet nu dinsdag voor de echo..kijken hoe mn eigroei is..en dan kijken wanneer k weer terug moet..ik gebruik alleen Ovitrelle..voor mn eisprong..meer nog niet..en wat gebruik jij?
Dat is indd nog zacht uitgedrukt..maar we gaan weer verder..volgende behandeling..kijken wat er dan gebeurd..
en hoe is het verder hier meiden..lees dat er weer iui heeft plaatgevonden..spannend!! En dat wachten duurt zoooooooooooo lang..normaal vliegen 2 weken..maar nu..gaat het zooo tergend langzaam..niet normaal..zal voor jullie duimen!
Ik moet 2 maanden wachten!!!! Mijn ziekenhuis heeft een zomerstop van 6 weken wat betreft IUI.... Hoe verzinnen ze het??? Kan er echt niet met mn hoofd bij.
Juf aman, wat balen zeg. 2 maanden dicht. Waar slaat dat op! Hoi Lieke, Ik krijg fostimon en pregnyl. Vind het wel fijn om het met hormonen te doen. Is dat maar geregeld. Het is de 1e IUI voor mij. We zien wel. Nu de wacht weken. Geduld is een schone zaak zeg ik.
Hoi natas, gezellig wachten. Zet hem op he! Weten jullie na hoeveel dagen na de inseminatie je ongesteld wordt?
Ik moet morgen om 12 uur voor de 3e iui, dan hebben we op 4 juli een tussentijds gesprek met de gynaecoloog aangezien ik ondanks de 100 mg clomid telkens maar 1 eitje heb. Hopelijk is het voor de meiden hierboven snel raak. Spannend hoor, ik zal ook duimen voor jullie! liefs Loves
Zet hem op loves. Misschien krijg je nu wel prikhormonen. Is een eitje eenbeetje te weinig? Die hormonen werken beter. Misschien kunnen we een lijstje maken met alle NOD's en IUI pogingen. Is dat wat? Lekker overzichtelijk.
Dank je Elba! Ik ben benieuwd wat ze nu gaan doen, misschien prik hormonen of iets anders. Het is even afwachten. Ze hebben vandaag 4,4 miljoen zaadjes ingebracht met 77% heel goed beweegelijk, dat is heel goed zijn de gynaecoloog. Klinkt leuk een lijstje maken! Wanneer weet jij iets meer Elba? Heb je net weer een iui achter de rug?
Ja, vorige week heb ik geiuid, dus nu nog een week en een dag wachten. We moeten denk ik de NOD's van iedereen verzamelen. Mijn NOD is dus: 4 juli. He loves, jij hebt dus ook net een IUI gehad. Welkom op de wachtbank. Gezellig.
Ik hoop dat het prikken niet nodig is en anders dat het heel goed werkt. Schijnt soms net het verschil te maken.
Dag allemaal, Ik ben nieuw hier en ik zie overal zo veel verschillende info staan, dat ik toch maar besloten mee te doen: Heb 13 juni mijn eerste iui gehad, moest eerst 5 dagen Clomid slikken en daarna Ovitrelle spuiten om de ovulatie te stimuleren. Afgelopen maandag mijn zwangerschapsgest in het ZH gehad en die was helaas negatief.. Ik zie bij jullie over wachten op de NOD, maar dan vraag ik mij dus af of jullie geen zwangerschapstest krijgen en/of dat niet standaard is? Ik moet nu wachten tot mijn cyclus weer begint en dan mag ik zelf kiezen of ik meteen weer voor iui 2 ga of een maandje rust neem...? Krijgen jullie die keuze ook? Sowieso wens ik jullie allen heel veel succes en hoop dat het allemaal snel de moeite waard is geweest!
Hmmm. Ik moest aan het begin van deze cyclus bellen voor een afspraak voor mn eerste echo voor de 1e IUI ronde. Ik had alleen geen idee meer op welke dag ik moest komen. Vandaag dus ongesteld geworden en gebeld. Blijkt dat ik op dag 3 of 4 moet komen. Ze kon me een afspraak voor vrijdag maken. Maar ja ... ik ben van donderdag t/m maandag niet in het land. Weer een maand wachten dus. Shit!
Hoi, Ook ik ben een 'IUI meisje' en hoop hier met jullie mee te mogen kletsen. Even wat info over mezelf: Na heel lang zelf proberen zijn we de MMM in gegaan. Na zaadonderzoek, samenlevingstest, bloedprikken, fertiloscopie etc. is er geen oorzaak gevonden voor het uitblijven van een zwangerschap. Dus luidt de diagnose 'onbegrepen infertiliteit'... In maart dit jaar hebben we de eerste IUI in eigen cyclus gehad. Ik voelde van alles wat leek op een zwangerschap, maar een negatieve test en menstruatie bewees het tegendeel. (Wat kan je lichaam dan een spelletje met je spelen hè.) In april hebben we de tweede IUI gehad, deze keer met een cyclus die gestimuleerd werd met Puregon. Ook helaas niet gelukt. In mei zijn we er een weekje tussenuit geweest waardoor ik geen behandeling kon ondergaan (met een FSH zoals Puregon moet je nl. onder controle blijven staan zodat de 'boel niet ontploft'). Vandaag heb ik m'n 3e IUI gehad en nu weer de twee vreselijke wachtweken. Mijn NOD (10 juli) valt in mijn vakantie, dus ik hoop dat wij dit jaar een extra leuke vakantie hebben... Liefs!
He Lente kriebel en byzoen, welkom, helaas, dat wel. Liever zwanger geweest natuurlijk. Spannend byzoen eerste iui. Voor mij ook. Ik zit nu ook op de wachtbank! Gezellig. Ik vind alleen die pregnyl bijeffecten zo irritant. Dan denk je dat je zwanger bent. Is dat met ovitrelle ook zo? Lentebloem raar he die onbegrepen infertiliteit. Wij hebben er ook mee te maken. Volgens mij de meesten. maar ja wat doe je er aan. Kan best iets zijn dat ze gewoon nog niet kennen denk ik dan. Of pech, ja je weet het niet.
De eerste IUI vond ik ook zo super spannend. Ik weet niet of het de pregnyl (of ovitrelle, want dat is hetzelfde maar dan in een pen...toch?) was waarvan ik de symptomen kreeg, maar het is inderdaad erg irritant. Ik neem mezelf steeds weer voor niets op de symptomen uit te doen, maar het is me nog niet gelukt. Bij elk steekje, vlaagje misselijkheid etc. dacht ik: 'Zou het dan toch?' Byzoen: Bij ons in de kliniek moet je zelf testen na 16 dagen. Ik heb ook nog niet gehoord van een test die je via het zkh of kliniek moet doen. Jammer dat de jouwe negatief was. De keuze voor een volgende ronde maak je uiteraard altijd zelf. Ik heb na de tweede IUI gewoon niet gebeld voor een uitgangsecho ivm vakantie, de maand erna wel en dan start je gewoon weer. Maar ik weet natuurlijk niet hoe het bij andere instellingen gaat.
Ja irritant he, die symptomen. Omdat je je zo laat misleiden. Probeer me echt wat te laten ontnuchteren. Maar het is toch moeilijk. 16 dagen na pregnyl testen denk ik dan.
Bij de eerste keer iui heb ik ook ovitrelle gehad, nu 2 keer pregnyl en dat bevalt toch wel beter. Hier ook een onbegrepen invertiliteit, raar toch dat er geen oorzaak is en toch nog niet zwanger geworden. Wij zijn sinds ongeveer 3 jaar bezig voor een eerste kindje. Heb vorig jaar september wel een miskraam gehad met 7 weken, zwanger worden is dus wel mogelijk. Mijn NOD is 8 juli. Vind het toch elke keer weer spannend die 2 weken wachten, voel ik wel iets..voel ik niks.. pff. We moeten sterk blijven en duimen dat we allemaal zo snel mogelijk zwanger mogen worden! Kus van mij