He bah.... iedereen heeft weer last van het marcherende rode kruis... had ik zo niet gehoopt voor jullie en voor mezelf... Idd Elba zeker een raar soort sm..... Ik heb een nieuwtje... aangezien de kinderwens bij ons niet vanzelf gaat heb ik besloten een nieuwe opleiding te gaan doen.... hoop dat als het lukt met kinderen ik het kan combineren... liefs dieny
Spannend hoor, succes morgen in het ziekenhuis. Hopelijk ook voor jullie snel een wondertje! Kus loves
Eerste afspraak zit er op. Nog een keer uitleg gekregen en de uitgangsecho. Nu maandag, woensdag en vrijdag weer terug en dan waarschijnlijk op zaterdag (de 4e) de inseminatie. Spannend!
balen is dat he dat ze gewoon nix doen int zh in de vakantie periode..onze hormonen staan niet stil helaas..maar we zullen het ermee moeten doen..kijken wat dr gebeurd..je weet maar nooit Hopelijk voor ons allemaal snel positief nieuws..zou toch wel leuk zijn.. ik duim heel erg voor jullie dat jullie en mij mag meezitten..al moeten we dr iets mee moeite voor doen..
Wat stom trouwens dat ze in sommige ziekenhuizen 'vakantie' hebben. 'Mijn' ziekenhuis heeft dat niet.
Ik heb goed nieuws. Ik ben ZWANGER!!! Had gister op vakantie een positieve test. Ik was perplex. Had het niet verwacht. Dacht dit wordt weer een lange cyclus. Maar niet dus. Zwanger. Nu hopen dat het goed gaat. Bedankt voor al jullie lieve steun!!! Ik ga zo weer door op vakantie dus zal er even niet zijn (ik heb nog geen smart phone, al miste ik die gister wel!)
Hier ook een IUI lotgenootje! Afgelopen weekend de 3e IUI gehad. Doe overigens IUI in eigen cyclus, omdat de oorzaak bij mn man ligt. Ons ziekenhuis vindt IUI met hormonen dan geen meerwaarde hebben. Mocht deze IUI mislukken dan krijgen we nog 1x IUI en daarna moeten we waarschijnlijk door naar IVF/ICSI. Hoeveel IUI's krijgen jullie? @Elba: Van harte gefeliciteerd! @GFH: Succes morgen! Zorg ervoor dat je blaas niet helemaal leeg is als je de IUI krijgt. Dat maakt het makkelijker om de baarmoedermond te vinden (ook niet zo'n volle blaas dat je op knappen staat, want dan kan het pijnlijk zijn )
Bedankt voor de tip! Hier ook IUI in eigen cyclus omdat de oorzaak bij mn vriend ligt. Wij hebben 3 pogingen in eigen cyclus en 3 pogingen met hormonen.
Hoi hoi, @elba.... wat lees ik, super gefeliciteerd meid!!!!! nu blijven plakken!!! @bybaliz & GFH succes met afwachten Liefs dieny
Hier staat de rode ferrari sinds vandaag voor de deur:x Vrijdag beginnen met puregon prikken, en volgende week dinsdag eerste echo voor de follikel meting...ben benieuwd! @ Elba, gefeliciteerd!!! Ben heel blij voor jullie. Hoe is het verder met de meiden hier? Is er al goed nieuws voor jullie? Dikke knuffel van mij
GFH, ik duim voor je, zou toch mooi zijn. Fijn dat het is mee gevallen. Ik hoop dat ik je aan kan steken!! Als de oorzaak bij je vriend ligt is er dan minder zaad of minder bewegelijk? Loves, jakkes, rode ferrari's, balen zeg. Das niet leuk. Heel veel sterkte volgende ronde!! Babyliz, hoe is het? Hier iui met hormonen gehad ondanks dat ik een normale cyclus had en ze niets bij mij vonden. Bij man lief was alles ok. Maar toch hormonen. Ik vond dat wel fijn, zeker nu natuurlijk! Tis natuurlijk heel dubbel om goed nieuws hier te brengen maar ik hoop dat het jullie hoop geeft en dat jullie snel volgen. En verder hoop ik natuurlijk op een plakkerd, toch wel spannend hoor na zo'n tijd (tis altijd spannend, dat wel denk ik).
@GFH; Fijn dat het goed is gegaan. Nu maar afwachten inderdaad... @Dieny: Dankje! @Loves: Balen zeg! Hoeveelste poging was t voor jou? @Elba: Ja dat zal zeker spannend zijn! Als je eerst maar voorbij die 12 weken bent.. Hier gaat het niet zo denderend. Had een erg mooi tempkaartje, maar sinds vandaag niet meer. Denk dat ik dit weekend gewoon ongesteld ga worden. Heb sowieso niet heel veel hoop dat het nog met IUI gaat lukken trouwens. Hierna nog 1 IUI te gaan. Zoals in m'n onderschrift te zien is de zaadkwaliteit ook best slecht. Hoeveelheid is weinig, traag beweeglijk en de vorm is ook nog eens 99% afwijkend (al tellen ze dat laatste meestal niet meer mee, maar vind 99% wel erg veel).