Lotgenoten IUI gezocht..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lieke86, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    En als de laatste IUI mislukt, wat dan? IVF?

2. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja dat kan ik me voor stellen babyliz. Wat balen. Misschien is icsi dan beter? Doe ze dat in jouw ziekenhuis? Zou je daar eerder mee willen beginnen. Kan me voor stellen dat dit zinloos voor je voelt.

3. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Grote kans dat het dan icsi zal worden ja. Doen ze wel, maar punctie en terugplaatsing moet in ander ziekenhuis. Alleen de stap naar icsi lijkt me ook erg zwaar en moeilijk, maar dit lijkt idd alleen maar zinloos.
    Nog heel even afwachten maar, na de 4e IUI zullen we wel een gesprek krijgen over het vervolgtraject.

4. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    En zoals verwacht is de 3e IUI inderdaad ook mislukt.

Hoe gaat het met de rest hier?

5. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik ben nog aan het wachten maar heb niet echt een positief gevoel. Voel me nu zoals ik me iedere maand voel een paar dagen voor ik ongi moet worden.

6. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Balen, echt balen, dat het weer mislukt is trouwens :( Sterkte.

7. Loves

Loves Actief lid

19 jan 2009
    147
    0
    16
    brabant
    Ik ben inmiddels begonnen met Puregon spuiten, morgenvroeg heb ik een afspraak in het ziekenhuis om te kijken hoeveel eitjes ik al heb. Het spuiten gaat goed, al was de eerste keer toch wel spannend. Omdat het ziekenhuis hier dicht was tot begin augutus hebben we het deze maand zelf moeten proberen. Zonder resultaat helaas! Dit wordt mijn 4e iui.

@ GFH balen zeg, hopelijk snel goed nieuws voor jullie!
    @ Babyliz dit wordt mijn 4e iui, dus hopelijk snel goed nieuws voor jullie en voor ons;)
    @ Elba hopelijk vliegen de weken voorbij voor jou, al blijft het natuurlijk altijd wel spannend.

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hallo meiden,
    Ik heb niet alles nog gelezen, maar kom ook even inbreken ;)
    Over een uurtje moet ik weer naar de gyn. Wij zijn al vanaf augustus 2010 aan het proberen zwanger te worden en dat is tot op heden nog niet gelukt. HSG onderzoek gehad was goed en ook het zaad van mijn man was goed. Vreemd he dat het dan niet lukt...Straks heb ik een gesprek over hoe het verder gaat. De gyn had het over iui dus ik ga het allemaal horen.Ben ook heel benieuwd en nieuwsgierig hoe het allemaal zal gaan lopen. Vind het erg spannend. Ben een beetje bang van dokters en ziekenhuizen..

9. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Succes!

10. miepje82

miepje82 Lid

7 aug 2012
    33
    0
    0
    Provincie Zeeland
    Hallo allemaal,

Hier ook een lotgenootje. Ik ben nieuw op het forum en ik hoop hier wat steun te vinden die ik in m'n naaste omgeving niet heb (behalve van mijn man natuurlijk).

Ik zit nu in de wachtdagen van IUI nr. 3 maar het gevoel is niet goed. Ik heb sinds gisteravond een zeurende buikpijn zoals ik de afgelopen cyclussen ook heb gehad. Dat belooft dus weer niet veel goeds. Toch heb je iedere keer opnieuw hoop dat het gaat lukken. Deze keer was het zaad van mijn man echt goed, des te groter is dan ook weer de teleurstelling.

Jullie allemaal veel succes met zwanger worden!
    Gr, Miepje82

11. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Helaas poging 1 mislukt. Vanochtend ongesteld geworden.

12. miepje82

miepje82 Lid

7 aug 2012
    33
    0
    0
    Provincie Zeeland
    @GFH; balen meid! Je mag best verdrietig zijn maar probeer jezelf weer op te peppen voor een volgende ronde!
    Als ik weer kan gaan prikken voor de volgende poging gaat het altijd wel weer. Toch maar positief blijven.

Gr, miepje

13. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Vandaag even mopperen, zeuren, klagen en wijntje drinken. En morgen weer positief!

14. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    He gfh balen hoor.

Hoe is het met jou beschuitje? Het ziet er goed uit tot nu toe. Ik hoop dat het raak is!!!!

15. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Vanmiddag IUI poging 2. Ik ging vanochtend eigenlijk alleen maar voor een echo naar het ziekenhuis maar mn follikel was al zoooo groot dat het vanmiddag alweer moet gebeuren anders zouden we waarschijnlijk te laat zijn.

16. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Zit er weer op. Of moet ik zeggen: het zit er weer in? :p
    In ieder geval ... kwaliteit van het zaad was beduidend slechter dan de vorige keer. Nu weer 2 weken wachten.

17. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal

sorry laptop gecrasht..veel gewerkt afgelopen zomervakantie..maar ben dr weer ;)

Vanmiddag 3e IUI poging..ben erg benieuwd..laatste keer in Juni was mn eitje 14,5 mm..en afgelopen vrijdag was ie 12,5 mm..dus zondag op maandag mn ovitrelle gespoten en vanmiddag gaan we er weer voor..

En hoe staat het hier..is dr al positief nieuws te melden of weer de rode ferrari's..?

18. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Spannend. Succes.
    Ik heb niets te melden ... zit in de wachtweken.

19. dieny

dieny Lid

1 jul 2012
    18
    0
    0
    Veluwe
    Hoi meiden,

Ben weer terug van weggeweest....
    Wat balen zeg weer voor bijna iedereen... sterkte allemaal!!!
    Elba wat ben ik blij voor je om te lezen dat je nog steeds zwanger bent!!!! Super meid!!!

Ik begin me volgende cyclus met IUI, afhankelijk van wanneer die begint want ga een week met me werk weg en kan dan niet zomaar even terug...

Succes en sterkte en elba geniet ervan.

xx
    dieny

20. HF5

HF5 Lid

7 aug 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Bij ons lukt het jammer genoeg ook niet op de natuurlijke manier (na bijna anderhalf jaar proberen). Er is geen oorzaak gevonden bij mij of mijn man.

1ste IUI was jammer genoeg niet gelukt.
    -dag 11: follikel 17 mm, Pregnyl spuiten
    -dag 13: IUI

Nu voor de 2de IUI:
    -dag 11 follikel van 13 mm en 8 mm
    -dag 13 follikel van 16.5mm en 15 mm (was op een zondag bij andere gynaecoloog) Dacht zeker dat ik dan de volgende dag IUI zou hebben, maar nee ik moest voor zekerheid nog een keer terug.
    -dag 14 nog maar 1 follikel van 18mm en LH was ook al hoog, toen nog Pregnyl moeten spuiten en pas op dag 15 IUI.
    -dag 15: IUI

Nu denk ik dat mijn eisprong eigenlijk op dag 14 is geweest (had op dag 14 ook buikpijn). En denk ik dus dat de IUI op dag 15 te laat is geweest. Heeft iemand daar ervaring mee?

Heb dat gevraagd aan gynaecoloog maar hij zei dat dat geen probleem was. Dat eicel 1 tot 1,5 dag kan leven. Hoewel je overal leest dat het maar 12 tot 24u bevrucht kan worden.

@GFH in welk ziekenhuis bij jij in behandeling dat je dezelfde dag 's middags nog mag gaan voor IUI? Is bij mij precies niet mogelijk.

Veel groetjes en iedereen heel veel succes met alles!

Deel Deze Pagina