Lotgenoten IUI gezocht..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lieke86, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik ben in behandeling in het AZM (Maastricht).

Daar is het normaal gesproken 's ochtends zaad inleveren en rond 12 uur terug voor de IUI. Maar blijkbaar kan het dus als het echt nodig is ook 's middags. Arts wilde het persé die dag want ze was er van overtuigd dat als we een dag zouden wachten we te laat zouden zijn.

2. Marsi

Marsi Nieuw lid

30 aug 2012
    4
    0
    0
    Hee hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier en wil me graag even bij dit onderwerp aansluiten. Gisteren mijn 4e IUI behandeling gekregen en behoefte om er met mensen over te praten. Iedereen om ons heen word vrijwel bij poging 1 al zwanger. Natuurlijk leuk voor hen, maar ik gun het ons ook zo. Ik word er af en toe wel moedeloos van hoor. Niemand die je ècht begrijpt. Herkenbaar?:(

3. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Heel herkenbaar!

4. HF5

HF5 Lid

7 aug 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad heel herkenbaar.

Je kan met bijna niets anders meer bezig zijn in je hoofd. Heb al vage buikpijn en ben nog maar 3 dagen na mijn IUI. Dat kan normaal echt niet. Zal misschien toch tussen mijn oren zitten zeker.

Sterkte aan iedereen. En alvast een fijn weekend.

Groetjes

5. miepje82

miepje82 Lid

7 aug 2012
    33
    0
    0
    Provincie Zeeland
    Hallo allemaal,

Ik heb niet zoveel te melden, vandaag weer eerste FM gehad. Ik moet zondag terug en dan zal de IUI wel gepland worden, voor dinsdag of woensdag. Dat wordt nummer 4 voor ons.

@HF5: Bij ieder krampje of steekje denk ik ook meteen, "zie je, weer niet gelukt" maar van zwangere dames hoor je dat het niets hoeft te zeggen. Dus probeer positief te blijven!

Iedereen veel succes!

Liefs Miepje

6. HF5

HF5 Lid

7 aug 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Miepje: dan ben ik toch niet alleen. Het lijkt wel alsof ik zoveel meer voel dan vroeger. En dan denk ik: zet het uit uw hoofd, nu denk er niet aan, maar dan voel ik weer iets en ...

Veel succes met je meting zondag. Ben je er weer in het weekend mee bezig.

Groetjes

7. miepje82

miepje82 Lid

7 aug 2012
    33
    0
    0
    Provincie Zeeland
    @HF5: ik ben om mijn behandelingen in het ZH te ondersteunen drie keer naar een osteopaat geweest. Dat heeft mij echt geholpen.

Zij kijkt echt naar alles en ze heeft er o.a. voor gezorgd dat m'n buik een stuk rustiger is. Blijkbaar zijn het toch vaak je darmen maar denk je zelf meteen aan iets anders.

Groetjes Miepje

8. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ik ken het die krampjes en ik dacht ook dat het niet raak was en had al ibu's genomen. Maar ik zat er naast. Het was dus wel gelukt. Dus je weet het nooit denk ik dan. Maar ik wil ook geen onrust veroorzaken. Zet hem op!!!

9. Catootje1978

Catootje1978 Actief lid

26 feb 2008
    140
    0
    0
    Hallo allemaal,

Binnenkort begin ik ook met IUI. Wij zijn nu alweer 3 jaar bezig voor een broertje of zusje voor onze zoon van 4 (hij kwam ook niet vanzelf). Vorig jaar een miskraam gehad (zwanger n.a.v. HSG) en nu dus eindelijk de knoop doorgehakt om te beginnen met IUI. We gaan er straks nog even een weekje tussen uit dus we beginnen eind september met spuiten en dan zien we wel waar het schip strand...
    Ik las dat er hier al 1 in verwachting is na IUI. Gefeliciteerd, ik hoop dat ik je gauw mag volgen.
    Voor de andere meiden, ik hoop dat het voor jullie ook gauw raak mag zijn, ik blijf jullie volgen!

Liefs,
    Catootje

10. NiniBeebie

20 dec 2007
    11
    0
    0
    Afgelopen woensdag heb ik mijn 4e IUI gehad. Wat duurt wachten lang zeg.

11. HF5

HF5 Lid

7 aug 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miepje82: bedankt voor de tip. Zou idd goed kunnen, kan altijd moeilijk naar toilet gaan.

@elba: hoop dat dat ook bij mij het geval gaat zijn :)

Groetjes

12. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Wachten duurt idd lang ...

13. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    wachten duurt indd heeeeeeeel lang..zit nu ook in mn wachtweken..voel soms wel eens wat maar wil me niet gek maken..hoofdpijn en duizelingen zijn orde van de dag..net zoals darmkrampen..bah..voel nu weer mn hoofd draaien..maar ik wacht het netjes af..en hoop ook op positief nieuws volgende week..we duimen!!

14. miepje82

miepje82 Lid

7 aug 2012
    33
    0
    0
    Provincie Zeeland
    Hallo meiden,

Spannend, gezien de slagingskansen van IUI moet er toch echt iemand van ons zwanger raken. Dus ik ben benieuwd wie de volgende is :).
    Ik hoop dat jullie het een beetje los kunnen laten en de wachtdagen goed doorkomen. Die laatste dagen zijn zo vervelend.

Ik heb morgen de vierde IUI. Er waren twee follikels te zien, één iets kleiner, maar waarschijnlijk beiden morgen groot genoeg voor een eisprong. Dus iets meer kans dan de vorige rondes, toen had ik iedere keer maar één follikel.

Dan dus ook weer op het wachtbankje.....

Liefs, Miepje

15. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Vandaag is het 2 weken na de IUI en dus heb ik een test gedaan. Negatief. Wat ik al dacht aangezien ik gistermiddag buikpijn kreeg en dan normaal mijn ongesteldheid aankondigt.

16. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    En inmiddels ook ongesteld .... dus ook poging 2 definitief mislukt.

17. miepje82

miepje82 Lid

7 aug 2012
    33
    0
    0
    Provincie Zeeland
    Balen meid!!

Liefs Miepje

18. miepje82

miepje82 Lid

7 aug 2012
    33
    0
    0
    Provincie Zeeland
    Wat is het hier rustig...? Misschien een keer iemand met goed nieuws?

19. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Wachten is verschrikkelijk, zet hem op. Trakteer jezelf en doe leuke dingen. Mij hielp het te doen of het niet zo was, dan was ik minder zenuwachtig. Maar goed misschien geldt dat niet voor iedereen. Tis natuurlijk makkelijk praten nu. Maar goed niets is uitgesloten. Zet hem op. De wachtijd gaat hoe dan ook voorbij.

20. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Catootje, Ik hoop voor jou ook dat het snel raak is. En dat het nu zo is voor HF5, je weet maar nooit. Zet hem op!
    En natuurlijk voor iedereen. Roze September JEH

Deel Deze Pagina