Lotgenoten IUI praat met mij mee

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Happy hertje, 3 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pina colada

11 apr 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat jammer Mlady. Ik ben net bij de gyn geweest. Hij schrok! Had maar liefst 7 eitjes!!! Het verbaasde hem dat ik niet ontzettende buikpijn heb. Hij durft geen iui aan. Veel te veel kans op een vierling of meer. Mijn eierstokken zijn nu hyperactief. Dus nu ff helemaal niets. Mag ook niet sporten of me te veel inspannen nu. Weer een maand verder.

2. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Aahhh wat jammer Mlady:(!! Balen!!! Sterkte maar geniet van je wijntje vanavond!
    Jeetje Pinacolada, 7 eitjes!!! Goed rust houden en hopelijk krijg je niet te veel buikpijn! Wat wordt het vervolg vd hormonen enz?
    Succes dames!

Zag ergens dat meiden testen of de pregnyl uit hun lijf is (hcg), hier iemand ervaring mee? Lijkt me niet zo fijn om dat te doen? Wordt je zenuwachtig van denk!?

3. Heis

Heis Actief lid

31 mrt 2015
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een dikke knuffel en hopelijk volgende keer wel raak gun je zo!! Drink er maar paar.x

4. Pina colada

11 apr 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je marisje. Ik moet over 2,5 week terug komen. Dan hoor ik meer. Maar ik moet nu accuut stoppen met spuiten. Succes allemaal.

5. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    wow balen zeg pina colada !!!! :( tis wat zeg! Hopelijk de volgende ronde betere kansen..... ik begin volgende ronde ook met hormonen ben alleen bang voor naalden..... hopelijk valt dit mee...

Sterkte

6. Pina colada

11 apr 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Happy 1234, ik ben ook bang voor naalden. Zag er behoorlijk tegen op. Maar het valt echt mee. Tip; maak een stevige huidplooi, en knijp daar iets harder in. De naald hoeft maar een klein stukje in de huid. Doe het wel zelf, das echt prettiger dan dat een ander het bij je doet. Heel veel succes, je kunt het! Ik kan het ook.

7. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Dank je wel Pina colada voor de info... idd ik zat al te denken om het prikken/spuiten oid door mijn partner te laten doen maar bij naderinzien denk ik dat het prettiger is om het zelf te doen.. laatst had ik een splinter en mijn man wilde het toen voor mij eruit halen... maar ik trok steeds mijn vinger weg haha uiteindelijk met volle moed zelf de splinter eruit getrokken ( hij was het toen ook zat na 10 minuten steeds mijn vinger terugtrekken hahaha) maar goed dit terzijde.. wanneer is jou volgende ronde?

8. Pina colada

11 apr 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey happy 1234, veel succes met spuiten! Echt na 2 dagen ben je het gewend!!! Ik moet over twee en halve week terug komen. Dan hoor ik ook weer wat we nu gaan doen. Denk dat de volgende ronde dan pas weer van start gaat. Voor nu is alles voor niks geweest. Eerst zien dat de eierstokken weer tot rust komen.

9. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Hoi Pina colada,

Dank je wel meid!
    Alles went, en hier genoeg stevig huidplooi ;) haha
    En hopelijk voor jou ook een goede ronde met niet al te veel eitjes.
    Het is wat; de een bijna niets en de ander teveel eitjes!
    Jij ook veel succes!

10. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Hi meiden!
    Ivm Koningsdag en wijntjes vandaag 1 dag voor nod getest....
    En nog steeds bruine afscheiding, nu al een week. Hoop vd week een digitale test te doen.

11. Heis

Heis Actief lid

31 mrt 2015
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop voor je, en veel plezier vandaag!!

12. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Marisje alvast voorzichtig gefeliciteerd! Wat een mooie dag voor een positieve test: de vlag mag uit! (Die van ons hangt al ;))

13. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Wiehoee het is toch echt zo!! Zoo blij:)! Hopelijk is het een plakker!
    Ik wens jullie echt heel veel succes en geef niet op!
    Hoop echt hetzelfde voor jullie allemaal!

14. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Gefeliciteerd marisje!

15. Heis

Heis Actief lid

31 mrt 2015
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd super blij voor je

16. Pina colada

11 apr 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow marisje! Wat goed zeg!!! Hartstikke fijn voor je. Hoop echt voor je dat het inderdaad een plakker is. Veel succes en geluk toe gewenst.

17. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik was vanmiddag in het ziekenhuis.. Moet 14 dagen provera (medroxyprogesteronacetaat) slikken, omdat ik rechts een cyste van 4cm heb en ik niet mag beginnen met de clomid. Dan zou de cyste kunnen doorgroeien, kennelijk niet wenselijk.

Heeft 1 van jullie dit ooit gehad?

Volgende week maandag terugkomen, hopelijk is de cyste dan al weg en kan ik stoppen met die troep (enge bijwerkingen bij langdurig gebruik). Als die nog niet weg is, moet ik nog een week slikken. Dan weer controle.

Als alles goed is mag ik ermee stoppen en moet ik vanzelf weer ongesteld worden. Ahw een reset van m'n interne huishouden. Dan weer controle en evt. beginnen met clomid.

Gaat ws. allemaal niet meer lukken voor onze vakantie. Of de inseminatie kan nog nét plaatsvinden voor we vertrekken (vrijdag 24 mei), of nét niet en dan moeten we zelf klussen.

Maar is allemaal nog erg ver weg. Nu eerst met die rommel aan de slag. :(

18. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Jeetje Mlady wat een verhaal, schrik ervan!! Wat ontzettend balen dat je nu die provera moet slikken enz!:(
    Heb je ook veel pijn door die cyste?
    Hoop dat decyste snel weg is en jullie weer verder kunnen!
    Dikke knuffel!!

19. Pina colada

11 apr 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mlady, dat is balen voor je zeg! Nee, heb geen ervaring met cystes. Al heb ik drie jaar geleden wel Provera geslikt. Dit omdat ik ondanks een hormoonspiraal, gewoon bleef menstrueren. De Provera zorgde er toen voor dat mijn baarmoederslijmvlies dun werd. Zodat de menstruatie af nam. Ik had geen last van bijwerkingen. O, toch wel, ik kreeg hormonale migraine. Maar dat was in combie met die spiraal. Ik hoop voor je dat je lijf de cyste afstoot. En dat het een zwangerschap niet in de weg zal staan.

20. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil me niet al te veel moeien maar waarom vraag je niet om de cyste weg te prikken?

Ik heb dit ook laten doen. Nooit iets gehad, en dan met de 1ste echo om te starten met IVF ineens een cyste. Moest de cyclus erna terugkomen maar toen zeiden ze dat het eenvoudig weg te prikken was en heb dat dus laten doen.
    Is 5 minuutjes binnen en buiten, wel effe tanden bijten maar ik kon gelijk starten met de IVF, zoals gepland

Deel Deze Pagina