Ja wij zijn inderdaad super blij! Ik snap dat je niet kon wachten met testen. Je weet nu wel dat de hormonen die je gebruikt hebt uit je lichaam zijn. Het kan best dat je over een paar dagen positief test. Het is nog vroeg! Ik denk dat je met je gevoel jezelf wilt beschermen. Ik herken dat wel. Bang om jezelf hoop te geven. Ik duim voor je dat je toch positief test volgende week!
Happy easter, laat de eitjes maar doorkomen! @happy1234 super domper dat je weer de volgende ronde ingaat. Succes deze ronde. Vooral de controles combineren met mijn werk vind ik lastig (ook al is mijn werk op de hoogte). Ons zk zit 45 min rijden van mijn werk vandaan. Vorige week ook een dag heel emo geweest, mede door de clomid (sterk spul) @ilja succes deze ronde! Word bang van je pregnyl verhaal, ik moet vanavond voor het eerst spuiten. Ben benieuwd.. @happy hertje fingers crossed, hopelijk heb je veel afleiding deze dagen... Follikels waren gisteren al 20.5 mm en 15 mm en we kunnen pas dinsdag terecht dus ik verwacht dat het te laat is. De arts wilde het wel proberen. We mochten het eigenlijk alleen gister avond gezellig maken en dan sparen voor de inseminatie maar we gaan het vanavond ook even heel gezellig maken anders ben ik bang dat we hem missen. We zijn onverklaarbaar onvruchtbaar + mijn man zit veel in het buitenland dus ik wil deze kans 100% benutten!
Iedereen ervaart pregnyl anders. Dus wees niet bang en laat het op je af komen. Ik heb de pregnyl weer besteld. Ik zet hem ook weer als de ovulatietest positief is over ongeveer 11 a 12 dagen. Ik duim voor iedereen Fijne pasen
Wat een power vrouwen zijn We ook allemaal, als je leest wat voor trajecten We allemaal moeten doorstaan en We gaan er elke keer maar weer voor. Ik hoop echt voor iedereen binnen afzienbare tijd een positieve test!! Hier heb ik allerlei symptomen die ik niet eerder heb gehad na een IUI (en na 7 IUI's herken ik ze wel denk ik ) Het geeft me hoop, maar tegelijkertijd negeer ik alles een beetje. Ik durf inmiddels niet teveel meer te hopen, zo bang voor de teleurstelling... Ik word altijd 14 dagen na pregnyl ongesteld, dus as vrijdag Is voor ons D-day... Fingers crossed!!
Hallo dames, ik heb vrijdag m'n eerste IUI gehad.nzijn al een paar jaar bezig maar sinds 2013 in de mmm. Na clomid en OI een laparoscopie en hysteroscopie in februari en 3 miskramen nu over op IUI. Ik kan zwanger worden maar blijf het niet. Ze hebben 90 miljoen zwemmers ingespoten dus hopelijk kan er nu toch 1 de weg vinden en blijven plakken.
Ja en zo is het ook!!! Power vrouwen 🙏 Spannend blabla. Ik duim voor je! Zeven IUI behandelingen is niet niets. Zo knap van jou! Ik heb zelf sinds twee dagen weer last van buikkrampen. Nu vraag ik me af of het komt door komende menstruatie of ...... Ook ik durf niet teveel bij stil staan. Bang voor weer een teleurstelling. Maar laat het maar op mij afkomen. Duimen duimen duimen voor ons allen!
Ohhhhhh 90 miljoen..wat goed! Ik moest het doen met 10 miljoen deze keer . Overigens beste tot nu toe want hiervoor 1milj, 7 miljn en 5milj. Maar goed er is maar 1tje die het werk moet doen 😝 Heel veel succes met je eerste ronde en hopelijk laatste en met succes. Mag ik vragen of er uit laparoscopie iets gebleken is? Ik moet dat namelijk ook doen als deze keer weer niet gelukt is. EN wat is hyteroscopie? Hoor het voor eerst... Duim voor je. Spannend!!!!
Hoi hoi allemaal, Ik ben van België, ik ben 25 jaar, mijn partner 30 en zijn sinds augustus vorig jaar bezig voor ons eerste kindje. Vorige maand 04/03/15 hebben we onze eerste IUI gehad met hormoon stimulatie. Deze was negatief. Dinsdag volgt onze tweede IUI met hormoon stimulatie. Vindt het echt superspannend. Follikel was vrijdag 16mm, deze avond pregnyl en dinsdag insemineren Groetjes
ik heb de laparoscopie gehad om te kijken of er een oorzaak was van de miskramen. Ik had alle onderzoeken gehad die ze in Nederland doen behalve dus een laparoscopie en hysteroscopie. Maar er zijn geen afwijkingen of iets dergelijks gevonden. Bij een hysteroscopie gaan ze met een kijkbuis via den schede naar de binnenkant van de baarmoeder. En zo kunnen dan kijken of er bv poliepen te zien zijn. Dit gebeurt ook wel zonder narcose maar bij mij hebben ze het gelijk gedaan omdat ik ook de laparoscopie kreeg. En toen hebben ze ook m'n eileiders door gespoten. Maar dan is 10 miljoen toch ook netjes? En wat je zegt, er hoeft er maar 1 de weg te vinden. Succes Kim!
Ik heb bijna altijd het gevoel gehad dat we de enige waren bij wie het niet wilt lukken sinds paar dagen ben ik lid van deze site en jeetje zoveel dames die zelfde mee maken en alles eraan doen zodat wel lukt!! Echt respect voor iedereen en hopelijk lukt het heel snel
Hey heis, Jaaaaaa ik ook! Ik dacht echt waarom ik en schrok toen ivf centrum voor het eerst binnen liep en hier op de site zoveel lotgenoten. Zo speciaal zijn we dus niet haha... Maar hopelijk gaat dit jaar ons allen lukken en neer geluk...
Heis, dat dacht ik ook hoor tot ik in de wachtkamer zat van de fertiliteit. Toen dacht ik, gelukkig ben niet de enige. En alsof ik een beeld had van bepaalde mensen die wel niet in de mmm zitten maar zie ook veel jonge vlotte dames. Natuurlijk stom om zo te denken hoor. Even een vraagje..vrijen jullie nog op de dag na de IUI behandeling? Ik lees dat dat wel verstandig is maar we hebben het zelf niet gedaan en ben nu boos op mezelf dat we het niet meer gedaan hebben. Ik moet ook eerlijk zeggen dat We er geen puf voor hadden want waren vrijdagnacht pas thuis na een verjaardag. En na de IUI zijn we direct door gereden naar het werk.
Nee dat hebben wij ook niet gedaan ik durfde bijna niet te bewegen laat staan vrijen.ik weet het dat het stom was maar toch🙈