Hallo allemaal, Ik ben nieuw op het forum, maar lees al een tijdje mee. Wij zijn al 2 en een half jaar aan het proberen zwanger te worden. Nu wil het geval dat gisteravond bij ons de eerste spuit menopur is geprikt. Spannend allemaal, kan er niet van slapen. Morgen moet ik gaan bellen om te melden dat we begonnen zijn met prikken, ik ben benieuwd hoe het van hieruit verder gaat. Fijn om te jullie ervaringen te lezen! Ook fijn om even mijn verhaal te kunnen delen met lotgenoten Succes allemaal!
Wat ontzettend balen en k* we duimen ook voor jou verder hoor! Welkom wolfjes, spannend he alle nieuw dingen beginnen. Ik hoop dat t snel aanslaat.
Hee meiden, Wat ontzettend balen voor de meiden die ongi zijn geworden! Ppff Heis wat een verhaal, dat het dan bij jullie mis moet gaan! Hebben jullie aan acupunctuur gedacht? Ik was er heel sceptisch over, maar bij de eerste behandeling stond ik versteld. Ze wist te zien / meten dat ik een fikse keelontsteking had gehad (klopt) en dit nog steeds in m'n lichaam aanwezig was. Ook wist ze een oude blaasontsteking te zien wat er nog zat (klopt ook). Daarmee aan de slag gegaan.... Klaar met acupunctuur en daarna werd ik zwanger. Ze zei ook... Als er nog steeds een keel/blaas ontsteking in je lichaam zit dan wordt je echt niet zwanger. Ik zeg niet dat ik daardoor zwanger ben geraakt maar denk wel in combi. Baat het niet schaad het niet zeg ik altijd maar.
Zo fijn om te lezen dat dat bij sommigen echt werkt. Ik heb het wekelijks gedaan half jaar lang, mijn man zelfs meegesleept 1x per maand, kruiden geslikt waarvoor ik 120 moest overmaken etc etc.... Daarna een osteopaat 6x bezocht. Liet me heerlijk slapen maar zwanger werd ik er niet van... Mijn baarmoeder zat volgens hem weer teveel naar rechts en trok die elke keer naar links.... Tsja.... Ik geef t op... Ik eet en drink gezond, drink weinig alcohol maar geniet wel van het leven. Soms een etentje, soms een feestje en soms een frietje... Mijn vriendinnen hebben nergens naar gekeken en werden zo zwanger... Dis denk niet dat dat hetgeen is ons echt gaat helpen.... Nu had ik weer een Voetreflex therapeute opgezocht maar 3 maanden wachttijd... Soms denk ik; waarom doe ik dat allemaal net of het zin heeft.... Moeder natuur zegt ja of nee... Er is wat met zaad / eicellen of innesteling (bij ons aan allemaal) dan word ik denk ik sneller zwanger met ivf dan door een massage aan de voetzool hahha
Hopefullwoman: Jammer dat je ongesteld bent geworden Hopelijk vologende ronde meer succes! Wolffjes: Welkom! Doe je Menopur met IUI ook? Spannend hé die eerste ronde. Mijn eerste ronde Menopur, gevolgd door mijn eerste IUI zit er net op. Marisje4: Ik ben niet vertrouwd met Accupunctuur, maar wel met osteopathie. Mijn osteopaat heeft mij al ontzettend goed geholpen!
Dit is inderdaad onze eerste ronde, direct met hormonen. Erg spannend, er schijnt niks mis te zijn met ons dus we hopen dat iui ons gaat helpen. Vrijdag krijg ik de eerste follikel meting, afwachten dus. Ik hoop dat alle pogingen die lopen slagen! Sterkte allemaal.
Dank je wel dames! Ik ben vandaag op controle geweest en ik ben schoon. We gaan nu even pauze inlasten en nemen zelf contact op met ziekenhuis wanneer we verder willen.
Goeie avond allemaal, Hopefullwomen gadver, balen meid! Knuffel voor jou XxX Welkom wolffjes jij ook heel veel succes! Knap dat je even aan jezelf denkt Heis knuffel Hier nog niet veel bijzonders, nog steeds wel wat krampen in mijn buik en wat last van mijn darmen. Soms nog wel wat nattigheid in mijn ondergoed (sorry) hoop dat dit niet erg is
Meissie je hebt gelijk hoor dat je van alles met mate geniet! Als anderen zich fijn voelen bij acupunctuur of behandelingen zeg ik volg vooral je gevoel. Wij hebben nu hulp en gesprekken bij ondersteuner op de afdeling fertiliteit en dat helpt ons. Niet bij het zwanger worden miss maar wel tegen stress.
Gelukkig ben je mooi schoon vanbinnen! Ik ken me daar een paar dramaverhalen waarbij het maanden en vele ziekenhuisbezoeken heeft geduurd... Ben heel blij voor je. Idd goed dat jullie nu even aan jezelf gaan denken. Knuf!
Neem al de tijd die je nodig hebt en daarna terug met een positieve innesteling ervoor gaan! Sterkte nog!
Witte test. Wat maakt dat je verdrietig ondanks dat ik t wel wist. Weer terug bij af dat maakt me het meest verdrietig en dat we alles opnieuw doormeten. De vrouwen die 6 of meer iui hebben gehad diep respect ik zou het niet kunnen denk ik.
Sterkte Mofantje, iedere witte test is een teleurstelling. Iedere ronde extra is er één teveel. Ik wens je de volgende ronde meer succes toe!
Sterkte mofantje! Gisteren hebben wij de follikelmeting gehad, ligt al een ei klaar van 14mm! Ook nog twee wat kleinere eitjes, 9 en 11 mm. Ze vond dat ik wat vroeg was voor een meting, ik zat op cyclus dag 8 gister. Achteraf dus maar goed ook want anders waren we te laat! zondag pregyl en dinsdag iui! Spannend!
Spannend Wolffjes! Mofantje ja dat vind ik ook elke keer het zwaarst. Dat je de maand erop dan wéér dat hele circus moet doorstaan. Lekker ff janken, morgen heb je hopelijk meer energie. En volgende week weer je schouders eronder. Je kunt het! Negen dagen nadat ik mijn laatste provera had ingenomen, werd ik gisteren pas ongesteld! Meteen zkh gebeld voor afspraak: dinsdag 1e echo. Het is dan cd5. Kijken of die cyste eindelijk echt weg is en ik met clomid mag beginnen. Die avond gaan we op vakantie, dus echt nét op tijd ongesteld geworden! Geen IUI deze ronde, maar met zijn goede zaad moeten we met alleen clomid ook nog wel kans hebben. Hoop dat het nu allemaal goed is bij me... Pff was wel een zware maand hoor... Hopelijk is er nu niet wéér iets mis. Bijna vakantie. Ben er wel erg aan toe...!
Hallo Meiden Lees hier veel mee achter de schermen en vrij nieuw hier Misschien dat iemand mijn vraag kan beantwoorden... Gisterenochtend een negatieve cb ovulatietest Gisterenmiddag om 15 uur positieve CB ovulatietest Toen heb ik de kliniek gemaild en had gehoopt dat we vandaag mochten komen voor inseminatie maar ben niet gebeld Is morgen niet te laat? De hele dag al een rotgevoel van
Ik durf je niet met zekerheid te zeggen maar ga zelf vandaag vrijen, en als ik jou was zou ik bellen inplaats van mailen,heb je namelijk gelijk antwoord. Hopelijk is echt niet nodig en is het gewoon raak. Maar bij ons doen ze met 10 dag van cyclus een echo en horen we wanneer we moeten spuiten en terug moeten komen voor inseminatie. Misschien dat je het kan aangeven dat je dat wilt is namelijk stuk makkelijker. Succes
Hopelijk heb je dinsdag goed nieuws en kan je echt genieten van je vakantie en gun je zo dat lekker ontspannen zwanger wordt.