Lotgenoten IUI praat met mij mee

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Happy hertje, 3 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heis

Heis Actief lid

31 mrt 2015
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het blijft k..., geef de moed niet op!

2. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Dankjewel Heis... :)

Hoe gaat het met jou, hoe voel je je? Knuf

3. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal..
    Vanmorgen follikel meting gehad.. Ze zagen vocht in me baarmoeder zitten? Nu word ik vanmiddag terug gebeld of de iui door kan gaan of dat het vocht eerst moet weggehaald worden.. Is iemand van jullie hiermee bekent?
    Liefs x

4. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Even een update.. Terug gebeld en t kan gelukkig geen kwaad wat ze hebben gezien op de echo vanavond ovitelle prikken en donderdag de iui! We gaan weer duimen

5. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Gelukkig Bientjee, succes!!

Na een kansloze cystemaand kreeg ik vanmorgen goed nieuws: ik mag deze ronde op vakantie met clomid en onze kansen pakken met zelf seksen! Hopelijk krijgen nu al die mensen gelijk die zeggen dat op vakantie gaan het wondermiddel is om zwanger te worden ;):p

6. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Hoi meiden...hier met 158 miljoen zwemmers ongesteld geworden...
    Hoe kan dit zou je denken he.
    Gisteren bij ziekenhuis breda openings echo gehad en ze wist me te melden na 3 min kijken;
    Rechter eierstok gaat deze maand weer niet meedoen en wellicht doet deze nooit meer mee 😳
    In paniek Gent gemaild want linker eileider is moeilijker doorgankelijk en rechts komt nooit een follikel:
    Zij zeggen dat het ook nog pech kan zijn, niemand krijgt elke maand om en om een follikel en we hogen gonal op naar 112 zodat ik misschien 2 eitjes kan krijgen...
    Ik vermoed allemaal nog steeds dat er meer aan de hand is, nu 15 maanden verder na mijn laatste miskraam en prima genoeg zaad... Toeval? Ik geloof het weer niet!
    Maar wat nu? Ook gevraagd om meten van mijn anti-stoffen en stofwisseling en deze was (voor mij een verrassing) al getest en dit was goed. De anti-stoffen checken ze niet want ik ben voldoende vruchtbaar... En daar word ik nou zo moe van; ze blijven maar zeggen dat we blijven proberen maar alles eerst uitzoeken doen ze niet....

7. Wolffjes

Wolffjes Lid

17 mei 2015
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen meissie....
    Mlady ik duim voor jullie dat het een vakantie wonder mag worden!
    Bientje, spannend!
    Voor alle anderen duim ik natuurlijk ook!

Wij hebben vanmorgen de Iui gehad, nu op het wachtbankje dus. 9 miljoen superzaadjes zei ze hihi. Nu maar hopen dat er een snelle zwemmer met de goede navigatie de weg weet naar 1 van mijn 3 follikels!!!

8. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Meissie1001: Wat jammer nieuws. Hopelijk slaat die gonal 112 aan en volgende ronde meer geluk. Ik duim voor jou!

Wolffjes: Ik had er ook 9 miljoen bij mijn laatste IUI! Ik duim voor jou! Het wachtbankje is vreselijk lang!!

Hier op 16 mei IUI gehad en vandaag (10 dagen later) voor het eerst getest en helaas helemaal negatief :(

9. Wolffjes

Wolffjes Lid

17 mei 2015
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu al testen is dat niet wat vroeg? Je weet nu in elk geval zeker dat de pregnyl uit je lijf is. Misschien dat er nog een kanje is dus!!! Ik duim voor je!!!

10. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Wolffjes spannend!! Kunnen we dadelijk samen op t wachtbankje!

11. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Gelukkig kan het doorgaan biientje ik duim voor donderdag

Spannend wolfje ik duim mee

Meissie wat een vervelend nieuws hoop echt op 2 follikels voor je.

Ik ben inmiddels ongesteld maar helaas kan ik vandaag niet starten met prikken door onze vakantie over 1,5 week. Volgende week start is met primolut zodat ik precies na de vakantie weer ingesteld word en daarna kan gaan prikken dan mag ik starten op 100. Ze hopen dat mijn lijf dan een week korter prikken nodig heeft en ik een 2 E iui voor de vakantie van het ziekenhuis heb anders is dit allemaal voor niks en moeten we afbreken als er nog niets te meten valt. Ik baal zo dat t Zh 2 weken dicht gaat. Hopelijk zit ik dat in de wachtweken.

Laatste dagen voel ik dat het hele verhaal mij soms wegduwt van mijn man. Hij blijft wel staan maar mijn gevoel en emoties is echt een storm soms. Ik hou zo verschrikkelijk veel van hem maar het word je zo moeilijk gemaakt om te blijven staan. Gelukkig zijn er ondersteunende gesprekken en is de liefde heel sterk dus wel komen er wel!

12. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Wolffjes & Biientjeee: Veel succes met het wachtbankje! Hopelijk wordt jullie wachten beloond met een positieve test!

Mofantje: Ooh jammer dat je door je vakantie niet kan door prikken. Maar misschien zal het je juist deugd doen om er even tussenuit te zijn. Ik merk ook dat het toch weegt op de relatie zo die vruchtbaarheidsbehandelingen. Mijn man en ik houden zielsveel van elkaar en hij steunt mij heel erg, maar toch het is zwaar die MMM.

13. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo Lady's

Spannend joh Biientjeee, heel veel succes morgen!

Wat fijn MLady, ik hoop voor je dat de vakantie inderdaad wonderen doet!! :D Zou wel erg leuk zijn voor jullie!

Gadsie meissie1001 dat waren veel jongens zeg! Ze worden zelfs nu geholpen.. echt balen joh! Ja totaal begrijpelijk..je wilt antwoorden. Jammer dat ze niet naar je luisteren ;)

Dat zijn leuke getallen 3 follikels en 9 miljoen mannetjes, wolffjes !! Ik duim met je mee! ;)

Esther jij ook op 16 mei IUI gehad! Wat leuk! Ik ook :D Hoe voel je je?

Wat vervelend mofantje, ik ken het! Ons ZH gaat 3 weken dicht :(
    Aan de andere kant ook misschien wel weer fijn.. even adem pauze en je gedachten ergens anders op :) ik hoop dat de vakantie je goed gaat doen.. knuffel!

Hier vandaag 11 DPO.. af en toe een zeurende pijn onder in mijn buik en vanmiddag had ik wat steken in mijn buik. Verder wordt ik stipt om 7.00 wakker terwijl ik normaal niet m'n bed uit ben te slaan :p hoop op goede voortekenen.. duim duim duim!!!

14. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Hier 10 mei 3de IUI gehad.
    Normaal de eisprong tussen de 12 en 15 dagen.
    Deze rond op de 16de dag.
    Ik ben altijd ongesteld voor de 28 dagen.
    Nu zit ik al op 33 a 34 dagen.
    Ik gebruikte deze ronde voor het eerst utrogestan.
    Dit heb ik bij de vorige zwangerschap 1 jaar lang elke maand gebruikt.
    Altijd kwam de menstruatie er dwars door heen voor de 28 dagen.
    Nu niet en de menstruatie blijft weg en ook geen positieve testen meer.
    Eerst wel positieve testen waarschijnlijk door pregnyl die lang bleef hangen in mijn lichaam.
    Sinds gister een andere test gedaan van Action en negatief.
    Hoelang worden jullie cyclussen door gebruik van utrogestan?
    De internist zegt test over 5 dagen nog een keer mits je niet ongesteld bent.
    Want soms maken vrouwen langzaam HCG aan.
    Nou ik ga er niet meer vanuit dat ik zwanger ben.
    Maar ik vind dit ook niet leuk dat het weg blijft.
    Herkent iemand dit?

15. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Sansa: Inderdaad ik had IUI op 16 mei. Ik kon me niet inhouden en heb al eens getest op 26 mei en toen was die spierwit :( Dus denk dat het niet is gelukt... Op 28 mei heb ik bloedtest om definitief te kijken of ik zwanger ben of niet. Meer vrees ervoor! Jij symptomen? Ik had tussen dag 4 en dag 7 na IUI krampen in baarmoeder, met op dag 7 echt heel felle krampen. Dit heb ik nog nooit gehad wel na eisprong... Wanneer ga jij testen?

ilja27: Het is de eerste ronde dat ik utro gebruik, dus kan niet mee spreken. Maar mijn gyn zei wel dat utro ervoor zorgt ook dat de maandstonden wegblijven en dat het na stoppen met utro enkele dagen kan duren voor de maandstonden komen. Daarom moet ik exact 2 weken na IUI bloedtest doen om te weten of ik utro verder moet nemen (indien zwanger) of moet stoppen (indien niet zwanger)

16. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Ik gebruikte normaal altijd 3 x 2 van 50mg dat is 300mg
    En gewoon normaal ongesteld er dwars door heen 1 jaar lang.
    Tot ik zwanger was toen door gebruikt tot de 15 weken.
    Nu krijg ik 2 keer daags 2 van 50 mg is 100 mg.
    Dan is minder dan de helft van wat ik kreeg.
    En nu blijft het weg.
    Maar goed ik ga er ook vanuit dat het daardoor komt.
    Zit niks op dan af te wachten.
    En dan heb je zoiets van zet maar door dan kunnen we verder.
    Bloed onderzoek doen ze helaas niet.

17. Hopefullwoman

15 mei 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Vandaag voor me controle echo naar het ziekenhuis geweest.
    Hier kwamen tot ons schrik achter dat ik nu al 4 eitjes ( en waarschijnlijk meer) groter dan 18 cm zijn.
    Hierdoor de hele IUI afgeblazen voor deze maand en een verbod op ook maar iets wat op gemeenschap lijkt.
    Volgende maand ga ik van 100mg clomid naar 50 mg clomid en hopen dat het dan wel door kan gaan..

Wat een domper zeg :(
    Hebben meer mensen hier ervaring mee?

18. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Hopefullwoman: wow dan heeft die Clomid 100mg duidelijk zijn effect! Hier helaas geen ervaring mee. Zelfs met Clomid 100 had ik 0 eitjes en zelfs met de Menopur maar 1. Bij mij groeien ze echt heel moeilijk. Jammer dat het is afgeblazen en je nu ronde moet wachten, alsof we nog niet genoeg moeten wachten in MMM

Hier vandaag dag 12 na IUI getest en negatief :(

19. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen Esther, maar je weet wat ze zeggen over nog geen bloed ;) Ik werd vanmorgen ook met een domper wakker.. ik had een temp daling :( afgelopen dagen schommelde het een beetje tussen 37.0 en 37.2... vandaag een temp van 36.8. Als ik dan naar het toilet ga is het dan meestal ook wel raak. Maar nog niets te bekennen gelukkig. Dus dacht.. laat ik er een testje tegen aan gooien. Heb er een gedaan van z&k, niet zo'n goede ervaringen lees ik op dit forum. Nu dacht ik eigenlijk wel meteen heeeeeeeel ver weg een tuurstreepje te zien staan. Maar ik verwacht gewoon dat het vanmiddag wel door zal breken.

20. nvbr

nvbr Bekend lid

4 feb 2014
    901
    578
    93
    Hoi meiden,
    Meestal lees ik mee, heb wel eens meegekletst, maar omdat ik destijds nog niet in de mmm zat, niet heel fanatiek.
    Ondertussen daadwerkelijk gestart met hormonen spuiten. Fostimon, maar kom daar vrij weinig over tegen. Deze week bleek dat het spul nog niks had gedaan na een week spuiten. Moest er langer mee doorgaan. Sta ik niet van te kijken, heb nl. meestal laat in cycl een eisprong. Gebeurt dat wel eens vaker, weet iemand dat?

Deel Deze Pagina