Lotgenoten IUI praat met mij mee

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Happy hertje, 3 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    nvbr: Bij mij is het meestal zo! Afgelopen ronde moest ik 4 keer op controle om via echo te kijken of er iets aan het groeien was en was telkens negatief, dus moest telkens bij spuiten. Zelfs met de hormonen had ik nog cyclus van 40 dagen...

2. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Helaas vanmiddag bruin/rood gespot! Nu flinke buikpijn en lage rugpijn... zal vannacht of morgen vroeg helemaal doorbreken! :( Vanmiddag lekker potje zitten janken ook met mijn moeder aan de tel gehangen, heeft mij wel goed gedaan! Nu volle moed de volgende ronde in! Heb al voor de zekerheid een afspraak gemaakt bij de gyn. voor morgen, anders ging er weer een heel weekend overheen. Aanstaande woensdag staat ook de HSG gepland.. hier iemand ervaring mee? Maak mij er namelijk wel een beetje druk om :$

nvbr ik had bijna altijd mijn eisprong rond dag 22/23 en dan een LF van 10... maar nu was m'n eisprong op dag 17. Bij mij was ie nu dus wel iets eerder. Ga nu ook meer spuiten dus hij zal deze ronde waarschijnlijk nog wel eerder zijn.

3. nvbr

nvbr Bekend lid

4 feb 2014
    901
    578
    93
    Oh blegh!! Dat verwacht je dan toch ook niet hè. Ik hoop dat de volgende echo beter nieuws geeft... Over het algemeen wel een cycl van 30 dgn, soms een 'uitschieter' naar 34/35. Dan heb ik eisprong ook pas op 26e dag of zo. En anders rond de 20-24 dgn, maar soms ook wel op de 17e dag gehad. Geen touw aan vast te knopen.
    Hebben ze jou uitgelegd hoe dat kan, of is er geen reden voor?

4. nvbr

nvbr Bekend lid

4 feb 2014
    901
    578
    93
    Oooh balen Sanza! Heb HSG gehad en vond ik meevallen. Ik vond het een kort, vervelend gevoel. Echt snel over.

Bij jou hebben de hormonen dus wel effect gehad. Geeft weer moed ;) baalde er echt van.

5. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Sansa: Wat jammer zeg voor jou :( Pff, ik ben mij ook al aan het voorbereiden op mijn maandstonden. Hier ook hoofdpijn en rugpijn (meestal voorbode van). Inderdaad lekker potje janken en er dan terug tegen aan. Mooi dat je je meteen focust op de volgende ronde!

nvbr: Als ik uitleg vroeg aan mijn gyn zei die: "Dat is de natuur", met mijn pcos krijg ik gewoon heel moeilijk een eisprong (zelfs met hormonen)

6. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel dames! Zojuist bij de verpleegkundige geweest, zag er allemaal goed uit, dus we kunnen zondag weer beginnen met spuiten! Ga nu wel 75 ipv 50 spuiten ben benieuwd of het wat sneller gaat dan! Succes nog met wachten Esther X'jes

7. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Sanza: Bloedtest wees aan dat ik niet zwanger ben. Stoppen met de utro dus, wachten tot mijn maandstonden komen. Maandag heb ik echo om te kijken voor cystes (ik heb behoorlijk wat pijn, dus vrees ervoor). Succes opnieuw met het spuiten Sanza!

8. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Och meisje toch wat ontzettend klote! Pfff ja heb er nu ook meer last van dan anders wat een vervelende kramp is dat he! Ik wil jou ook veel succes wensen in de volgende ronde, dikke knuffel aan je! x'jes

9. Heis

Heis Actief lid

31 mrt 2015
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dames heb afgelopen dagen wel berichten gelezen maar niet gerageerd, ik weet namelijk niet zo goed wat ik moet zeggen aangezien ik zelf leeg ben. Wil jullie wel allemaal sterkte en succes wensen. Knuffel

10. Hopefullwoman

15 mei 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat naar nieuws zeg! Sterkte in deze moeilijke tijd!

11. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Veel sterkte ook voor jou!
    Ik hoop dat jullie snel meer geluk mogen hebben!

12. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel lieve Heis, jij ook heel veel sterkte meis! Het komt ooit met ons goed, hou dat voor ogen. Knuffel

13. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe is het bij jou Esther?

14. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Gisteren had ik het emotioneel heel zwaar en ook nog een halve nacht liggen piekeren. Ik wil er wel voor gaan in een nieuwe ronde maar een stemmetje in mijn hoofd zegt "wat als het weer niet lukt?"
    Mijn maandstonden zijn ook nog niet doorgebroken, dus ook nog onzeker wanneer ik terug ga kunnen starten prikken.
    Kan jij terug vol goede moed aan een nieuwe ronde starten?

15. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat is een heel goeie vraag! Ik weet het zelf eigk ook niet echt. Donderdag echt een baal dag gehad, gisteren ochtend al vroeg naar de verpleegkundige geweest en een fijn gesprek met haar gehad. Voor ons was dit de eerste IUI.. en het voelde ook als de eerste echte keer in twee jaar tijd. Ik ga ook maar na hoeveel vrouwen (waarbij er niets aan de hand is met beide) meteen de 1e keer zwanger zijn. Iedere IUI behandeling heeft een kans van 10% dat het goed gaat. Positief blijven en genieten van de dingen in het leven ;) knuffel

16. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Ik heb vandaag zo'n vreselijk harde buik, een raar trekkerig gevoel en steeds misselijk...hebben jullie dat ook wel eens tijdens jullie luteale fase?

Het liep ook nogal raar vorige week. Ik ging dinsdag voor een echo, twee follikels die nog niet groot genoeg waren (16mm). Woensdagochtend werd ik wakker en was ik me toch een potje misselijk. Toen daar ook nog vreselijke pijn bij kwam heb ik het ziekenhuis gebeld en zijn we halsoverkop (vlak voor 5 uur) nog voor een echo gegaan...

En HOPPA, twee joekels van follikels opeens! Bloedonderzoek wees ook uit dat m'n LH en oestradiol hoog waren. Die avond moest ik gelijk Pregnyl zetten; niet zozeer als trigger deze keer, maar meer ter ondersteuning. En donderdag een IUI, omdat de gyn bang was dat we anders te laat zouden zijn. Bleek dat m'n baarmoedermond wagenwijd openstond en er behoorlijk wat vruchtbaar slijm zat.

Ik moest dus ook wat later (zaterdag) met de Utrogestan beginnen, om de eigen ovulatie niet in de weg te zitten.

En nu zit ik hier met diezelfde soort pijn die ik vorige week woensdag had...

17. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Bij mij viel de HSG wel mee :) Fijn voelt het niet, maar ik lag zeker niet te creperen van de pijn. Dat ballonnetje is alleen wel even gemeen :x

Als je eileiders dicht blijken te zitten schijnt het wel meer pijn te doen, maar ik denk dat het er ook heel erg aan ligt hoe goed/ervaren je gyn is in het doen van een HSG.

18. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL

Ik ben heeeeel benieuwd.. ga lekker relaxed daar proberen te liggen en hoop hoe relaxter hoe minder pijn het zal gaan doen. Het is voor een goed doel, hoop dat het allemaal goed is daarbinnen. Mijn moeder gaat met mij mee.. ;) m'n handje vast houden.

en... over je harde buik en trekkend gevoel tijdens de LH fase.. heb ik nog niet gehad. Ik hoop voor je dat het een goed teken is, het is wel super snel voor je gegaan zo. Nog even wachten, spannend!

19. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Hoi meiden

Ik heb allesabijgelezebijgeleze. Excuus dat zo stil ben. Op dit moment gaat het niet lekker. Nog een week werken. Zaterdagmiddag vakantie!
    Iedereen Veel sterkte en knuffels voor de komende ronde!

20. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Mofantje: Hoe komt het dat het niet lekker gaat. Ik wens je veel goede moed en sterkte toe. Veel succes en beterschap!!

Hier gaat het ook niet zo goed. De teleurstelling van de mislukte IUI was al groot, maar ik had me herpakt om vanaf vandaag terug te beginnen spuiten. Helaas zag de gyn vanochtend op de echo een cyste. Dus ik moet minstens een maand wachten voor ik opnieuw mag beginnen met menopur en nog veel langer wachten op de volgende IUI...

Deel Deze Pagina