Lotgenoten IUI praat met mij mee

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Happy hertje, 3 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Thnx dames!
    Net gebeld met zkh, kan ook nog na de eisprong zijn dat je baarmoeder wat gevoeliger is en het is dan beter doorbloed.
    Denk ook niet een innestelings bloeding, omdat het vlak na gemeenschap was. Omdat het nu weer minder is en niet meer helder rood is het geen ongi.

2. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Wie heeft er nu als eerste NOD? Ik heb as. zaterdag NOD...

3. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik 27 ste.

4. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    De 28e;)!
    Wanneer ga je testen Mlady? Na je Nod?
    Wordt weer spannend voor iedereen!

5. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Ik ook de 28e pffff laatste week is zwaaaarrrrrrrr

6. Heis

Heis Actief lid

31 mrt 2015
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik 30 april, het is idd zwaar!

7. Pina colada

11 apr 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet mijn aller eerste iui behandeling nog ondergaan. Zit nu in mijn periode van 8 dagen mezelf injecteren. Woensdag een echo om te zien of er eitjes rijpen, hoeveel en hoe groot ze dan zijn. Dan kijken wanneer de behandeling plaats gaat vinden wn. ik pregnyl kan spuiten. Wat een gedoe dat hele iui traject!

8. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    #168 MLady, 20 apr 2015
    Laatst bewerkt: 20 apr 2015
    Mijn lf is altijd een dag of 11, volgens mij korter dan die van jullie? De 12e dag is dus zaterdag de 25e. Die dag gaan we bij m'n zusje op kraamvisite, dus ik wil die ochtend testen, zodat ik weet waar ik aan toe ben...

Maar misschien blijf ik tempen en dan wordt soms ook al voor NOD duidelijk dat je ongesteld wordt (temp drop)... Vorige ronde stopte ik op 4dpo met tempen, werd er bloednerveus van. Deze ronde gaat het beter...

Herkennen jullie dat? 1e IUI mega gespannen en daarna iets relaxter?

9. mizz

mizz Actief lid

15 nov 2012
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier beginnen we eind mei weer met poging 3. Vorig jaar 2 pogingen gehad en toen pauze ivm pleegkindje. Vorige week kijkoperatie gehad en alles ziet er goed uit. We zijn nu 3 jaar en 2 maanden bezig voor een kindje. Reageerde enorm op de hormonen en dat maakte het traject voor mij zwaar. Toch gaan we weer met frisse moed beginnen straks!

10. Panta

Panta Lid

14 dec 2014
    27
    0
    0
    Brabant
    Mijn NOD is ook de 28e!

Het is mijn 5e IUI poging met stimulatie. Bij de 3e IUI poging afgelopen november was ik zwanger, maar kreeg ik helaas een miskraam na 8 weken. Het wordt steeds zwaarder en spannender merk ik. En de teleurstelling steeds groter. Hopelijk worden we deze keer niet teleurgesteld!

11. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Pina colada idd er komt veel op je af bij de 1e IUI. Maar mocht het mislukken bij je (wat natuurlijk niet gaat gebeuren ;)) dan weet je volgende ronde precies wat je te wachten staat en hoe snel het allemaal gaat. Dat scheelt. Denk dat ik me er daarom zoveel meer ontspannen bij voel.

Panta ja na bij de 5e IUI voelt het vast weer heel anders... Wat hoopgevend dat het bij de 3e (bijna) raak was! Rot dat het misging natuurlijk, maar put je er ook niet kracht uit? Het kán!

Mizz knap hoor. Respect. Wat een lange tijd al. Heel veel succes gewenst straks, hoop dat het mee zal vallen met de bijwerkingen... Welke hormonen ga je slikken/prikken?

12. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    O en wat afleiding betreft: je vakantie boeken, dat werkt ook goed! :D:D

13. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Innestelingsbloed?

14. Pina colada

11 apr 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, we moeten best wat door staan met z'n allen. Maar het geeft me steun dat ik niet de enige ben die dit traject bewandeld. Het is erg fijn om alle ervaringen te lezen. En informatie etc te delen. Het geeft hoop om te lezen dat er toch ook mensen zwanger worden door iui. Fijn dat we elkaar kunnen steunen!

15. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afleiding, zoveel mogelijk! Vooral die laatste wachtweek is rot :(
    Veel succes dames, ik duim voor jullie allemaal en hoop dat jullie wat aan mijn verhaal hebben...

Ik kan het trouwens nog steeds niet hebben hoor, koppels die (vrij) snel zwanger worden/zijn rondom mij.
    Ik mag dan mss zwanger zijn van ons 2de kindje, ik zal nooit never vergeten hoe de MMM voelt...

16. mizz

mizz Actief lid

15 nov 2012
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga denk ik weer menopur spuiten..

17. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Heb je wel eens iets anders gebruikt? Bijv. clomidpilletjes? Reageer je daar ook op?

18. Pina colada

11 apr 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    KimG geniet van je zwangerschap!!!

19. mizz

mizz Actief lid

15 nov 2012
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee gelijk op de menopur. Het doet precies wat het moet doen, had gelijk mooie eicellen. Dus de bijwerkingen neem ik maar even voor lief. Mijn arts zag niet zoveel in clomid. Ik zie wel. 20 mei heb ik een controle afspraak staan bij de fertiliteitsarts ivm mijn operatie. Er zal dan ook besproken worden wat we gaan doen. In principe zit ik dna gunstig in mijn cyclus waardoor ik denk ik een week later kan beginnen met spuiten. Helaas is mijn cyclus niet meer zo regelmatig als vroeger..

20. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Spannend pinacolada!
    Mlady ik herken het ook wel hoor! 1e x kropen de weken voorbij maar nu gaat het me wel wat beter af! Al is het nog te lang hihi.
    Hoop dat iedereen positief mag testen!
    Had jij overstimulatie dan Mizz? Of bijwerkingen? Goede positieve inzet! Go for it!

Deel Deze Pagina