Dag meiden, Ik was afgelopen week in het ziekenhuis en dmv een nieuwe wachtruimte die gecreëerd was ben ik in contact gekomen met een aantal lotgenoten. Dat vond ik erg fijn maar het was iets te kort om veel over elkaar te weten te komen. Dus dacht ik laat ik anders hier maar eens een berichtje plaatsen. Ik ben op zoek naar meiden die ook in de MMM zitten en hiervoor naar het OMC in Limburg gaan. Wij zijn namelijk al 14 maanden bezig voor ons eerste wondertje en ik merk dat ik wel behoefte heb aan persoonlijk contact met lotgenoten uit de omgeving en van dezelfde arts. X Beepje
Uuuuhhh dat weet ik niet. Zover zijn wij nog niet. Ik weet dat ze er wel iui doen! Maar denk eerder dat je voor icsi naar t azm moet gaan. Kom jij ook in het orbis? En moeten jullie voor icsi gaan?
Wij komen niet in het Orbis, maar mocht ik nog ooit zwanger kunnen raken, denk ik dat ik wel voor het Orbis zou kiezen om te bevallen. Wij zijn nu aan het oriënteren naar welk ziekenhuis we zullen gaan, waarschijnlijk Gent i.v.m. expertise in tese die ze in Nederland nog niet zo lang en uitgebreid hebben. Of misschien Dusseldorf, maar we zijn er nog niet helemaal uit. Hebben jullie al onderzoeken gehad?
Geloof dat het over een paar jaar niet meer mogelijk is om daar te bevallen omdat ze een samenwerking hebben met Heerlen en dat ze de kraamafdeling in t omc willen opdoeken! Er gaan al heel veel petities de ronde die dit tegen willen gaan. Het is ook belachelijk hoor. Ja ik kan je niet zeggen naar welk ziekenhuis je het beste kunt gaan hiervoor. Ik hoor van beide goede verhalen dus dat komt vast goed! Mag ik vragen waar jij dan woont en wat jullie verhaal is? Je mag het me ook best in een pb sturen.
Inderdaad, vind dat echt vervelend om tegen al die geboortekaartjes aan te kijken. Ons verhaal is inmiddels al aardig lang. Bij mijn man is nu azoospermie geconstateerd, dus dat verandert de boel nogal.
Ik sprak laatst weer een lotgenoot en zij zei: Gent is wel maar een kwartierje rijden en heeft een hoog slagingspercentage!
Genk ja idd. Dat bedoel ik. Ja das niet zover. Maar daar doen ze wel ivf/icsi met een hoog slagingspercentage.