Ik heb provera voor een week gekregen omdat op de één of andere vage reden ik opeens geen goede eisprong meer heb sinds twee maanden. Ik gebruik Clomid en pregnyl sinds ik in de mmm zit. Nu begreep ik dat het net zoiets werkt als de pil. Na het stoppen word je binnen een paar dagen ongesteld. Op de bijsluiter staat zelfs tussen drie en zeven dagen. Ik zit nu al op dag zeven en begin me toch wel wat zorgen te maken of het wel komen gaat... Zwanger ben ik écht niet dat weet ik heel zeker.Wie heeft er ervaring met provera en kan mij een beetje geruststellen?
Ik wil me even voor stellen, Ik heet nanny, En heb een vraag aan jullie. In maart is er tegen mijn gezegt dat ik pcos had. De dokter zei dat ik een vergroot eierstokken en baarmoeder heb. Ik ben daar heel erg van geschroken want heb nogal een kinderwen van hier tot daar. Ik erg verdrietig, Dat de dokter zei dat ik niet op een normaal manier zwanger kan raken. Ik vroeg van wat moet ik gaan gebruiken om toch een kindje te kunnen krijgen, Dokter zei tegen mijn dat ik clomid moet gaan gebruiken, Maar omdat ik nu nog geen kindje wil. wil ik daar mee wachten, Dokter maakte me duidelijk dat ik niet te lang moest wachten. Want me vruchtbarendagen gaan steeds naar beneden. Hij vroeg aan mijn wanneer ik aan clomid wil beginnen. als ik jaar of 25 bent, Hij zei dat is een goede en een makkelijke leeftijd. Ik heb toen provera gebruikt in juni, Moest 10 dagen slikken en daarna werd ik gelijk ongesteld en wel 9 dagen lang. Was wel even een opluchting Paar maanden later Ik was samen met me vriend op vakantie en heb nogal elkedag vrijpartij gehad in bed. wel 14 dagen lang en nu heb ik al paar weken last van me tempel maagzuur. Ik heb in october provera gekregen. Hb 10 dagen lang provera geslikt. En nu wacht ik al 4 dagen en nu nog steeds niks, Kan het zijn dat het nu raak is, Het lijkt me erg sterk dat het nu wel zo is,, Ik wacht nog paardagen anders weer dokter bellen.. Groet nanny
Heb je niet eerst een zwangerschapstest moeten doen VOOR je aand e provera begint? Een zwangerschap en provera gaat namelijk NIET samen... Ik moet altijd eerst testen voor ik mag beginnen....
En trouwens, om de vraag van beschuitje te beantwoorden, het kan ook een paar dagen langer duren. Bij mij ook meestal rond dag 9-10
Nee heb geen zwangerschap test gedaan. Ik was gelukkig op 8 october ongesteld geworden. Maar de vraag blijft toch aan me klagen. zou het fijn vinden als ik op een natuurlijke manier zwanger kan raken. zonder dat je clomid of provera moet gaan gebruiken. Kunnen jullie me vertelen hoelang het duurt tot dat je zwanger kan raken. En hoe kan ik weten wanneer ik vruchtbaar bent, Ik moet eerlijk zegen. Dat ik om de 2 maanden veel doorzichtige slijm heb. Het zit er uit als je een ei bakt. En heb dan ook krampen en dat duurt meestal wel de heledag. Hoop dat jullie me kunnen helpen
Ik gebruik het nu voor de eerste keer. Morgen de laatste 2 pillen. Tegen mij werd gezegd na 4 dagen ongi en als ik na 10 dagen nog niet ongi ben ik moest bellen! ( dat laatste zal wel, heb niet zoveel geluk in de mmm )