Ja altijd al werd ze ouder geschat En heeft zekere met haar motorische achterstand te maken! Ze kan gewoon niet zoveel bewegen als anderen, kost haar ook drie keer zoveel moeite. ... Ze is veel beginnen aan te komen toen ze ophield met eten. ..en daarna over ging eten weer.
Woog mijn zoon van net 7 jaar maar 22 kilo dan had ik hem als hij van de hele hoge klimrek niet afdurft makkelijk kunnen tillen. mijn zoon weegt met zijn net 7 jaar al 40 kilo. hij oogt wel wat stevig. Maar niet te.
Mijn dochter is maar 7 cm langer en hoort juist 18 a 18,5 kilo te wegen bij haar lengte ondanks dat ze 2,9 jaar is. ze weegt 15,2 kilo en krijgt speciaal drankjes om aan te komen. (Hoe jouw dochter met 3 jaar was bedoel ik hè) Ik vind het juist mooi in verhouding jouw meisje Was mijn meisje dat gewicht nu al maar dan mag ik stoppen met die nutrinidrink.
7 jaar en 22kg is toch helemaal niet zo zwaar? Hier volgende week 7 en 22kg en bovendien kleinste van de klas. En ze is BMI-technisch precies goed op gewicht. Gezien de meeste 7-jarige ruim groter zijn dan dat zij is kan ik me slecht voorstellen dat hij dan echt te zwaar is hoor
7 jaar en 22 kilo vind ik ook helemaal niet zwaar. juist mooi in gewicht. mijn 7jarige weegt 40 kilo. die til je niet zomaar eventjes op. vooral toen hij op de andere fiets even achterop ging. is best zwaar.
Hèhè ik moet er niet aan denken... Even 40kg op de fiets zetten Maar ik heb ook vaak last van 1 pols dus heb al moeite met deze 22kg soms. Heel vervelend is dat. Gelukkig weet dochterlief dat ook dus zet ze altijd extra af zodat ik d'r toch de lucht in krijg
Haha, ik bedoelde ook juist dat het mooi is bijgetrokken naar 22 kilo, terwijl hij met 2 jaar al 19 kilo woog en toen echt wel veel te zwaar was. Hij is overigens niet zo lang hoor, rond de 1.25m.
Sterker nog.. Ik heb niet eens een fietsstoeltje. Maar soms wel andere redenen waarom ik m'n kind moet (mag..) tillen. Hier trouwens ook met 2 jaar wel te zwaar... Maar ze wordt nu gewoon niet meer zwaarder en wel langer. Ze is iets kleiner dan jouw zoon trouwens... Paar cm
Haha, ok! Ja, hier ook alleen langer en niet zwaarder, maar wel vreten als een bootwerker, ongelooflijk. Maar goed, hier ook een jongetje dat werkelijk de hele dag door aan het voetballen is zodra hij thuis is en 2 keer in de week traint, 1 x zwemt en 1 wedstrijd voetbalt. Vind het wel nog steeds vreemd dat hij zo "klein" is. Mijn dochtertje is 2 jaar jonger en scheelt maar een cm of 6 met hem.
@suus: dat is bij ons wel verklaarbaar... Ze was een huilbaby en heeft op een gegeven moment gewoon 3 maanden lang niet gegroeid. Volgens de kinderarts toen... Komt fat waarschijnlijk in d'r puberteit pas weer goed. Maar moet zeggen... Dat ze toch al wat meer richting leeftijdgenootjes gaat met lengte... Ze is niet meer standaard een kop kleiner. In begin van de kleuterklas was ze 10cm kleiner dan de 1 na kleinste van de klas... Dat vond ze echt verschrikkelijk.
Ik had een fiets te leen omdat hij bij mijn fiets niet achterop kan en was te ver fietsen voor hem dus dat had hij niet gered. Wasmet voetsteuntjes en zo`n kussentje achterop. hij past niet meer op een fietsstoeltje.
Mijn zoon woog met 3 jaar 28 kilo. dus bij hem is het nu met 40 kilo best mooi recht getrokken en woog met 2 jaar 23 kilo. dus het zware obesitas is gelukkig weg.
Hierbij mijn kindjes, mijn dochtertje heeft vrij stevige beentjes en nog een beetje een buikje, bij de oudste is dat helemaal bijgetrokken. 40 kilo vind ik wel veel, maar jouw zoontje is vast ook vrij lang?
Sorry suus maar ik zie geen te zwaar/dik kindje. Love, jouw zoontje lijkt op mijn neefje. ....is in de puberteit gaan groeien hihi nu bijna twee meter en super slank.
Ik zei ook dat het is bijgetrokken, mijn oudste had eerst obesitas volgens zijn bmi. Bovendien gaat het topic toch over stevige kindjes, volgens mij is dat wat anders dan een te zwaar/dik kindje.