Mijn zoon vindt spijkerbroeken niet lekker zitten. Ook voetbalt hij zo ongeveer de hele dag door en vindt hij dat niet fijn in jeans. Het liefst zou hij trainingsbroeken dragen (naar school), maar dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Weten jullie wellicht lekker zittende, maar toch geen trainingsbroek, broeken? Een beetje tussen jeans en trainingsbroek in zeg maar..
Deze lijken comfortabel.. het proberen waard iig. Buy Lined Pull-On Joggers (3mths-6yrs) online today at Next: Netherlands Buy Grey Jersey Five Pocket Jeans (3mths-6yrs) online today at Next: Netherlands Buy Jersey Twist Joggers (3-16yrs) online today at Next: Netherlands In 3 kleuren.. Indigo | Older Boys 3yrs - 16yrs | Boys | Next: Netherlands
De jogging jeans. Is een soort van joggingstof met denim uiterlijk. Van name it hebben ze die. En mijn zoon gaat wel in joggingbroek naar school. Niet alle dagen, maar hij vind spijkerbroeken ook verschrikkelijk. Heb er o.a twee van name it en die vallen mooi. Niet van die wijde dingen zeg maar.
Mijn zoontje heeft ook een paar van zulke broeken Buy Five Pocket Trousers (3mths-6yrs) online today at Next: Netherlands
Zoek eens op carrera, die draagt K. graag! Is ook echt wat voor L. denk ik Verder heeft hij van vingino ook een jogging jeans, erg mooie!
Onze boys dragen het liefst joggingbroeken. Weer helemaal hip hoor deze winter! Met een stoer legerprintje of jeanskleur. De Zara hangt vol met zulke zachte broeken!