Heej Mensen Hier komt mijn verhaal het verhaal over een meisje van 20 dat tijdens de 7e maand haar prachtdochter verliest Caythlynne Deasirea* Ik ben dus Kim 20 jaar en woonachtig in het mooie roosendaal ik heb niet zo lang geleden week of 2 een miskraam gehad in de 7e maand van mijn zwangerschap had ik ineens heel veel last van bloedverlies ik had toen bezoek van een hele goede vriend van mij die al merkte dat het niet zo lekker met mij ging. die heeft me die avond met pijn in t hart achtergelaten de volgende dag ben ik naar de spoed eisende hulp gegaan en die hebben toen hele gesprekken gehad met de gyn gehad en na lang praten met elkaar hebben we besloten om het kind te laten komen. Mijn man was hierbij gelukkig aanwezig alhoewel hij gedurende de zwangerschap wisselvallig in zijn steun was. Ik vind het nog steeds heel vreemd dat ik wel de buik heb maar niet het kind. Gelukkig hebben 2 hele goede vrienden van mij door de eerste paar toch vreemde dagen geduwd. Mijn man wist en weet nog steeds niet zo goed hoe hij er mee moet om moet gaan. Vooral omdat ik hem niet echt toe laat dit ook omdat hij me gedurende de zwangerschap niet echt steundde Ik had een normale zwangerschap die abrupt stopte Liefs Kim
Hoi Kim, Veel sterkte! En je weet: je kan altijd bellen, sms-en of mailen! Chris zijn schouders zijn goed om op uit te halen, en wij beiden hebben altijd een luisterend oor voor je, meid.